الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

بابانوئل ....

1391/10/19 11:42
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم کلی ذوق کردی که بابا نوئل شدی ...

بابانوئل با کلی کادو داره میاد ...

دختر قشنگم خیلی وقته که هر بار واسه تو میرم خرید یه چیزایی واسه بچه های بهزیستی هم میخرم و کلی خوشحال میشم و موقع خرید هیچ فرقی بین تو و اونا نمیذارم و خیلی دلم واسشون میسوزه مخصوصا از وقتی تو اومدی بیشتر درکشون میکنم و اینم یه سری از عروسکاست و واسه تو هم توضیح دادم و تو هم میگفتی اینا کادوی دوستای منه  آخه تنا استن دیگه ... فدای قلب مهربونت برم من .واست گفتم تا تو هم یاد بگیری تا تو هر شرایطی و هر جا که هستی به فکر بقیه هم باشی و همه چیو واسه خودت نخوای عزیزم .امیدوارم دل اونا هم همیشه شاد باشه.

این آدم برفیو واسه تو گرفتم گلم و این کلاه و خودم واست درست کردم .

به دنبال اوره ارت (گور خر) هستی

حالا هم داری بهش مه مه میدی....

حالا خرگوشتو گرفتی ...

دلت میخواد مثل گوشت بشینی....

عاشق اینی که بری تو کمد و اصلا هم  از تاریکیش نمیترسی...

هر کاری کنی نقاشیتو یادت نمیره...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان یاسمن الیسا
18 دی 91 11:47
نازی بابا نوئل عزیز
امیدوارم با قدومت هر جا که پا بگذاری بتونی خوشبختی ببری


مرسی عزیزم الیسا جونو ببوسش.
مامان آرشیدا قند عسل
18 دی 91 11:55
عزیز دلم چه دختر نازی چه بابانوئل کوچولوی خوشگلی بوسسسسسسسسسسسسسس برای تو


مرسی خاله.
عمه ثمینا
18 دی 91 12:30
اخ که من فدای این نگاهات بشم که اینقد معصومه و ازش شیطنت میباره.چه لباسای قشنگی مامانی واست گرفته.بابا نوئل من حسابی دلش کوچیکه و مهربون.دستت درد نکنه گلکم که به فکر دوستاتم هستی.
عمه ثمینا
18 دی 91 12:33
راستی یادم رفت که بگم ماشاالله خیلی بزرگ شدی تو این 1 ماهی که ندیدمت.راستی دسته مامان الهام هم درد نکنه که تو تربیتت تمام تلاششو میکنه و موفق هم هست
مامان فتانه
18 دی 91 12:49
سلام خانمی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین خانم ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم


حتما عزیزم.
زهرا
18 دی 91 15:39
عروسک با من دوست میشی
مامان کوثری
18 دی 91 18:05
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان درسا
18 دی 91 22:22
سلام الیسا جون عکسات خیلی قشنگ بود. به ما هم افتخار بدید و به وبمون بیاین.
مهرناز(مامان آرسام)
19 دی 91 0:43
سلام عزیز دلم کلی دلم واست تنگ شده بودا
واااااااااااااای چه پاپانوئل خوشگل نااااااااااااااااازی هستین شما خانوم
چه مامان هنرمندی با این لباسای خوشل که واست درست میکنه
باریکلا به تو دخمل خوب و مهربون که کار خیر انجام میدی
عکسای یلدات هم محشر بود عسیسم
کلی کیف کردم از دیدنشون،مخصوصا اونا که مادربزرگ شدی! الهیییییییییییی


مرسی خاله عزیزم آرسام جونمو ببوسش.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 دی 91 2:31
۲۰۱۳سال خوبی باشه براتون
چه بابانوءل نااازی


مرسی عزیزم همچنین واسه شما . آرمیتا جونو ببوسش.


راحیل
19 دی 91 10:42
چه بابانوئل خوشگلی


مرسی
محبوبه مامان الینا
19 دی 91 11:14
چه مامان خوش سلیقه و خلاقیچه دخمل خوشگل و فشنی


مرسی عزیزم.
ستایش مهربون ستایش خوش زبون
19 دی 91 13:59
(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)

سلام خوبین
هههههی واااااای من هه چیز عالی بود به ما سر بزنید شما میتونید به فارسی توی گوگل تایپ کنید ستایش مهربون ستایش خوش زبون نظر یادتون نرههههها


مرسی عزیزم.
لیلا مامان پرنیا
19 دی 91 14:27
چه بابانوئل خوشگلی اگه میشه با این خوشگل خانم بیاید وبمون وخبر بدید که درخواست دوستی مارو قبول کردید تا ما لینکتون کنیم
مامان بردیا
19 دی 91 14:30
چقدر خوشکل شدی با این لباس عزیزم کاشکی بچه های بهزیستی دوستای کوچولو و بخشنده ای مثل تو گلم، زیاد داشته باشن


مرسی عزیزم.
مامانی زهرا
19 دی 91 17:00
عجب بابانوئل زیبایی
ممنون از مامانی گل که از الان الیسا جون رو توی کارهای خیر شرکت میده تا یاد بگیره یه آفرین دیگه واسه مامانی هنرمند برای لباسها و کلاه بابانوئل دوست داشتنی


مرسی عزیزم لطف داری.
مامان مریم
20 دی 91 9:10
خوش بحال الیسا جون با این مامان با سلیقه اش...خیلی خوشگل شدی جیگرم...
مامان آنیا
20 دی 91 13:08
چه بابا نوئل نازی چقدر خوشکل شده
خاله پس هدیه من کو؟[hr
مرسی گلم.حتما خاله جونم هدیه شما محفوظ میمونه تا خودم از نزدیک بهتون بدم .
مامان ساجده
20 دی 91 15:29
چه بابانوئل نازی
الی مامان آراد
21 دی 91 2:47
قربون این بابانوئل مهربون با این قلب بزرگ مهربونش بشم


مرسی خاله . خدا نکنه عزیزم.
مریم مامان ارمیا
23 دی 91 20:17
چه بابانویل خوشگلی
مامان تینا جون
26 دی 91 15:26
slm golam.in baba noeleto midi vase dekoram akhe kheyli naze tabrik migam babate progat.baba kheyli zerangi manam reshtam shahrsaziye kare eskis daram bia behem komak kon azizam