الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

مامان ملی من اومد ...

1392/2/20 14:55
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم چند روزی بود که مامان ملی رفته بود مشهد و ما هم خیلی دلمون واسش تنگ شده بود و تو هم چون همیشه پیشش هستی این چند روز همش میگفتی بریم خونه مامان ملی دیگه چرا نمیریم مگه نیومد ؟ و پشت تلفن به مامان ملی میگفتی بیا دلم تنگ شد دیگه و اونم کلی نازت میدادو میگفت برات حالا چی دوست داری برات بیارم ؟ مامان ملی من دکتلی دوس دارم کااسکه دوس دالم و از همه بیشتر بالبی دوس دارم مامان ملی هم گفت باشه عزیزم و فرداش که تماس گرفته بود بهت گفت همه چی برات گرفتم و تو هر لحظه میرفتی پشت در و میگفتی مامان ملی اومد ؟ منم میگفتم نه عزیزم هنوز نیومد و تو میگفتی آخه برام کادو گرفته بود خواستم ببینم اومد بهم بده یا نه .... خلاصه هم دلت واسه مامان ملی تنگ شده بود و هم سوغاتیهات و با دیدن اونا حسابی خوشحال شدی مخصوصا از دیدن باربی چون اولین باربی رو مامان ملی برات گرفت عزیزم و تو هم کار هر روزت اینه که باهاشون بازی میکنی و کلی دوسشون داری ... مامان ملی عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده بود قربونت برم مامان مهربونم که اینهمه صبورو مهربونی مامان گلم .

اینم از سوغاتی هات عزیز دلم...

مرسییییییییییییییی مامان گلمماچماچماچماچماچماچ

عزیز دلم این عینکی که گذاشتی رو خودت انتخاب کردی من و تو با مامان ملی رفته بودیم بیرون اونم اولین باری که بدون  ماشین و کالسکه رفته بودیم و خدارو شکر خیلی خوب بودی راه میرفتیو حرف گوش میدادی و مامان ملی واست یه بادکنک خرگوشی گرفته بود و تو هم خیلی خوشت اومد همینطور داشتیم میرفتیم که به عینک فروشی رسیدیم و دیدم بدو بدو رفتی تو مغازه منم همرات اومدم دیدم داری به عینکا نگاه میکنی گفتم مامانی چی میخوای  تو هم نگام کردیو گفتی مگه نمیبینی آفتاب تو آسمونه منم که عینکمو نیاوردم خب چشام آسیب میبینه اومدم واسه خودم عینک آفتابی بگیرم ... فروشنده اونقدر خوشش اومده بود که هر کدومو نشون میدادی بهت میدادو و کلی هم نازت میداد و تو هم بهش گفتی من فگد دورتی میخوام آقا... همینو که تو چشاته رو گذاشتی و گفتی من انتخاب کردم حالا بریم و وقتی دیدی گفتم باشه تو هم با خوشحالی گفتی واقعا  میتونم بگیرمش منم گفتم بله عزیزم تو هم محکم بغلم کردیو گفتی چه مامان مهلبونی دارم من مسییییییییی....

قربونت برم عزیزدلم دختر یکی یه دونم خیلی دوست دارم الیسا جونمماچماچماچ

اینجا هم مثلا جدی شدی...

بازم بدنبال مورچه ها که ببینی کجا میرن...

قربون دختر نازم برم من...

الیسا جونم عاشقتم مامانیییییییییییییییییییییییییماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ملیکا کوچولو
20 اردیبهشت 92 16:29
سلام.اول خیر مقدم به مامان ملی گل.زیارتتون قبول. دوم:الیسای خاله،افرین به این سلیقه خیلی عینکت قشنگه.ملیکای منم عینکشو صورتی انتخاب کرد. خاله جونی خیلی ناز شدی ماشاالله. در پناه خدا باشی گلم.


سلام دوست عزیزم مرسییییییییییی . ممنونم خاله عزیزم خیلییییییییییییییی دوست دارم ملیکا جونمو ببوسش.
مریم (مامان ثناجون)
20 اردیبهشت 92 17:13
سلام عزیزم چشمتون روشن که مامانتون اومدن...
الیسا جون قربونت برم با اون شیرین زبونیات...
عینک افتابیت مبارک..



سلام ممنونم عزیزم . خدا نکنه خاله جونی خوبم. مرسییییییییییییی.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
20 اردیبهشت 92 17:31
زیارتت قبول مامان ملی عزیز
چشمت روشن الهام جون سوغاتی گل دخترت هم مبارکـــــــــــه چه تفاهمی ستایش مهربون من هم یه عینک دورتی خریده چه قدر هم ناز شدی با این عینکه


مرسییییییییی دوست خوبم. ممنونم عزیزم .این دخملی ها عاشق صورتی هستن ..
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 92 21:55
به به چه سوغاتی های خوشگلی مبارکت باشه گلم


مرسییییییییییییییی عزیزم.
عمه ثمینا
21 اردیبهشت 92 0:59
اخ که چقد دلم واست تنگ شده بود.چه دیر به دیر اپ میشین!.سوقاتیات مبارکت باشه نازنینم.چه عینک نازی انتخاب کردی وروجک عمه با این لباسای قشنگ و این قر دادنات حسابی خوردنی شدی.الان ساعت 1 بامداد ما هم از عروسی برگشتیم.میبوسمت


مرسییییییییییییی عزیزم. پس حسابی بهت خوشگذشت . .
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اردیبهشت 92 4:08
سلام مامان مهربون....يه خبر بد...وبلاگمون مسدود شد....همش پريد..........اين لينك جديد وبلاگمونه....بهمون سر بزنيد....لينك جديد رو ثبت كنيد لطفا و بازم پيش ما بيايد...منتظرتونيم

عزيزم همه كادوهات مباركت باشه...خوش به حالت كه مامن ملي اينقدر دوستت دارن.....همه عكسات خيليييي خيليييييييييييي قشنگن....
پيشمون بيايد تا از غصه مون كم بشه

وای عزیزم خیلی ناراحت شدم چه اتفاق بدی . حتما عزیزم با کمال میل.مرسیییییییییییییییی
.
مامان نوژا
21 اردیبهشت 92 11:08
دست مامان بزرگ مهربون درد نکنه.همیشه سایشون بالا سرتون


ممنونم عزیزم . مرسییییییییییییی دوست خوبم.
سودابه
21 اردیبهشت 92 11:15
مبارکت باشه خوشگلم...وای که چقدر نازی شما.
به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
sodabe-alireza.niniweblog.com


مرسییییییییییییی عزیزم. مرسی. حتما عزیزم.
زهرا
21 اردیبهشت 92 14:02
ای جانممممممممم الیسای خوشتیپ
عزیزم سوغاتی هاوعینک قشنکت مبارک دست مامان ملی والهام جون دردنکنه
وای قیافه جدیت چه خوشکله خاله


مرسییییییییییی عزیزم. .
الهه
21 اردیبهشت 92 16:07
ای خدا این دختر ناز چه خوردنیه خیلی دوسش دارم هر چی هم میپوشه ماشالله هزار ماشالله بهش میاد از طرف من لپشو یه بوس محکم بکن


مرسی عزیزم حتما گلم الیسا جونم شما رو میبوسه عزیزم.
مامان شیدا
21 اردیبهشت 92 21:47
الیسا جونم خوش به حالت که مامان ملی به این مهربونی داری . چه هدیه های قشنگی . وای از این زبون شما دخترای وروجک که آدم جلوتون کم میاره اما خاله جون سلیغه خوبی داری ها چه عینک خوشملی خریدی مثل ماه شدی گلم


مرسیییییییییییی عزیزم. واقعا همینطوره عزیزم. مرسیییییییییییییی.
سودابه
22 اردیبهشت 92 11:22
زاستی خواستم بگم همشهری هستیم...


سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که همشهری همیم عزیزم . راستی اگه وبلاگ دارین آدرسشو بدین تا ما هم به شما سر بزنیم عزیزم.
مامان آروین(مریم)
22 اردیبهشت 92 12:55
مامان ملی خانم زیارتتون قبول .....
دستتون درد نکنه که اینهمه سوغاتی های خوشگل برا الیسا جونی آوردین ...............
واااااای الهی قربون این دختر خوشگل و ناز و دوست داشتنی برم که اینقدر برام عزیزه و عینک خیلی خوشگل و خوشرنگی رو برای خودش انتخاب کرده ...... چقدر هم بهش میاد ...... 1000 ماشاالله .............. دلم براتون تنگ شده بود ........


ممنونم مریم جون. خدا نکنه دوست عزیزم مرسییییییییییییی ما هم دلمون واستون تنگ شده عزیزم پسر گلمو ببوسش
سمیرا مامی سایان
22 اردیبهشت 92 16:25
واااااای عزیزممممم دلم آب افتاد چه تیپی هم زده این خوشگل خانوووووم حسابی هم سوعاتی بارون شده دست مامان ملی هم درد نکنه


مرسیییییییییییییی عزیزم خیلیییییییییییی دوستون داریم
دحترک
23 اردیبهشت 92 0:37
سلام
ای جونم با اون عینک کج و کولش
چه نفسیههه
دختر بزرگترین نعمته


سلام عزیزم . مرسیییییییییییییییی عزیزم. واقعا همینطوره خدارو هزلر بار شکررررررررررررررر میکنم واسه اینکه این نعمتو بهم هدیه داد.
مرجان مامان آران
23 اردیبهشت 92 0:46
عزيز دلممممم سوغاتياي خوشگلت مبارككككككژدست مامان ملي درد نكنههه
عينكتم مبارك
قربون ‍ژستات برم عروسككككككككك


مرسیییییییییییییی عزیزم . خدا نکنه خاله مهربونم
محبوبه مامان الینا
23 اردیبهشت 92 8:41
ااااااااااای جونم دختر ناز فشن
دست مادرجون درد نکنه چه سوغاتیهای خوشگلی



مرسییییییییی دوست عزیزم .
یاسمن مامان الیسا
23 اردیبهشت 92 12:06
مبارک باشه سوغاتی هات الیسا گلی
الهام جون تو را به خدا راز اینکه الیسای شما اینقدر خوب عکس میگیره و بهت اجازه می ده با هر ژستی ازش عکس بگیری را به ما هم بگو الیسای ما که منو میکشه تا دو تا عکس بگیره همش هم میگه " اه مامان عکس ندیر دیگه "


مرسیی عزیزم .الیسای منم یه وقت هایی خسته میشه اما من هر چند باری که خیلی خوب عکس میگرفت بهش جایزه میدادم وتشویقش میکردم وخدا رو شکر از خیلی وقته که تا دوربینو میبینه خودش ژست میگیرهو شما هم همینکارو کنین ممکنه خوب جواب بده اما اجبار نباشه .
لیلا مامان پرنیا
23 اردیبهشت 92 12:55
سوغاتیهات مبارکه قرتی خانم عینک خیلی بهت میادا


مرسیییییییییییی عزیزم
زهرا مامی ویونا
24 اردیبهشت 92 2:37
چشم و دلتون روشن...و زیارتشون قبوللل
بوس دخملی ناز


مرسییییییییییی عزیزم. ممنونم دوستم
مامانی زهرا
24 اردیبهشت 92 17:43
الیسا جونم هدیه هات مبارکت باشه واااااای که مامان جونا چقدر عاشق این کوچولوها هستند ، خدا حفظشون کنه


مرسییییییییییییی .واقعا همینطوره خدا همشونو حفظ کنه.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
25 اردیبهشت 92 9:21
سلام الهام جون
لطفا میخواستم چندتا از کارهایی که برای کابینت و آرک کابینت انجام دادین رو برام بفرستین اگه اشکالی نداره


سلام دوست عزیزم. معمولا برای هر مرحله از کار طراحی برای همون منظور انجام میشه . بازم اگه دوست دارید آدرس میلتونو بدین تا چند نمونه از کارو براتون میل کنم.