الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ماهک من ......

دخملی من مثلا جا خورده ...

1391/5/20 15:13
683 بازدید
اشتراک گذاری

 

الیسا وقتی خودش کسی و نبینه فکر می کنه هیچکس اونو نمی بینه وپشت هم صدا می زنه که ما بریم و پیداش کنیم اینجا که اصلا معلوم نیست ... امان از دست این آسی پولیکای من

 

 

چی میشه گفت دیگه ...

 

 

اینجا هم خپلو رو ور داشتی و جای اون نشستی .

 

عاشق این خرست هستی و همه جا می بیش وهر چی هم می خوری بهش میدی العانم داری اسب سواریش می دی صدام زدی که بیام از خرسیت عکس بگیرم تو اینی دیگه ...

 

از تو سبد میوه هارو بر داشتی و می گی می خوای بری خرید کنی منتظری تا من کیفتو بیارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 مرداد 91 15:12
ای کلک شیطون ممنون ازلطفت عزیزم.مامانی ماشاله چه هنرمندی شماآفرینالبته منم دارم تزیینات روخودم انجام میدم امالباس و کفش و یه سری چیزا رو سفارش دادم ولی مشکلم بال زنبوریه نمیدونم چطوری میشه درست کرد.شماباابردوختینش عزیزم؟
مامان آنیا
21 مرداد 91 9:34
وای قربونت برم که او لختی هاتو انداختی بیرون مامان جون جای من هم بوسش کن چه ژست هایی گرفته این تیپش منو کشته