الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

میم مثل مادر...

1392/2/13 15:05
1,918 بازدید
اشتراک گذاری

 مادر

 

برای سرنوشت من

 


تو دلواپس ترین بودی

 


برای اشک های من

 


همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غمخوارم

تو ای محرم ترین یارم

 


به نام نامیه مادر


همیشه دوستت دارم 


 

عزیز دلم،  مامان گلم ، همدم تنهاییام ،  بهترین دوست تویی

 دنیام شونه هات مرحم دردام بهترینی تو برام

 ملی جونم عزیزم اول دوستمی و بعد مادرم روزت مبارک

 

تو بهترینی مامان جونم   به هر کدوم از خاطرات گذشته بر میگردم میبینم چقدر صبوری عزیزم یادمه هیچ وقت واسه خواسته هام به من نه نمیگفتی  و میذاشتی به عهده خودم تا تصمیم درستو بگیرم  حالا میبینم چقدر سخته مامانی گلم . مامانی یادمه واسه مسابقات بسکتبال که میرفتم همه جا با من بودی و همش نگران اینکه نکنه طوریم بشه نکنه آسیبی ببینم و چقدر بی تاب بودی و منم همش میگفتم چرا نگرانی ؟ حالا وقتی خودم مادر شدم فهمیدم چقدر دوستم داشتی مامان جونم .

مامانی یادته :  موقع مدرسه همیشه دلم میخواست صبح یه کم بیشتر بخوابم تو هم دلت نمییومد بیدارم کنی و همش یه ربع دیر تر میرفتم و واسه همه جای تعجب که چرا هیچ کس به من چیزی نمیگه که بعدا فهمیدم هر جایی که منو ثبت نام میکردی اول بهشون میگفتی .... و آخر سال مدیرم بهت گفت چه دختر خوبی با اینکه هواشو داری اما حرف گوش کنه .... وای مامان خوبم آخه چقدر تو مهربونی...

مامانی یادته :  تمرین تکواندو داشتم باهام میومدی و هر جایی که من میزدم کلی هورا میکشیدی و هر جایی که ضربه میخوردم مییومدی جلو میگفتی ای بابا تنش درد میاد  ... قربونت برم مامان مهربونم.

مامانی یادته: بعضی وقتها موقع زنگ تفریح میومدیو کلی خوراکی برام میاوردی ...

مامانی یادته:  همیشه برام یه دوست بودی و باهات دردو دل میکردم و هیچ وقت بهم سخت نگرفتی و هیچ وقت منو به حال خودم رها نکردی و هیچ وقت با وجود تو در کنارم  تنها نبودم مامان جونم  شاید دلم خواهری میخواست اما اونقدر بهم نزدیک بودی که واسم همه چی بودی مامان جونم.

و از وقتی خودم مادر شدم هزار بار بیشتر متوجه مهربونیت شدم و همیشه کنارم بودی و بعد از بدنیا آمدن دخترم  همیشه کنارم بودی طوری که حتی بلد نبودم بدون تو کالسکه رو راه ببرم و همیشه دلم بهت گرم بود مامان جونم تو نه تنها برای من بهترین مادر بودی بلکه برای دختر منم مادری کردی و چون من شاغل بودم تو با جونو دلت نگهش میداشتیو مراقبش بودی و ترو خشکش میکردی عزیز دلم مادر گلم چه جوری میشه از  این همه محبت و مهربونیت تشکر کنم . مامان جونم عااااااااااااااااااااااااشقتم  خییییییییییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم و امیدوارم خدا حفظت کنه عزیزم.

 

دختر عزیزم  تنها گل زندگیم  همه چیزم  همدم کوچولوی من دوست کوچولوی من  تویی که با اومدنت منو لایق مادر شدن کردی  و با وجود تو من مادر شدم  روزی که بدنیا اومدی با هزار درد دستم از تختت برداشته نمیشد و لحظه هایی که کنارت سپری شد پر بود از عشق و امیدو و هر هر لحظه شیرین تر شدنت را شاهد بودم واقعا این چه عشقیست بین مادرو فرزند که نه تمامی داردو نه خستگی ...

الیسا جانم دختر نازنینم هزار بار خدا رو شاکرم که همچین نعمتی رو بهم داد عزیزم . واز خدای بزرگم میخوام که به همه کسایی که آرزوی مادر شدن دارن رو به آرزوشون برسونه  الهییییییییییییی آمین..  

اولین لحظه دیدن تو ...

 

مامان جونم روزت مبارک .

 

مادر عزیزم روزت مبارک.

مادر شوهر عزیزم روزت مبارک.

 

خدایا سایه همه مادرا رو از سر بچه هاشون کم نکن الهییییی آمین ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان آروین (مریم)
11 اردیبهشت 92 6:44
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک



مرسیییییییییییییی عزیزم[
مامان آروین (مریم)
11 اردیبهشت 92 6:47
سلام عزیزم ....
ببخشید قبل از اولین عکس وروجک جون ، متن قشنگی که نوشتی : آرزوی مادر شدن ، دال مادر نوشته نشده و شده آرزوی مار شدن ............ اگه دوست داشتین اصلاح کنین .......
معذرت میخوام .


مرسیییییییییییییی عزیزم[
میترا
11 اردیبهشت 92 9:22
سلام مامانیه الیسا کوچولو
روزتون مبارک!!ی دنیا ارزوی سلامتی و شادی دارم برا مامانیا,خودتون و دخملیه نازتون!!
ی چی بگم؟خیلی نازین و با سلیقه.من هربار میام این وبلاگ کلی ذوق میکنم
الهییییییی الیسا کوچیکیاش چقده با الانش فرق داره نازهههههههههههههه ماشالله هزار ماشالله


سلام عزیزم . ممنونم گلم. مرسییییییییییییی. مرسیییییییییییییی عزیزم[
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:07
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک دوست عزیزم


مرسیییییییییییییی عزیزم
خاله آرشا
11 اردیبهشت 92 12:37
سلام الهام جون روزتون مبارک
وای که چقدر الیسا جون شبیه مادرتونه
یعنی شباهت تا این حد خدا براتون حفظشون کنه . دقیقا یه دختر اصیل مازندرونی


مرسیییییییییییییی عزیزم[
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:36
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


مرسیییییییییییییی عزیزم[
عمه ثمینا
11 اردیبهشت 92 15:36
با خوندن متنت بغض گلومو گرفت و اشک تو چشام جمع شد که اونجا نیستم تا مامان رو بغل کنم و ببوسم ولی تو بجای من این کارو کن.روز مادر رو به خودتم تبریک میگم انشاالله که سال های سال سالم و سلامت باشی و سایت بالا سر خونوادت باشه.


حتما عزیزم. مرسیییییییییییییی عزیزم[
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
11 اردیبهشت 92 17:04
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن بر شما مبارک

مرسیییییییییییییی عزیزم

دخترک
11 اردیبهشت 92 23:13
سلام
ای جانم واسه ست کردن لباس مامان بزرگ الیسا با تم زنبوری
من فدای مهربونی همه مادرا
عاشقانه ترین کلمه دنیاست مادری



مرسیییییییییییییی عزیزم
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 11:15
سلام عزیزم
خوبی؟
دخملی خوبه؟
روزت مبارک باشه
خیلی قشنگ نوشته بودی


سلام دوست عزیزم . مرسی . شما چطورین گلم. مرسییییییییییییییی <
سمیرامامان پرنیان
12 اردیبهشت 92 11:51
سلام الهام جون عکسهاتون خیلیییییییییی عالی بودن واقعا عالی روزتون مبارک دوستم


سلام عزیزم ممنونم گلم. مرسییییییییییییییی <
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 11:53
ممنون عزیزم


مائده(ني ني بوس)
12 اردیبهشت 92 17:19
مامان مهربوووون روزت مبارك


مرسییییییییییییییییی عزیزم
مامانی زهرا
12 اردیبهشت 92 22:36
روز مادر بر شما هم مبارک امیدوارم سایه تون همیشه بالای سر الیسای خوشگل باشه و سلامت و شاد باشید


ممنونم عزیزم. مرسی از دعای خیلی قشنگتون دوستم.
اسمانی
13 اردیبهشت 92 19:01
عالی بووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددد وای حرف ندارییییییییییییییییییییییییی

مرسیییییییییییییییییییی عزیزم

انسیه
14 اردیبهشت 92 19:42
سلام عزیزمممممممم روزمادرروبهت تبریک میگم گلم همیشه شادباشی


سلام دوست عزیزم. ممنونم قربونت برم
انسیه
14 اردیبهشت 92 19:43
فدای الیساجونی ومامان خوشکلش


خدا نکنه عزیزم .
مریم مامان باران
15 اردیبهشت 92 3:21

روز شما هم مبارک باشه مامان مهربون !


مرسییییییییییییی عزیزم.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 3:45
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز.....
زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم

بازم ميام كه امل بخونمت


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 3:46
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز.....
زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم

بازم ميام كه كامل بخونمت

(قبلي غلط تايپي داشت...معذرت!)


مامان آنیسا
15 اردیبهشت 92 22:41
وای چه عکس های خوشگلی !مامانی روزت مبارک


مرسییییییییییییی عزیزم
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 2:00
اخییییییییییی عزیزمممم دوباره روزت مبارک من گفته بودماااااااا
چه عکسای خوشگلییییییییییییییی باد قدیم کردی حسابی کلی دوره شددد ببخشید دیر اومدم سرم شلوغ بود چند روزههه دیگه خودت فهمیدیییییی دیگهه
الیسای نازمو ببوسسسسسسسسسسسس


مرسیییییییییییی دوست عزیزم. همینطوره یادی از فسقلی های این وروجک .وای نه عزیزم حسابی استراحت کن و به فکر نی نی نازت و پسمل کپلیت باش مرجان جونم.این بوسه ها واسه گلای نازت
یاسمن مامان الیسا
16 اردیبهشت 92 13:02
الهام جون روز شما هم مبارک البته با تاخیر
چقدر ماشائ اله خودت ناز و خشکلی همه عکسات خشمل بودند بخصوص اونی که توی شیراز گرفتی


ممنونم دوست عزیزم. مرسییییییییییییییی عزیزم*
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 21:26
ووووووووووووی چقدر الیسا کوشولو و ناناز بوده


مرسییییییییییییییییییی*
مهسا مامان کیارش
16 اردیبهشت 92 23:55
الهام جون بیاناتت خیلی قشنگ و با احساس بود عکسها هم خیلی خیلی عالی بودن خیلی زیبا بودامیدوارم سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین و سایه پر مهر بزرگترا روی سر عزیزانشون باشه


مرسییییییییییی دوستم . ممنونم از دعای خیلی قشنگت مهسا جون همچنین برای شما **
مامان ملیکا کوچولو
17 اردیبهشت 92 21:57
الهی خدا نگهدار همگیتون. عزیزم این گلچینی که کردی خیلی زیباست. الیسا جونم چقدر رنگ سپید بهش میاد ماشالا.


قربونت دوست عزیزم. مرسییییییییییییییییی خاله جون مهربونم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 3:29
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  آپــــــــــــــــمـــــــــــ

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  آپـــــــــــــمــــــــــ

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 3:30
واي چه قدر عكس...همش خيلي قشنگ بود...................هزار تا بوس براي اليساي دوستداشتني و مهربون و ماماني هاش......

مرسیییییییییییییییییی عزیزم

مامان ارسام
28 مرداد 92 18:37
سلام ان شالله دختر گلت زنده باشه من با اجازت لینکت کردم


سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدید مرسییییییییییییییییییییییی