الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ماهک من ......

سفرنامه پاییزی سری دوم+ عید غدیر

1392/8/4 19:47
2,647 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونم دختر نازو شیرینم تو بازارهای قشم حسابی خستت کردیم مادر خجالت و تو هم بیرون خیلی خوب بودی  و نه چیزی میخواستیو نه چیزی میگفتی فقط خسته که میشدی میگفتی بگل بگلم کنین  و جز این کاری نداشتی و ما هم از رو نمیرفتیم و ساعتها بیرون بودیم و تو هم تا میومدیم خونه از خستگی میزدی زیر گریه و بهونه میگرفتیو بعد میخوابیدی و ما هم میگفتیم وای چرا اینجوری شد ؟ تا اینکه وقتی داشتم با مامان ملی صحبت میکردم و از تو میگفتم یهو  مامان ملی با صدای بلند گفت ای بابا شما بچه رو کشتین از خستگی اون حرف نمیزنه شما دیگه چرا ؟ تازه وقتی میاد خونه گریه میکنه میگین چرا اینجوری شد ؟ قربون الیسا جونم برم که خسته شد .... تازه فهمیدم که ای وای بمیرم که دختر نازمو خسته کردم ببخش مامان جونم هنوزم بدون مامان ملی کامل نیستم برات عزیزم .

 

اینجا هم برات یه کالسکه اجاره کردیم تا کمتر خسته بشی نازدونه خانم من...

با  دختر های مهربون دوست شدیو کلی باهاشون بازی کردی  عزیزم...

 

یه صندلی صورتی پیدا کردی گفتی مامان این دختر گونست (دخترونه) منم خسته شدم پس میشینم...

قربون قلب مهربونت که دلت میخواست برام کادو بگیری و هی میگفتی مامان اینو برات بگیرم ؟ کادو بهت بدم...

بعد بردیمت دوباره سیتی سنتر بخاطر شهر بازیش چون از همونجا خوشت اومده بود و حسابی بازی کردیو خوش گذروندی ...

بعد این همه بازی یه آب میوه خنک میچسبه...

دیگه داریم برمیگردیم...

عروسک ناز من ...

 

 

هورا هورا  روز دختر مبارک....

 

بخاطر روز دختر بردیمت فروشگاه تا خودت کادوتو انتخاب کنی ...

رفتی سمته این ارگ و شروع کردی به خوندن ...

تلفنشم تست کردی .....

حالا نوبت میزش بود کلی روش نشستی تا ببینی خوبه یا نه ....

اما از همون ارگ خوشت اومده بودو ما هم برات گرفتیم و اومدیم خونه وتو هم که قربونت برم تا رسیدیم شروع کردی و البته تنها هم نبودی مثل اینکه خیلی ها از این ارگه خوششون اومده بود....

گیر دادی که خودم وصلش کنم ...

 

 

 

اینم باغ بابای عمو ابراهیم که خیلی قشنگ بودو تو هم که عاشق باغ هستی بهت خیلی خوشگذشت ...

فدات بشم مامانی....

عاشققققققققققتم عروسکم...

تو تمام دنیای منی مال منیییییییییییییییییییییییی....

این همه رو بردیم خوردیم نیشخند

عمو ابراهیم تو رو گذاشت زیر ماسه ها و تو هم که کلی ذوق کردی ...

بابا علی جونم مثل همیشه مشغول درست کردن کباب هاست و چقدم خوشمزه درست میکنه مرسیییییییییییییییییییی بابا جونی...

خاله طاهره عزیز که داره برات رو ماسه ها نقاشی میکشه و تو هم کلی خوشت اومد...

تو بغل عمو مصطفی هستی که خیلیییییییییییییییی دوست داره و همیشه به فکرت بود و همه جا پیشت عزیزم و همیشه میگه دوست کجاست ؟ (الیسا کجاست ) و تو هم خیلی دوسش داری ...

اینم جمع دوستانه ما....

 عروسک مامان آماده شده تا بریم بندر پارسیان ....

تو راه کلی درختهای نخل دیدیم که خیلی قشنگ بودن ...

قربونت برم که منتظری تا برسیم...

ما هر جا میریم بادکنکم با ما هست ...

گفتی مامان ژست گرفتم یه عکس بگیر ...

تا چشمت به ماهی افتاد گرفتیش آخه عاشق ماهی هستی ...

خدا میدونه با چه ترسی اومدم قایق سواری ....

بلههههههههههههه کاملا مشخصه ا.نقدر جیغ زدم که گلوم درد گرفت تازه عمو ابراهیم و عمه راضی هم هی یواشکی میگفتن تند تر برو و منم استرس

 تو راه شیراز ...

مشغول قر دادنی...

اینم آرامگاه سعدی که حسابی توش گشتی ...

الهی همیشه همینطور از ته دلت بخندی دخترم...

عزیزم اینم یادگاری از سعدی قربونت برم ...

فدای اون قدو بالات بشم خوش تیپم...

آخ جونمی آب...

بابایی زودی صدات زد نری توش...

دید هیچی نمیشه گفت بندازمت تو آب تو هم که عاشق آبی....

هر جایی باشه فرقی نداره قر دادنت براهه...

یه زیر زمینی داشت که توش ماهی بود باز آب و ماهی و چند نفری باید مواظبت بودیم که نری توش تازه با ماهیها حرف میزدی ...

گاردهای ویژه جهت مراقنت از شما...

داری میگی یه ماهی این گدی دیدم...

عروسکم قربونت برم...

هر جایی بابایی میره تو هم میری ...

عین هم دارین راه میرین ...

گفتم علی الیسا پشتته ...

بازم آب و ماهی ...

رفتیم پاساژ ستاره و شمارو بردیم شهر بازیش که حسابی بهت خوشگذشت و بابایی هم گفت باید همشونو سوار شی و تو هم میگفتی همه رو ؟ و همینطور هم شد ....

قطارش خیلی بامزه بود مخصوصا فضایی که درست کرده بودن و منم دوست داشتم رو صندلی سر بازش بشینی تا  فضای بیرونش رو بهتر ببینی اما تو رفتی تو کابینش و تا یکی هم بگه اشکال نداره تو فکر میکنی دیگه بهترین کارو کردی و موندی توش و بعد که برات گفتم گفتی ایندفعه که سوار بشم حتما میرم رو صندلیش تا همه جا رو ببینم . قربون دختر حرف گوشکن خودم بشم من.

ماشین بازی که عاشقش و حسابی خندیدی تازه عمو ابراهیمم بودو کلی خندیدیم ...

 

بعد این همه بازی یه شیب زمینی حتما میچسبه آخه عاشق سیب زمینی هستی عزیزم...

و ما ٢٣ برگشتیم به خونمون و حسابی از دیدن عروسکهات و اتاقت خوشحال شدی عزیزم

 

فرشته کوچولوی سیدم عیدت مبارک مادر ...

الیسا جونم از وقتی این عکسو ازت گرفتم عاشقش شدم و روزی هزار بار میدیدمش و نازش میدادم و چون خیلی دوست داشتمش گفتم برای عید غدیر همراه عیدی عکستم به یادگاری بدیم و بردیم تا چاپ کنیم و بابایی پرسید این عکس برای بزرگ شدن کیفیت لازم رو داره ؟ که مسئول آتلیه کلی از عکست تعریف کردو گفت حتی نیازی به هیچ تغییری نیست و به هر اندازه ای بخواین کیفیت داره و بابایی گفت پس بزرگش میکنیم و منم خییییییییییییلی خوشحال شدم و اینم عیدی ما به تو فرشته کوچولوی سیدم مبارکت باشه عسل خانممم.

اینم عیدی فرشته کوچولوی سیدم به مهمونهای عزیزش ...

واینم کادوی ما به عسل خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

خواب گو
2 آبان 92 7:53
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


عمهِِ ِ آتنا
2 آبان 92 8:24
همیشه به سفرو شادی


مرسی عزیزم
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:58
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است...
عید سعید غدیر مبارک


ممنونم مرسییییییییییییییییییییی
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:58
همیشه به سفر... خوشحال و خندون ببینیمتون..


قربونت برم دوست گلم مرسیییییییییییییی
جیران بخشنده
3 آبان 92 9:29
الیسای قشنگم فدات بشم که این قدر خوش عکسی همه عکسات عالین


ممنونم خاله جونی مهربووووووووووووووووووونم
فریده
3 آبان 92 12:18
ماشالا چه دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه.
با اجازه لینکتون کردم به وبلاگ دختر منم سر بزنید.


ممنونم عزیزم . مرسیییییییییییییییییییی حتما دوست عزیزم
عمه ثمینا
3 آبان 92 21:29

عکسات خیلی قشنگن جیگروکم.خیلی دلم واست تنگ شده فسقل خانم



مامان آیسو وآیسا
4 آبان 92 11:45
رسیدن به خیر دوست عزیزم دلمون برا تون ننگ شده بود عکسها هم مثل همیشه خیلی قشنگ بودن بوس برا الیساجووون خشگلمومامان گلش


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییی.
زهره مامانی مرسانا
4 آبان 92 12:31
همیشه به سفر و خوشی باشید سیده خانم نازم عیدت مبارک


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییی
مامی مهتا
4 آبان 92 13:07
عزیزم عیدت مبارک .... حیف که ما نیستیم تا یه دونه از این عیدیهای خوشمل از دست سادات کوچولو بگیریم .... خیلی دوستت دارم عکسهات هم خیلی قشنگ بودن الیسا جووووونم


مرسی قربونت برم . واقعا همینه عزیزم . مرسییییییییییییییییی
سمیرا مامان پرنیان
4 آبان 92 14:42
قربون الیسای نانازی و مهربون برم


خدا نکنه عزیزم . مرسیییییییییییییییییی
مامانیِ زهرا
4 آبان 92 18:51
سلام . خوشحالم که بهتون خوش گذشته
الیسا کوچولو می بوسمت


سلام عزیزم . مرسیییییییییییییییی .
مامان نیروانا
4 آبان 92 21:11
عزیزم همیشه به گردش حسابی گشتیا.عزیزم امیدوارم همیشه کنار پدر مادرت شاد باشی.


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییی. جنوب گردی کردیم حسابی . قربونت برم مرسییییییییییییییی
مریم (مامان ثنا جون)
4 آبان 92 21:15
سلام بر شما و فرشته نازتون انشاالله که همیشه به سفر و خوش گذرونی...
خصوصی دارید عزیزم...


سلام عزیزم . ممنونم دوستم مرسیییییییییییییییییییییی
مامان ساجده
4 آبان 92 23:39



قربونت برم دوست عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
5 آبان 92 8:15
سلام به الهام عزیزم و الیسای نازم اول عید غدیر رو به دختر خوشگل طلا تبریک میگم چه عکس ناااااااااازی چه هدیه خوشگلی کاش منم اونجا بودم و این هدیه رو میگرفتم
الهام جون عااااااااااااااااااااااشق عکسهای دو نفره تون شدم مادر و دختر خوشگل و خوش تیپ و خوش پوشخیییییییییییییلی دوستتون دارم عزیزم اووووووووووو معلومه حسااااااااااابی پاساژ گردی کردین و خرید واااااااای چه حااااااالی میده خرید اونم تو قشم قیمتها هنوز هم خوبه ؟!!! من چند سال پیش دو بار رفتم و کلللللللی حال کردم و وقتی قیمتها رو میدیدم شک میکردم که چشام درست دیده یا نه؟!
همیشه شاد و خوشبخت و خندون باشین


سلام محبوبه جونم ممنونن از تبریکت مرسییییییییییییی حالا دوست داری برات بفرستم عزیزم
قربونت برم دوست گلم که همیشه به ما لطف داری
دقیقا همینه من عاشق خرید کردن و فروشگاه هستم خیلی دوست دارم حتی اگه خریدم نداشته باشم بازم خوشم میاد . قیمتها مثل همه جا بالاتر رفته بود اما بازم خیلی مناسب بود . مرسییییییییییییییییی
الی مامی آراد
5 آبان 92 10:37
سلام عزیزم رسیدن بخیر عیدتون هم مبارک معلومه حسابی خوش گذشته الهی همیشه شاد و خوش باشین آخی پاهای کوچولوش خسته شده


سلام مرسییییییییییییییییییییییی . جاتون خالی خیلی خوب بود . درسته خیلی بچمو اذیت کردم
مامان ابسا
5 آبان 92 15:54
سلام چه عکس های قشنگی ..
انشالاه همیشه خوش و سلامت

باشید ....

اخی نمیدونستم الیسا جونم سیده خانومه...
دستتو از دور میبوسم فرشته کوچولو...

منم ته کیسه میخوام

سلام عزیزم مرسییییییییییییییی.
قربونت برم خاله جونییییییییییییییییی
ای جونم میخوای برات بفرستم

فاطیما
5 آبان 92 19:06
الهی همیشه ب خوشی و خنده
مآمان الهـاام ..


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییی
مامان بردیا
5 آبان 92 22:22
خوش اومدین.همیشه به گردش


ممنونم عزیزم
مامان بردیا
5 آبان 92 22:23
عکسا فوق العاده بود.مخصوصا اون عکسی که بزرگش کردین


مرسیییییییییییییییی عزیزم
مامان بردیا
5 آبان 92 22:24
عید دختر عموی خودم مبارک


عید تو هم مبارک عزیزم
میترا
5 آبان 92 22:28
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ی دنیای بزرگ ای دیدن عکسا ذوق کردم.فدی تو فسقلی ناااااااااااز
اره هااااااااااااا الیسا سیده حواسم نبود...قبلا تو ی پستی که لباس دکتر داشت یادمه حسینی بود اما توجه نکردم و اصلا حواسم نبود...مبارک باشه نازدونه
اگه اینقد سیب زمینی دوس داری شهر ما به سیب زمینیش مشهوره ها....بیا ی دنیااااااااااااااااااا نوش جون کن
عیدیت مبارک کوچولو..اون عکسی که تو راه برگشت قشم ازش گرفتیم محشره همون که داره میخنده


مرسیییییییییییییییییییییییییی میترا جونم دوست دوست گل و مهربونم که اینهمه لطف داریییییییییییییییوای که الیسا عاشق سیب زمینی پس حتما باید بیایم ...مرسی عید شما هم مبارک منم اون عکسشو خیلی دوست دارم
مامان بهراد
5 آبان 92 22:52
همیشه به گشت عزیزم
ما هم دلمون تنگ شده بود براتون...
چه لباسای خوشمل مشملی می پوشه این پرنسس خانوم
البته این پرنسس خوشگل مامان خوشگلی هم داره


ممنونم خاله جونی عزیزم . ممنونم دوست گلم مرسییییییییییییییییییییییییییی پسر گلمو ببوسش
مینا مامی رونیکا
6 آبان 92 3:57
همه عکسا زیبا و دوست داشتنین...پر از حرف و خاطره....
الیسای عزیزم عیدت مبارک باشه،هدیه خیلی قشنگی از مامان و بابا گرفتی


ممنونم . واقعا همینطوره . ممنونم خاله جووووووونی .مرسییییییییییییی
مینا مامی رونیکا
6 آبان 92 3:58
راستی اگه دوست داشتینبه منم سر بزنین


حتما عزیزم
خاله الهه
6 آبان 92 11:47
سلام. تو رو خدا کی اومدیییین شیراز؟
من شیرازیم خییییلیییییییییییییییی دوس دارم الیسا رو ارنزدیک ببینم.خیلی غصه خوردم که اومدین وو رفتین


سلام عزیزم ای جونم قربونت برم که اینقدر مهربونی غصه نخور دوست گلم بازم میایم و اینبار همدیگرو میبینیم
مامان آرینا مو فرفری
6 آبان 92 12:38
سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی .
مگه میشه بری قشم و خوش نگذره ...


سلام خاله جونی گلم مرسیییییییییییییییی . واقعا مگه میشه ...
مامان حدیثه سادات
6 آبان 92 16:34
سلااااااااااااااام به به چه عکسای قشنگی.
سادات کوچولو عیدت هم مبارک.
با اجازه لینکتون کردم.

سلام ممنونم عزیزم . مرسیییییییییییییییییی . مرسییییییییییییییییی
مامان مریم
6 آبان 92 16:49
عیدت مبارک عروسک قشنگم...سفرتم بخیر..عکسات مثل همیشه قشنگ بود.. ماهم تصمیم داریم بریم هنوز اونجا باید هوا گرم باشه درسته؟
وای عاشق اینجور فروشگاهام..همیشه به سفر باشین عزیزم


ممنونم خاله جونی گلم. قربونت مرسیییییییییییی . درسته هنوز گرمه . خیلی خوب بود ممنونم امیدوارم به زودی برین و حسابی بهتون خوش بگذره
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 آبان 92 12:08
سلام به الیسای خوش عکس و ملوس و مامانی مهربونش
دیگه به ما سر نمیزنین دوتا پست سفرنامتونو خوندم خیلی عکسهای خوشگلی گذاشته بودین و چه خوب بود که از هر لحظه هر مکانی عکسبرداری کرده بودین


سلام خاله جونیییییییییی عزیزم مرسیییییییییییییییی مگه میشه عزیزم قربون شکل ماهت ممنونم
مامان محمدمهدی
8 آبان 92 12:40
چه دخترنازی وبلاگ جزابی دارین


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییی نظر لطفتونه
مامان پندار
9 آبان 92 2:58
نازنینم... جیگر اون موهای بافتتو....... عاشق خودت و عینک آفتابیت هستم من باربی خوش تیپ خاله الهی همیشه خوشحال باشی و بهت خوش بگذره....... الهام جون از طرف من بوس و بغل محکمش کن


قربون تو خاله مهربون
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییی حتما عزیزم دوست گل و مهربونم پسر نازمو از طرفم ببوسش
زهرا ....ناش...
10 آبان 92 17:54
مامان الیسا دخترتون خیلی نازه همیشه به وبلاگش سر میزنم


ممنونم عزیزم چشمهاتون قشنگ میبینه . ممنون از لطفتون مرسییییییییییی
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 12:10
عکساتون خیلی قشنگ و محشر بودن . ایشالاه همیشه به سفر و خوشی


ممنونم عزیزم
مامان پارمیس
11 آبان 92 19:31
سلامالهام جون
بالاخره برا پارمیسم وب ساختم.خوشحال میشم سری بزنی


سلام عزیزم . مبارک باشه عزیزم . حتما میام
مائده(ني ني بوس)
15 آبان 92 13:52
هميشه به گردش و سفر با اين ماماني و بابايي مهربوووووووون


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییی
ساجده
26 بهمن 92 19:29
سلام وب خیللللللللللللللیییی قشنگی داری ببخشید میشه بگید که نوروز 93کجا میرید
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام .شما تور مسافرتی دارین ؟؟؟؟؟؟