الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

هولا هولا پروژه مامانی موفق شد .....

1391/10/19 23:35
910 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه این پروژه مامانی تموم شد. از خیلی وقت تا حالا مامانم  مشغول طراحی هتل واسه شهر مونه و همه دغدغش تموم کردن این پروژه بود و کلی هم خسته شد حالا بماند که منم کلی اذیتش میکردم تا مامانی میرفت سمت نقشه ها منم میرفتم میگفتم منم میخوام مثل تو بازی کنم و میرفتم تو بغلش مامانم این شکلی میشد کلافهو نمیذاشتم کار کنه مجبور بود شبا بیدار بمونه تا من کاراشو خراب نکنماوه و کم کم روز همایش نزدیک میشدو استرس مامانی بیشتر میشد تا جایی که میخواست کنار بکشهاسترساسترس ولی بابایی بهش امید میدادو کلی تشویقش میکرد لبخند موضوع پروژه مامانی : هتل بر اساس معماری پایدار بود و مامانی واسه اینکه آمل یه هتل درستو حسابی نداره با اینکه هم یه شهر توریستی هست و هم صنعتی این موضوع رو انتخاب کرد وخلاصه روز همایش رسیدو بازم منو دکم کردنمنتظر ومامانی اونقدر استرس داشت که مامان ملی کلی نگرانش بود و مامان بابا رفتن و مامان کاراشو بردو آخرین نفر واسه ارائه دادن شد چون خودش میترسید و فکر میکرد اگه آخر بشه شاید یه کم خلوت تر بشه اوه اما نوبت مامانی که شد نه تنها خلوت نشد بلکه جا واسه نشستن نبود و اولش مامانی با صدای لرزون شروع کدای و حدود ٥٠ دقیقه ادامه داشت که یهو صدای دست زدن  سالن همه جارو گرفته بودو همه بلند شدنو مامانی منو تشویق کردنتشویقتشویقتشویق مامانی متعجب شده بودو عین لبو شدخجالتخجالتو بعد از دقایقی اعلام کردن که طرح مامانی اول شد و همه بهش تبریک گفتن و مامانی به عنوان نفر اول اعلام کردند.

  چند تا عکس از اسکیس

اینم نقشه ها که در طول 3 متری چاپ شده بود 

 

اینم چند تا عکس از ماکت هتل

و این پروژه رو مامانی همونجا تقدیم کرد به همسر عزیزش که جناب بابایی باشن و تنها گل زندگیش که من باشم مرسی مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

لیلا مامان پرنیا
19 دی 91 17:48
آفرین به این مامان فعالهمیشه موفق وشاد باشید ماهم شما رو با افتخار لینک کردیم به جمع دوستای ما خوش اومدید


مرسی .
لاله
19 دی 91 17:53
سلام به مامان الیسا جون چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه . ایشالا که همیشه تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشین


ممنونم عزیزم.
مامانی زهرا
19 دی 91 18:33
مامانی گل تبریک و خسته نباشید امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
خواهر فرناز
19 دی 91 19:24
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه بهlمن رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس هامون من 0012 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
مامان ریحانه جون
19 دی 91 19:58
تبریک میگم... واقعا خسته نباشین..!! طرحتون قشنگه... معماری خوندین؟


مرسی عزیزم .درسته معمارم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 دی 91 21:38
تبریک میگم عزیزم


مرسی عزیزم.
مرضیه مامان آرامیس
19 دی 91 21:50
سلام مامانی امیدوارم همیشه موفق باشی هم خودتون هم دختر خوشکلت میتونم بپرسم این پروژه متعلق به چه اورگانیه چون من تهران کارمند هتل پارسیان آزادی ام برام جالبه بدونم. واسه هتل های پارسیان نیست؟
یــآســَمــَن
19 دی 91 23:12
تبریک میگم مامان مهربون


-------------------------------

مرسی عزیزم...
مامان منیر
20 دی 91 0:31
مامانی گل تبریک و خسته نباشید امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید. خوشحال میشم منو لینک کنید


________________

سلام عزیزم. آدرس وبلاگتون رو ندادین گلم...
مامان مهرزاد جان
20 دی 91 8:47
سلام مامان خانمی چه دخمل نازی ماشاله بهتونم تبریک میگم _________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O مهرزاد به روز شده منتظرتون هستیم
مامان مریم
20 دی 91 9:07
بعد یه مدت نبودتون یهو چقد آپ کردین...همیشه به شادی و موفقیت...خیلی تبریک میگم...
محبوبه مامان الینا
20 دی 91 9:33
تبریک میگم الهام جون.چه شرایط استرس زا و جذابی بوده...طراحیت هم تاجاییکه من سر در آوردم جذاب و خاص به نظر میرسه با ارزوی موفقیتهای بیشتر و مقامهای بالاتر


مرسی عزیزم . راستی من منتظر عکسها ونقشه خونتون هستم . این چه حرفیه عزیزم من کارم همینه وخوشحال میشم کمکتون کنم. راستی خاله شوهرم هم بجنورد زندگی میکنه که تازگی خواهر شوهرم عروسش شده فکر کنم بتونم تا جایی کمکتون کنم .
محبوبه مامان الینا
20 دی 91 9:33
خصوصی داری عزیزم
عمه ثمینا
20 دی 91 12:17
به به افرییییییین واقعا که چه خبر خوبی دادی امروز .انشاالله که همیشه موفق باشی


مرسی گلم .همچنین تو عزیزم دلمم واست تنگ شد میبوسمت.
مامان آنیا
20 دی 91 13:07
عزیزم تبریک می گم خیلی خوشحال شدم که موفقیتتو دیدم امیدوارم همیشه موفق باشی


ممنونم دوست خوبم.
مامان آرنیکا
20 دی 91 13:50
مبارک باشه عزیزم بهت افتخار میکنم


مرسی عزیزم .
مامان بردیا
20 دی 91 14:27
خسته نباشی تبریک میگم بهت و آرزوی موفقیتهای بیشتر رو دارم برات.انشاا... که این هتل خوشکل ساخته میشه و شاید یه روزی ما هم اونجا اقامت داشته باشیم اون روز با افتخار میگم.طراح خوش ذوقش مامان الیسای خوشکلمونه.


نظر لطفتونه عزیزم . مرسی . انشااله که همینطور بشه .
مامان ساجده
20 دی 91 15:27
تبریک میگم


مرسی گلم.
شیما مامان درینا
20 دی 91 16:21
بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشین باوجود یه فرشته کوچولو مثل الیسا لذت موفقیت چند برابر میشه


مرسی عزیزم همچنین شما .
الی مامان آراد
21 دی 91 2:43
تبریک صمیمانه من رو قبول کنین واقعا آفرین
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
21 دی 91 3:02
عزیزم از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


حتما عزیزم.
محبوبه مامان الینا
21 دی 91 7:09
ممنونم لطف میکنی .چه جالب پس فامیل شدیم میشه آدرس ایمیلتو بفرستی واسم که عکسها رو ایمیل کنم؟
نسیم
23 دی 91 18:10
سلام عزیز دلم الیساخوشمله خوبی گلم توخیلی نازی دست مامانت دردنکنه بااین همه سلیقه انشالله زودتربزرگ بشی خانومیمن همش به وبلاگت سرمیزنم اماالان فرصت شدنظربزارم شرمنده


سلام نسیم جان مرسی لطف داری.ممنونم که همش به ما سر میزنی گلم .
مریم مامان ارمیا
23 دی 91 20:11
مبارکه مامانی .
ایشالله که همیشه موفق باشی


مرسی عزیزم .
مامان هدیه
26 دی 91 20:53
مبارک باشه ایشالا همیشه موفق باشید


مرسی عزیزم هدیه جونو ببوسش.
مامان شیدا
30 دی 91 11:41
عزیزم این موفقیت بزرگ را به شما تبریک میگم و آرزومند پیشرفت روز افزون شما هستم


مرسی گلم.
یاسمن مامان الیسا
2 بهمن 91 8:54
منم بهت تبریک میگویم . امیدوارم همیشه در همه کارها موفق باشی.
زودتر بگید بسازنش تا ما اومدیم امل بیایم و یه شب را توش باشیم.


مرسی عزیزم . شما بیاین آمل ما در خدمتون هستیم.