الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

یه روز بهاری با دختر عزیزم...

1392/1/23 16:44
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم چند روزیه که حسابی هوا گرم و بهاریه و دیدم تو هم خسته شدیو و گفتم بیا بریم خونه مامان ملی تا با هم بریم پارک چطوره ؟ تو هم کلی هورا کشیدی و گفتی واگه ان ؟؟ آماده شدیم و رفتیم خونه مامان ملی و بعدشم با هم رفتیم پارک حسابی بهت خوشگذشت و کلی بازی کردی و منم از دیدن شادی تو شاد شدم دختر قشنگم به حر فام گوش میدادیو از پیش خودت کاری نمیکردی و خیلی قشنگ و راحت نوبتی بازی میکردی قربون دختر یکی یه دونم بشم من...

آماده واسه رفتن به خونه مامان ملی جون ... از خوشحال داری ژست میگیری عزیزم.

فدای این ژستت بشم آخه چقده تو نازی قربونت برم من...

وقتی خونه مامان ملی بودیم من به مامان گفتم چقد خوبه الیسا الآن بخوابه تا تو پارک حسابی سر حال باشه که یهو دیدم تو زودی رفتی رو مبل خودتو بخواب زدی الهی فدای دختر باهوشم بشم ... منم تا تونستم چلوندمت...

آماده واسه رفتن به پارک...

تا رسیدیم رفتی سمت گلا تا نازشون کنی ...

داشتی میرفتی که چشمت به سنگ افتاد و رفتی تا جمشون کنی ...

عزیز دلم داری به چی فکر میکنی؟؟؟؟؟؟؟

داری ماهی قرمز ها رو نگاه میکنی...

بازم تا سبزه رو دیدی زودی روش دراز کشیدیو گفتی مامانی ژست گرفتم بیا...

لباستو عوض کردم تا اذیت نشی ...

 

الیسا جونم بای بای ...

امیدوارم همیشه همینطور بهت خوش بگذره الیسا جونمماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

الیسا
23 فروردین 92 17:14
azizam apam khoshahl misham biay dostam





فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 فروردین 92 18:54
ژستاشو ببين...........




مــآمــآنــے
23 فروردین 92 19:01
کی میشه نی نی منم بیاد و ببرمش پارک


عزیزم ان شااله که به سلامتی بدنیا میاد


مهسا مامان کیارش
23 فروردین 92 19:58
عاشق خودت و خوندن پستا و دیدن عکساتم خیلی باحال و نازن بهت خوش بگذره خوشگلم همیشه گل خنده رو لباتون باشه الهام جون دوستون داریم


ممنونم مهسا جون ما هم همینطور عزیزم


مامان ملیکا کوچولو
23 فروردین 92 20:51
سلام سلام به گل دختر خوشگل خاله. ماشاالله نازنینم. حسابی خوش گذشته بهت شکرخدا. الهی همیشه شادو سلامت باشی عزیزم. ممنون مامانی جونش که پیشمون اومدید.


سلاااااااااااااااام عزیزم. ممنونم همچنین شما. به دیدن گل دختری ناز مگه میشه نیومد


ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
24 فروردین 92 2:36
بالاخره هوای شما هم تابستونی شدش چقدر الیسا جون توی این عکسها خانوم شده خدا حفظش کنه


مرسیییییییی


محبوبه مامان الینا
24 فروردین 92 7:50
خیلی نازی عزیزم






مامان بردیا
24 فروردین 92 13:45
معلومه که حسابی به خوشکل خانم خوش گذشته





خیلی
مامان مریم
24 فروردین 92 15:28
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتم...همیشه بخنی عسلم..


مرسیییییییییی


لیلا مامان پرنیا
24 فروردین 92 16:04
همیشه به گردش خوشگل خانم





مرسییییییییییییی
سمیرا مامی سایان
24 فروردین 92 19:03
اااااااااای جوووونم به این دخمل دوست داشتنی که با این ژستاش حسابی خوردنی میشه عاشقتم کلوچه خوشمزه





مرسیییییییییییییی خاله جون مهربونم
سمیرا مامی سایان
24 فروردین 92 19:21
ااااااااای جووونم دلم کلی لذت بردم از دیدن عکسای این ناناز خااانوم با تیپ خوشگلش امیدوارم همیشه لبت خندون باشه پرنسس کوچولووو


ممنونم از دعای قشنگت همچنین سایان جون عزیزم


مامانی زهرا
24 فروردین 92 20:38
خانوم کوچولو خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فدای ژستهای نازت

بببببببببببببببببله . خدا نکنه عزیزم


مرجان مامان آران
25 فروردین 92 13:35
قربونت برم خوش باشيددددددددددد عكسات خييلي خوشگلهههههههههه
رمزم گذاشتم خصوصي عزيزم


مرسیییییییییییییییییی
عمه ثمینا
25 فروردین 92 23:36
اخ که عمه قربون اون ژستات بره که اینقد بانمکه.چقدر هم قشنگ مامانی رو گول زدی که بگی خوابی.فکر کنم تو عکس 19 امیت مامان ملی رو دیدم بهشون سلام برسون.


واقعا کلی گول خوردم.مرسی عزیزم
فاطیما
26 فروردین 92 0:35
همیشه به خوشی


مرسیییییییییییییییی
مریم مامان باران
26 فروردین 92 11:30
چه دختر نازی و چه اتاق قشنگی ! خدا حفظش کنه !


مرسی عزیزم ما لینکتونم کردیم خاله جونم
سمیرامامان پرنیان
26 فروردین 92 12:39
عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال و به گردش باشید


مرسییییییییییییییییی
الی مامی آراد
27 فروردین 92 2:00
ای جونم فدای این فرشته کوچولوبشم ماشالله چه خوشتیبه چه تیپی زده مامان جونی از روی گلش ببوس


مرسی خاله جونی مهربون
زهرا
27 فروردین 92 14:24
الهام جون ممنون که جویای حال روژان بودی
همه پست هایی که نخونده بودم روخوندم ولذت بردم همه عکسهات زیباوکارهای دخملی دوست داشتنی هستند


مرسی عزیزم دخملی نازت چطوره ؟؟ ببوسش
دخترک
27 فروردین 92 14:57
سلاااااااااااااام
این حرف الیسا که گفته بود اینجا چقدر کدیثه افتاده دهن من و به مامانمم گفتم انقدرمیخندیم
فدای ژستای دخترونش بشمممممم
تازه دیروز یه ست کالسکه مارک آنجل قرمز جفت مال الیسا دیدم فوری گفتم ا کالسکه الیسا
یکبار دیگه ام تو نمایندگی یاسمین تخت و کمدشو دیدم
حالا شاید بعدن بعدنا خودشم دیدم
ببوسشششششششششششششش


سلام دوست عزیزم . خیلی به ما لطف داری و ممنون از اینکه همه جا به فکر ما هستی . درسته شایدم همو دیدم
مامان طنین
28 فروردین 92 2:03
سلام خانم خوشگل و البته مامان با سلیقش.
عزیزم من هر وقت به وب الیسا جونم سر میزنم کلی روحیه میگیرم و منتظرم ببینم که طنین هم مثل الیسا میشه یا نه . باید به مامان خوبش هم صد افرین گفت


سلام عزیزم ممنونم نظر لطفتونه.مرسیییییییییییی
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 7:26
بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست به تکرار باران خطا می کنم.


مامان بهار
29 فروردین 92 8:21
سلام عزیزم
الیساجون چقد خوشبخته که مامانی مثل تو داره .عشق رو تو چشات میخونم.
با ارزوهای سبز و قشنگ برا الیسای قشنگم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام دوست عزیزم ممنونم که به ما سر زدید . مرسیییییییییییییییی از نگاه مهربونت ...
مامان آویسا
31 فروردین 92 14:16
چقدر شما ناز و خوشگلی الیسا جون


مرسییییییییییییی خاله مهربونم
sairoz.وب كودك خلاق فردا
30 تیر 92 9:26
خيلي خوبه كه مثله هميم.من و باباي آيلين هم عشق عكسيم.آيلين هم موقع عكس گرفتن سريع تو دوربين نگاه مي كنه.اليساي خوشگلم رو ببوس


مرسیییییییییییییییی عزیزم