الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

33 ماهگرد عشقمون الیسا جووووووووووووووووووووووووووووون ....

1392/1/28 2:06
1,833 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونم  آروم جونم  دختر مهربونم این سی و سومین ماهی که کنار ما هستی و همه چی ما شدی عزیز دلم ٣٣ ماهگردت مبارک تشویقتشویقتشویقتشویق

هر ماه که میگذره خانم تر و بزرگتر  میشی و ما از دیدنت کلی ذوق میکنیم . دخترم خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی و خیلی به من وابسته شدی خوشگلم یکی از حرف هایی که اشکمو در آورد این بود که یهویی اومدی گفتی مامان جونم من دلم میخواد هر باری که چشامو میبندم وقتی که باز میکنم تو رو ببینم مامان گلی جونم بغلبغلبغل آخه عزیزم این حرفها برای سن تو خیلی زوده مامانی قربونت بره ماچماچماچ  اگه بابایی دیر کنه یا خونه نباشه میری پشت درو همش صداش میزنی و میگی مامانی من صداش کنم زودی میاد مگه نه ؟؟؟؟

آهنگ های غمگینو دوس نداری و من میگم چرا ؟ میگی آدمو امگین میکنه دیگه دوس ندالم...

عاشق کتابی و کتاب از همه وسیله هات برات مهم تره و اگه بیرون بریم دوس داری کتابخونه بریم واسه ماهگردت بردمت شهر کتاب آخه نزدیک خونمونه گفتم دوس داری قدم بزنیم گفتی آله مامانی و بعد من و تو با مامان ملی رفتیم کتابخونه همش میگفتی نباید بلند حرف زد نباید به همه چی دست زد ... قربون دختر مودبم بشم من... وای وقتی کتابارو دیدی گفتی این همه کتاب اینجاست از کتابای من ایلی بیشتله . تازه کتابارو بهت نشون میدادم خودت انتخاب میکردی و خیلی خوشحال بودی و موقع برگشت دیگه گفتی منو بگل کن منم گفتم چرا ؟ آخه کتاب انکتاب کلدم استه شدم دیگه ... فدات بشم خوب بود که یه کوچه همش فاصلش بود والا حسابی از کت و کول مییفتادم عزیزم. 

اومدیم شروع کردیم آماده شدن برای تولد که دل تو دلت نبود و خیلی بهت خوش میگذشت و هر عکسی که سه تایی میگرفتیم با خنده میگفتی خانواده گرفتیم .امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی عزیز تر از جونم...

اینم کیک که بابا علی جون واست گرفته ... ببین چه خوشگله عزیزم...

عاشق این عکستونم ببین بابایی با چه عشقی داره دخملیشو نگاه میکنه....

 

 

بی صبرانه منتظر کیکی...

خیلی خوشت اومده بودو حسابی ذوق کردی (از عکست پیداست چطری ذوقیدی)

مراحل انگشت زنون....

فدای بوس فرستادنت بشم ناناز من...

این خرگوش حباب سازو مامان ملی واست گرفته بود که روشنش کردمو تو هم اونقدر بازی کردی تا گذاشتی چند تا عکس ازت بگیرم...

اینم کادوهات مبارکت باشه دلبندم....

اول از همه کلاه رو گرفتیو گذاشتی سرت و مشغول گذاشتن دستت تو عروسک نمایشی هستی ...

حیوانات جنگلی رو هم در آوردیو کلی باهاشون بازی کردی...

تا دیدی دارم عکس میگیرم زودی ژست گرفتی فدات شم...

این کتاب های معما هستش یه کم برات زود بود اما گفتم بگیرم که وقتی بهت دادم هزار ماشااله همشو تو ١٠ دقیقه حل کردی فدای دختر باهوشم بشم من... خیلی خوشحالم زورکی چیزی بهت یاد نمیدم تا تو فقط حفظشون کنی بلکه خودت دوست داری و میفهمی چی میخوای عزیزم.

خواستم از عروسکت عکس بگیرم که زودی بغلش کردیو گفتی مامانی میکاد بکابه...

 دوست دارررررررررررررررررررررم مهربونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

زهرا
27 فروردین 92 18:32
الیساخانم 33مین ماهگردت مبارک چه کیک خوشمزه ای
امیدوارم عشقولانه سه نفریتون همیشه جاویدان باشه
کادوهات مبارک عزیزم


مرسیییییییییییی بفرمایید ..... ممنونم عزیزم
مامان مریم
27 فروردین 92 18:37
یوووهووووووووو...ماهگردت مبارک عزیزم...چه همه عکس خوشگل...چه کیک خوشگلی خداییش دلم خواست....شاد و موفق باشی عشقم..


مرسیییییییییییییی وای بفرمایید کیک عزیزم....
محبوبه مامان الینا
27 فروردین 92 18:45
33ماهگیت مبارک الیسا جونی کیکت هم خیلی خوشگل و هوس انگیزه عسیییییییسم ااااااااااای کلک پس چون کتاب انتخاب کردی خسته شدی و مامانی باید بگلت کنه وای که چقدر به :خانواده" گفتنت موقع عکس انداختن خندیدم بلاخانوم
از بس مامانی ازت عکس انداخته دیگه داری یه پا مدل میشی واسه خودت جوجه رنگی خاله
الیسا ملوسک و عروسک دووووستت دارم هم تو هم مامانی الهامو


مرسی محبوبه جونم . ما هم حسابی چلوندیمش. واقعا دیگه خودکار ژست میگیره . ما هم دوستون داریم عزیزم خیلی خیلی زیاد واحساس میکنم سالهاست که میشناسمت دوست خوبم.
مــآمــآنــے
27 فروردین 92 21:31
الیسا جون 33 ماهگردت مبارک گلم مثل همیشه همه چی عالی بود دست مامان بابای مهربون درد نکنه
مامانی زهرا
27 فروردین 92 21:37
چه دخملییییی چه کیکییییییییییییچه ماهگردییییییییچه عکسهاییییییییچه کادوهایییییییی
33 ماهگیت مبارک الیسا جوووووووووووووووووووووووووون


مرسیییییییییییییییییییی عزیزم قربونت برم
مامان انيا
27 فروردین 92 23:19
قربونت برم من اميدوارم ١٢٠ ساله بشي عزيز خاله هميشه شاد باشي
افرين به دختر خوبم كه كتاب دوست داره الهام جون براي اليسا جون لطفا ايلي كتاب بخر
من فداي اون حرف زدنت بشم


ممنونم خاله مهربونم. مامانی دلم همش پیش شماست نمیدونم چی شده بود اما امیدوارم هر چی بود به خیر گذشته باشه و روزای خوبی داشته باشین . من همیشه به یادتونم دوست عزیزم.
maman bahar
28 فروردین 92 0:41
مبارک باشه عزیزم
همیشه کنار هم شاد باشید


ممنونم دوست عزیزم مرسی که به ما سر زدید
فاطیما
28 فروردین 92 0:51
مبآارکااا

همیشه سلامت باشه فرشته کوچولوتون


مرسیییییییییییییی عزیزم
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 7:22
عاشق تک تک عکسای الیسا جون هستم ..... همیشه با دیدن عکسهاش کلی انرژی میگیرم اون هم از نوع هسته ای ......
عزیز دلم ، عروسک خوشگلم ماهگردت مبارک .... هدیه مادی نمیتونم برات بفرستم اما از ته قلبم از خدا میخواهم همیشه خنده نازت رو لبات باشه و در کنار مامان و بابای مهربونت همیشه سالم و تندرست باشی ......


مرسیییییییییییییییی. قربونت برم و این دعای قشنگت از هر هدیه ای با ارزش تر هستش عزیزم.
الی مامی آراد
28 فروردین 92 10:27
الیسا جونم 33 ماهگیت مبارک بابایی چه کیک خوشگلی برات گرفته انشالله که همیشه شاد باشین و موقعی که بزرگ شدی جبران کنی


ممنونم عزیزم . مرسی دوست خوبم . خدا کنه عزیزم
مامان آروین
28 فروردین 92 11:05
فرشته کوچولوی ناز و دوست داشتنی 33ماهگیت مبارک ایشلا زیر سایه پدر و مادر عزیزت 133 ساله بشی
امیدوارم همیشه دلت شاد و تنت سالم و لبت خندون باشه



ممنونم عزیزم . همچنین برای شما دوست عزیزم. خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدید .
لیلا مامان پرنیا
28 فروردین 92 11:25
33ماهگردت مبارک عسل خانم امیدوارم لبات همیشه خندون باشه
کیکت هم خیلی خوشگل بود وحتما خوشمزه


مرسیییییییییییییییییی دوست عزیزم . درسته جاتون خیلی خالی بود دختر نازمو ببوسش
مامان ملیکا کوچولو
28 فروردین 92 13:12
اومدم رمز بدم عکسهای خانوم گلو دیدم. مبارک باشه عروسک خاله. انشاالله 100 سالگیتو جشن بگیری. مامانش خصوصی داری.


مرسییییییییییییییییی عزیزم
عمه ثمینا
28 فروردین 92 13:33
چه کیک خوشگلی بود دهنم اب افتاد.چه عکسای نازی گرفتی جیگری.انشاالله همیشه کنار مامانی و بابایی شادو خندون ببینمت.دوست دارم عزیزم


جاتون خالی خیلی خوشمزه بود .مرسییییییییییییییییی
زهرا
28 فروردین 92 13:36
الیسا جوووووووووونی 33 مین ماهگردت مباررررررررررررررک عزییییییییییزم
ایشالا همیشه سالم و سلامت و شاد کنار هم باشین


ممنونم عزیزم. مرسیییییییییییییییییییییییییی
مامان آرادخان
28 فروردین 92 14:43
33 امین ماهگردت مبارک الهی همیشه کنار مامان و بابای خوبت شاد وخندون میکنی
برات بهترینها را آرزومندم گل عزیزم


مرسییییییییییییییی عزیز دلم ممنونم
سمیرامامان پرنیان
28 فروردین 92 15:36
چقدر ماهی عروسک ماهگردت مبارک


مرسییییییییییییییی عزیزم
مامان انيا
28 فروردین 92 16:14
عزيزم خصوصي داري


دوست عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم حق داشتی ناراحت باشی عزیزم و نمیدونم واسه این همه بد بیاری پشت هم چی بگم جز اینکه دعا کنم از این به بعد همش براتون خوشی و سلامتی باشه دوست خوبم من خیلی دوستون دارم [
آرزو مامان نفس
28 فروردین 92 16:32
الیسا جون خیلی خوشگل شدی ، کارات هم روز به روز با مزه تر میشه . نفس منم آهنگ غمگین گوش نمیکنه ....
خوش بحال تو که مامان بابای خیلی مهربون و دوست داشتنی داری ...
از نقاشی هاتم برام تو وبلاگت بزار ، میدونم که نقاشی خوب میکشی . عروسکم به نفس هم سر بزن . تو اولین دوست نفسی ....


مرسییییییییییییی خاله جونم . چه جالب امان از دست این وروجک ها ... ممنونم عزیزمممممممممممممم ... حتما منم نفس جونمو خیلی دوست دارم عزیزم
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
29 فروردین 92 1:23
مهربانــــــــــم تولـــــــــد تــــــــــــو
تولد گل و نور و شبنم و پاکی است
تولـــــــــد تــــــــــــو
تولد شب و شقایق و شبنم است
تولدت مبارک
تولــــدت مبــــارک تولـــــدت مـــبارک
بیا شمعا رو فوت کن که صــــــد سال زنده باشی
تولد تولد تولدت مبارک ،مبارک مبارک تولدت مبارک
بیـــــا شمـــعا رو فوت کـــن که صـــد سال زنــــده باشی
تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبـارک تولدت مبارک تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن که صــــد سال زنده باشی
تولــــد ت مبــارک تولـــدت مبــــــارک
تــولد تولــد تولـــد تولدت مبارک
الـــهی صد ساله
شی نه صد وبیست
ساله شی نه
۱٢٠سال
کمه
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ



واااااااااااااااای چه شعریییییییییییییییی چه تبریکییییییییییییییییی چه کیکیییییییییییییییییی قربونت برم دوست خوبم خیلی ممنونم ازت دختر ناز دونه خاله رو ببوسش

مرجان مامان آران
29 فروردین 92 1:27
وايييييييييييييييييي خدا چه عكساي دلم رفتتتتتتتتتتت
33 ماهگردت مبارك خوشگل ناز دوست داشتنيمممممممممممممممممم
چه كيكي به به هوس كردم من عاشقققققق شيريني و كيكم
نوش جونتوننننننننننننننننن
واي خدا چقدر خوشش اومده از كيك فدات شمممم
ايشالاااااااااااااااااااا خدا مامان خوب خوشگل مهربونتو با باباي خوب و مهربونتو حفظ كنه كه انقدر با ذوق و سليقه و خوبن
ايشالا هميشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه عزيز دلمممممممممم


مرسیییییییییییییی خاله مهربونم دوست دارررررررررررررررم ...مرسی از دعای قشنگت دوس جونی همچنین برای شما از خدا همینو میخوام پسملی نازو کپلی خوردنی منو ببوسش
مامان آرسام
29 فروردین 92 16:12
32 ماهگردت مبارک الیسا خانوم.چه کیک خوشگلی.ایشالله همیشه شاد باشید
کیک و از شاه بلوط خریدین ؟خیلی خوشــــــــــــــــــگله


مرسییییییییییییی عزیزم . درسته اما از کجا فهمیدی؟؟
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
29 فروردین 92 20:26
ماشالا چقدر نازی گل طلا خانوم
خدا حفظت کنه


قربونت عزیزم مرسیییییییییییییییییییی
الهه
29 فروردین 92 22:52
همیشه عکسهای دختر گلتونو میام میبینم واقعا خیلی قشنگن و تبریک میگم ماهگرد این وروجکمونو ،و یه تبریک دیگه برا اینکه ماشالله خیلی با حوصله اید و از تمام مراحل زندگی دخترتون دارید عکس میگیرید که این خیلی خوبه امیدوارم منم وقتی نی نیم به دنیا اومد مثل شما با حوصله باشم


سلام دوست عزیزم خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم و خودمم نمیدونستم . مرسی نظر لطفتونه . وای به امید خدا نی نی دار که بشی همه کار واسش میکنی و بهترین مامان دنیا میشی عزیزم
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 19:03
عزیزدلم سی و سومین ماهگردت مبارک آرزو میکنم همیشه کنار هم با خوبی و خوشی سرشار از موفقیت و سربلندی زندگی کنین عاشقتم پرنسس کوچولوی ناز


مرسییییییییییییییییییی مهسا جون مهربون
مامان آرسام
30 فروردین 92 22:36
فقط کیک های شاه بلوط خوشگل وخوشمزه هست




درسته آخه شما مگه آملی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان آرسام
31 فروردین 92 13:05
بـــــــــله


چه جالب خیلی خوشحالم که یه دوست آملی دارم عزیزم
مامان آروین (مریم)
1 اردیبهشت 92 12:15
سلام دوست خوب و مهربانم
یه پیام خصوصی براتون ارسال کردم





سمیرا مامی سایان
1 اردیبهشت 92 15:58
فرشته کوچولوی نانازی 33 ماهگیت مبارک خوشتیپ خانوم میبوسمت هزارتاااااااااااااااا


مرسییییییییییی خاله مهربونم
مامان طنین
1 اردیبهشت 92 16:57
سلام .
من تو جشنواره نوروزی اتلیه پاپا شرکت کردم . لطفا به ادرس زیر رفته و به طنین طباطبایی رای بدید. ممنون
http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2


حتما عزیزم
مامان مرسانا کوچولو
2 اردیبهشت 92 17:22
واااااااااااااااااااااااای عزیزم چه دختر نازی 1000 ماشااله مثل فرشته هاست چه مامان با حوصله ای واقعا خوش بحالت عزیزم که مامان به این خوبی داری و چقدرم مامانت خوشگلو جوونه مامانی اصلا بهت نمیاد نی نی داشته باشی ماشااله ترو خدا یه اسپند واسه خودتون دود کنین من چشمم شور نیست اما بازم دود کنین دوستون دارم


مرسیییییی عزیزم از این همه لطف و محبت به ما دوست خوبم و ممنون از اینکه به ما سر زدید مرسیییییییییییی عزییییییییییییزم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
3 اردیبهشت 92 11:28
ما آپیم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
4 اردیبهشت 92 1:55
عزیزم کاری نکردم. وظیفه بود. سرعت نت پایینه خانمی. ایشالله برای فردا 4 تا فایل دیگه رو هم می زارم. شب خوش.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 اردیبهشت 92 2:04
ماشالا چقدربزرگ شدی عزییییزم ۳۳ماهگیت مبارک الیساجونم ایشالا همیشه همینطورعکسهای خانواده بگیریددرشادی هاوخنده هاتون

عکسات همشون خوشگل بودن مخصوصااینطوری که موهاتوبستی خیلی بهت میاد




سلام آنا جون خیلی دلم براتون تنگ شده بود . مرسییییییییییییی قربونت برم .آرمیتای ناز منو ببوس


شادی
6 اردیبهشت 92 0:46
اول سلام میکنم وتبریک میگم خدمت مامان الیساجون که همچنین دخترگل ومؤدبی روبدنیاآورده احسنت.دومآبه الیساجون تبریک میگم 33ماهگردشو.منم یه دختر15ماهه دارم اسمش مبیناست.خیلی دوستتون داریم.همیشه بهتون سرمیزنم.مشتاق نوشته هات هستیم.انشالله همیشه وهمه جاخوش باشین وخوشبخت.راستی الیساجون خیلی دخترخوشگل وبانمکیه.من شادی هستم ازبوشهر


سلام دوست عزیز . مرسی ممنونم.مرسیییییییییییی. خدا دختر کوچولوتونو واستون حفظش کنه .مرسی که به ما سر میزنید واین همه لطف دارید اما آدرسی از خودتون نذاشتین تا ما هم بهتون سر بزنیم و اگر دوباره به ما سر زدید حتما آدرستونو بذارین تا ما هم بهتون سر بزنیم.

تبسم
6 اردیبهشت 92 14:23
سلام خانواده مهربون ودوست داشتنی الیسا جون
جشن تولدتون خیلی باحال بود


سلام دوست عزیز و ممنون از لطف شما . مرسیییییییییییییی عزیزم

سمیرا مامی سایان
7 اردیبهشت 92 15:02
مامانش چرا دیر آپ میکنی منتظر عکسای خوشگل دخملی هستمممم


مرسییییییییی سمیرا جونم که به فکر ما هستیییییییییی حتما عزیزم.
عمو رضا
12 اردیبهشت 92 1:16
سلام نازنین خوابهای زندگی

سلام به روی ماه و زیبای دختر گلم

دشت شقایقم . اسمون مهربونی من

نگاه تو منو می بره تا فرط آسمون آرزوهام همونهایی که همیشه برام فقط آرزو بوده

دستهای تو به مانند بلور الماسی می مونه که یه جورایی منو می بره تا ساحل آرامش و خیال

عمویی همیشه تو رو دوست داره و توی زندگی کوچیکمون این تویی که عمویی یه جورایی عاشقانه بهت افتخار می کنه

به امید روزهای خوب زندگی تو

عمو رضا




سلام عموی عزیزم منم ایلی دوست دالم و ایلی دلم برات تنگ شده و همیشه به یادتم عموی مهلبونم .و ای کاش زندگیمون به قشنگی همین حرف ها بودعمویی واز خدا میخوام تا به همه آرزوهات برسی عمو جونم. و امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی .بوس واسه عموی گلم...