الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

ملوسک من عاشق نقاشی و لگو ...

1391/9/25 21:51
2,884 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسک من عاشق نقاشی کشیدنی و قتی صبح بیدار میشی میری سمت نقاشی و به من میگی واسم دایره مربع مثلث و قلب و مستطیل بکش و شروع میکنی به کشیدن و بعد از کلی نقاشی کشیدن میری سمت لگو و شروع به ساختن آپارتمان میکنی و میگی مامانی منم مثل تو بلدم نگاه کن چه گد بدولگه هورا چه میشه کرد از دست تو عزیز دلمی دیگه ...

اینجا هم داری تند تند مقدمات نقاشی و آماده میکنی قندو عسل من..

.

حالا دلتم نمیاد قبلی هارو پاک کنی رو همون ادامه میدی الانم میخوای موش بکشی

تازه عاشق رنگ قرمزی و به بابا علی گفتی لفطن امز بکل واسه من باشششششششششششه بعدم  وسط نقاشی شروع میکنی ناخوناتو رنگ کردن

خوشتم میاد میای پاهاتم با ماژیک رنگ میکنی و تا بهت میگم این چه کاریه تو سریع میگی مامانی عسیسم دالم لاک میننم ببین امز اوشکله وبعد کلی واست توضیح میدم که اینو نباید به دستو پات بزنی وتو هم اون دستای کوچولو نازتو حلقه میکنی دور گردنم و محکم بوسم میدی و میگی اشتباهی بود ببشدیذ باشششششششه منم که دیگه فقط میبوسمت ناز گلم.

حالا داری فکر میکنی چی بسازی؟

شروع به ساختن آپارتمان یا برج میکنی

بهت گفتم میخوام عکس بگیرم ترسیدی آپارتمانتو بگیرم ..

خوشحال از اینکه تونستی آپارتمان بسازی و شروع میکنی منو بابایی رو صدا زدن که ببیاین ببینین وقتی ما میایم تو هم میگی هولا هولا من آپالتمان داکتم

ببین چقدر خوشحالی مامان ما هم برات دست میزنیم و تو هم هولا میکشی ویه بار گفتم دیگه تو هم خانم مهندس شدی تو هم زودی گفتی من دکلم (دکتر) مامان ای بابا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 آذر 91 6:57
خب راست میگه مامانی جون دکتری بهش بیشترمیاد
آفرین الیساجونم که اینقدرشیرین زبون وزرنگی گل گلی خانوم


آنا جون میبینی از همین الآن حرف حرف خودشه.مرسی گلم.
محبوبه مامان الینا
25 آذر 91 9:58
من دکلم مامان ااااااااای بابا
راس میگه خانم دکترمون خب
جیگر طلای خوشگل


چه میشه کرد محبوبه جان از دست این وروجکا. مرسی گلم
محبوبه مامان الینا
25 آذر 91 9:58
چقدر هم رنگ قرمز بهت اومده عزیزم
خوش سلقه ای میدونی چی بهت میاد


مرسی خاله جون
عمه ثمینا
25 آذر 91 10:01
وای چه نقاشی و اپارتمان خوشگلی خلق کرده این دخملی ما.افرین صد افرین... راستی این خانوم دکلمون که باز گوشه دماغش زخمه!!!نکنه باز از اون کارا کرده


مرسی عزیزم . آره ناخوناش بلند بود خورد به دماغش زخمی شد
مائده(ني ني بوس)
25 آذر 91 11:29
واي اليسا من عاااااااااااااشقتم خيلي خوردني هستي


مرسی عزیزم لطف دارین. نی نی خوشگله منو ببوسین


مامان بردیا
25 آذر 91 11:33
هنرای این خوشکل من ظاهرا یکی ، دوتا نیستبرجت هم که شبیه پیزای معروفه


آره عزیزم همینطور کجو حولهشد.
مامان مریم
25 آذر 91 13:25
بوس برای الیسای خوشگل و شیرینم


مرسی گلم.
هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 22:27
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان ریحانه جون
26 آذر 91 15:17
سلام به خانم دکتر مهندس... آفرین که از همین حالا میدونی دکتر خوبی میشی.... میبینین همه جا برف اومده الا مازندران... کاش ما هم برف امسالو ببینیم...
مامان شیدا
27 آذر 91 1:51
رویت به سرخی انار ..شبت به شیرینی هندوانه ..خنده ات مثه پسته ..و عمرت به بلندی یلدا.. عزیزم یلدا مبارک


مرسی عزیزم همچنین شما
مامانی زهرا
27 آذر 91 19:01
هزار و سیصد آفرین به خانم مهندس نقاش


مرسی عزیزم
نیم وجبی
28 آذر 91 13:48
وای چه دختر نازی دارین خداحفظش کنه
به آقاکوچولوی ماهم سربزنید اگه خواستین لینکش کنید



مرسی عزیزم. حتما
محمد
2 دی 91 0:08
بزنم به تخته هم خوشگله هم بامزس خدا حفظش کنه
مریم مامان ارمیا
8 دی 91 18:53
مامانی لطفا این خانم دکتر خوشمزه رو از طرف من یه ماچ آبدار بکنین .
مامان آنیا
11 دی 91 9:42
قربون این خانم دکتر برم که همه کاراشو خیلی قشنگ انجام می ده هنرمند که هستی عاشق حرف زدنتم عسیسم
مامان تینا جون
14 دی 91 11:15
slm azizam.tvalode elisajun mobarakkkkk