الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

عید دیدنی الیسایی....

1392/1/19 15:02
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

این هفت سین خونه عمه اشرف (عمه مامانی ) هستش که شوهرش  با بچه هاش درست کردند خیلی قشنگ شد تشویق

اینجام رفتی اتاق مبینا جون (دختر عمه مامانی) و حسابی بهت خوش گذشت آخه هر چی داشت داد بهت تا بازی کنی عزیزم و اینجا تازه داری انتخاب میکنی گلم.

اینم خونه عمه فرح (عمه مامانی) که وقتی این ماهی هارو دیدی زهرا جون (دختر عمه مامانی) بردتو رو  اونجا حسابی کیف کردی عزیزم.

یه شب رفتیم خونه عمو ولی (عموی مامانی ) که پسرش مجید جون یه ٩ ماهی ازت بزرگتر و  تو راه تو خوابت برد و مجید هی میومدو کلی میبوسیدت تا بیدار بشی و با اینکارش همه رو میخندود تا اینکه بیدارت کرد...

اینم شما دو تا وروجک ها کنار هفت سین خونه عمو ...

بعدش کلی بازی کردین ...

حالا داریم بازی آرایشگر و مشتری رو بازی میکنین که خیلی هم خوشتون اومده بود ...

دیگه مجید خسته شده بودو میخواست بخوابه اما تو همچنان میل به بازی داشتیو ول کن نبودی و میخواستی هر جوری هست اونو از خوابیدن منصرف کنی عزیزم...

اینجا هم رفته بودیم خونه عمه مهری (عمه مامانی)و تو با مهدیس  که ١.٥ سال ازت بزگتره حسا بی بازی کردین و بهتون خوش گذشت عزیزم...

اینجا هم خونه مامان ملی و داره کارتون میبینی عزیزم و اون حاجی فیروزم گذاشتی پیشت و گفتی تنها نباشه....

اینم خونه مامان معصومه که دیدم خسته شدی برات یه بازی جدید ساختم و خیلی خوشت اومد الیسا جونم...

...

هر شب که از مهمونی بر میگشتیم میرفتی سر کمدتو میگفتی مامانی یه کوچولو علوس بشم ؟ منم دلم نمییومد بهت نه بگم و تا ٢ یا ٣ شب کارمون عروس بازی تو بود فرشته کوچولوی من....

میگی مامانی علوس میکاد کنال هف سین بله...

مامانی علوس میکاد تاب تاب عباسی بکوله....

مامانی علوس حواب داله ...

تو یه روز بهاری...

دختر گلم امیدوارم همیشه شادو خندون وسلامت باشی ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 13:04
اااااااااااااای خدا چقدر تو جیگری عزیزم خوب با مجید جون جور کردینافدای این علوس خانوم ناز بشم با اون لباس نازش و تاج خوشگلش و ژستهای قشنگش الهام جون احساس میکنم سال جدید چهره ت یه کوچولو تغییر کردهحالا چیه نمیدونم
دوستون دارم الهام جووووووونی و الیسا جوووووووووووونی


مرسی محبوبه جون . میبینی تورو خدا !!!واقعا؟؟ حالا بهتر شده یا بدتر؟؟؟ من فقط رنگ موهامو عوض کردم شاید واسه همین باشه دوست خوبم[hr]

عمه ثمینا
19 فروردین 92 13:15
سلاااااااام عروسک عمه.اول بذار یه اعترافی کنم و اون اینکه هیچ دختری نازتر از تو نیست.داشتم عکساتو میدیدم خواستم بگم کدوم عکست از همه قشنگتره ولی جدا نشد اخه همشون نازو قشنگ بودن.عمه الهی قربون ملوسک بودنت بشه.


سلام عمه جونم.مرسییییییییییییییییی.
مامان ملیکا کوچولو
19 فروردین 92 13:15
سلام الیسا ناز خاله.عکسهات خیلی خوشگلن عروسک من.همیشه در پناه خدا باشی انشاالله.


سلام عزیزم مرسی دوست خوبم :*
مامان مریم
19 فروردین 92 15:41
عشقی بخدا عروسکم...خوش بحال اونایی که یه فرشته مثل تو رفته عیددیدنیشون...میبوسمت


مرسیییییییییییی عزیزم
مامان مریم
19 فروردین 92 15:50
عشقی بخدا عروسکم...خوشبحال اونایی که یه فرشته مثل تو رفته عیددیدنیشون...دوستون دارم


سمیرا مامی سایان
19 فروردین 92 19:28
اااااااای جونم کلی از دیدن عکسای این خوشتیب خانوم لذت بردممم همه عکسا عالی بود و معلومه خیلی بهت خوش گذشته..عاشق اون لباس عروست شدم نازدونه خانووووووووووم


مرسی عزیزم .حسابی عاشق عید و عید دیدنی شده بود.قابل سایان جونمو نداره عزیزم
مامانی زهرا
19 فروردین 92 20:07
سلااااااااااااااام به الیسا جون خوشگل دلمون واستون تنگیده بود معلومه به الیسا جون حسابی خوش گذشته عکسها هم بسیار زیبا هستند .
مامانی مهربون لطفا اگه زحمتی نیست پست جدید ما رو بخونید


سلام عزیزم.ما هم همینطور. مرسی عزیزم و حتما گلم
مامان آرسام
19 فروردین 92 21:01
سلام.عکسای الیسا جون چقدر قشنگ شدن.من لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین میتونید لینکم کنید


مرسی عزیزم.حتما عزیزم.
مهسا
19 فروردین 92 23:24
سلام
قربون الیسا جون خوشگل برم من ماشاا.... به خانوم گل
بوووووووووس برا مامانی و الیسا جونم


سلااااااااام دوست عزیزم سال نو مبارک با آرزوی بهترینها مرسییییییییییییییییییی
الی مامی آراد
20 فروردین 92 2:07
اای جونم معلومه حسابی بهت خوش گذشته و شیطونی کردی عکسهات خیلی خوشگل شدند عاشقتممممممممم




درسته کلی خوشحال بود برای خودش .مرسیییییییییییییییییییییییی


مامان آروین (مریم)
20 فروردین 92 8:23
خوش به حال الیسا جون که هر جا رفته ، همبازی هم داشته و کلی بازی کرده و بهش خوش گذشته ....... وااای خدای من خوشگلترین عروس دنیا رو امروز دیدم ......... قربونت برم با کارات و حرفات ....... از جنوب شرق یه بوس آبدار تا شمال برات میفرستم ... امیدوارم دریافت کنی گلم .........


واقعا همینطوره واین باعث میشد منم خیلی راحت باشم. مرسیییییی مریم جونم چشات قشنگ میبینن. واییییییییییییییی رسید عزیزم چه آبدارم بود اینم برای حاله گلم
انسیه
20 فروردین 92 10:58
مامان الیساعکس 8تم ازپایین محشره ازطرف من حسابی بچلونشمنتظرتونم




مرسیییییییییییییییی حتما


ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
20 فروردین 92 12:51
آخی که تو چقدر نازی الیسا چه عکسهایی انداخته براتمامان الهام دستش درد نکنه خسته نباشی مامان الهام دختر نازتو ببوس




قربونت برم مرسی .hr[]

مــآمــآنــے
20 فروردین 92 14:01
قربون این فرشته کوچولو بشم که عروس شده



:
سمیرامامان پرنیان
20 فروردین 92 14:09
همه هفت سینها خوشملن اما الیسا جون از همه نانازتره....


:
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 فروردین 92 3:28
عكسات بازم خيلي خيلي قشنگه.....دو تا پيراهن صورتي ها ماشالله خيلي بهت مياد....مباركت باشه خوشگل خانوم.....




مرسی عزیزم.


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 فروردین 92 3:29
چقدر سبزه هاي اين هفت سين عمه اشرف بلند شده!!!!!!!!قشنگ و جالبه!!!!


عاطفه مامان الای
21 فروردین 92 12:40
سلام مامانی الیسا من خیلی وبتون میام ولی ایندفه با اجازه لینکتنو کردم شما هم خواستین منولینک کنین من دو تا وبدارم جواب رو تویکی از وبلاگ های من بزارین الی روببوسین
www.elay-jj.niniweblog
www.elana.niniweblog


سلم عزیزم .ممنون که لینکمون کردین دوستم. حتما عزیزم.
مامان انيا
23 فروردین 92 0:23
خاله قربونت بره چقدر شما ناناز شدي سال نو مبارك اميدوارم سال خيلي خوبي همراه مامان و باباي مهربون داشته باشي
الهام جون ممنون از تبريك سال نو خيلي خيلي قشنگ بود واقعا خوشحالم كردي ممنون كه به يادم بودي ما كه اصلا سالو خوب شروع نكرديم ببخشيد خيلي دير تبريك گفتم
خيلي دوستتون دارم


سلام عزیزم مرسی . چرا عزیزم ؟؟؟؟ خیلی ناراحت شدم دوست خوبم اما امیدوارم هر چی که بود از این به بعد براتون پر باشه از شادی و سلامتی
مهسا مامان کیارش
23 فروردین 92 19:53
عکسات خیلی خوشگلن عزیزدلم بهت مثل اینکه خوش گذشته و کلی خوش به حالت شده به خدا عاشقتم با اون لباس عروست کوچولوی دوست داشتنی


مرسیییییییییییی دقیقا خیلی خوب بود و حسابی واسه خودش خوش گذروند مرسییییییییییییی





مامان شیدا
14 اردیبهشت 92 11:06
سلام دوست خوبم دوباره سال نو رو تبریک میگم من برای هر پستتون پیغام گذاشتم اما امروز که آمدم سرتون بزنم دیدم هیچ کدوم ثبت نشده نمیدونم مشکل از وبلاگه یا..... به هر حال ما همیشه به شما سر میزنیم و با الینا عکسای قشنگ الیسا جون رو میبینیم و لذت میبریم این هم چند تا از طرغ من و الینا برای دخمل خوشگل


سبام عزیزم . مرسی که به ما سر میزنید ما هم بهتون سر میزنیم گلم. اما من همه نظر ها رو ثبت میکنم حتما از وبلاگه دوست خوبم. مرسیییییییییییییی دختر نازمو ببوسش