الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

تیپت منو کشته...

1391/5/27 16:38
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق این تیپتم ملوسک من هر باری که این عکستو میبینم دیگه بوس بارون میشیو هی خودتو لوس میکنی .عمرم جدیدا وقتی یه لباس جدید تنت میکنی میگی نو ؟ یعنی نو هست من بپوشم یا نه وقتی میگم آره زودی تنت میکنی و کلی کارای بامزه میکنی تو این عکسا حتی نذاشتی مارک لباستو بکنم میگفتی نه نه اصدن خلاصه تو هر روزت کلی گفتنی هست مامانی دیروز کلی دلت گرفته بئد منم تمام روزو باهات بازی کردم حموم رفتیم ماشین بازی کردیم خاله بازی و کلی کارا... بماند که من از تشنگی مرده بودم تا افطاری نا نداشتم اما تو نفسمی واسه تو هر کاری می کنم ... 

تازه بقیه عکسها تو ادامه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 16:51
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
yasaman jon
15 شهریور 91 18:35
عزیزم
☂MarZiEh☂
18 شهریور 91 5:41
خـــــــعــــلی دوست داشتنی بودددد یه بوسهـ کوشولو بلا دخمل خوشگله
☂MarZiEh☂
21 شهریور 91 5:26
کاشکی منم یه آجی یا داداشی کوشولو مثه الیسا جونم داشتممم اخه من هنو کوچیکممم موفق باشی عزیزممم