الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

34 ماهگردت مبارک دختر عزیزم...

1392/2/26 1:15
1,853 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر نازنینم یک ماه دیگه گذشتو تو بزرگترو خانم تر شدی و هر چی میگذره  خوردنی تر میشی نازگلم.

این روزا خیلی به مامان ملی وابسته شدی و همش دوست داری پیشش بری و چون خیلی به من وایسته بودی و منم از این فرصت استفاده کردم و بیشتر میذاشتمت تا هر دومون از این وابستگی خیلی زیاد در بیایم و شما ناز گل مامان عاشق مغازه رفتن و خرید کردنی با بابا علی میری ولی خدارو شکر وقتی میری واسه خودت فقط یه چیزی انتخاب میکنی و در نهایت اگه بابا بگه یه چیز دیگه هم بگیر اونوقت شاید دو چیز والا اصلا لجبازی نمیکنیو به هر چیزی دست نمیزنی که این منو خیلی خوشحال میکنه و وقتی پیش مامان ملی بودی بهت گفت میای بریم مغازه؟ بلهههههههههههههههههه من میام و دست مامان ملیو گرفتیو رفتی تو راه یهو گفتی مامان ملی اینجا کجاست ؟ اونم گفت کوچه عزیزم و تو گفتی میدونم اینجایی که من روش هستم ؟ مگه یادت نیست من کوچیک بودم افتادم زمین پاهام غرق خون شد ؟ حالا زودی منو بغل  کن ...مامان ملی اگه دوباره پاهام زخمی بشه خون بیاد جواب مامان بابامو چی میدی؟؟؟ فدای تو دختر شیرین زبونم بشم که از هر راهی برای بغل رفتنو راه نرفتن استفاده میکنی ...

تو همه چی نظر میدی و خیلی دوست داری چیزایی که به خودت مربوطه رو خودت انخاب کنی . یه وقت هایی که از دستت ناراحت میشم و عصبانی تو  زودی میری عکس هایی رو که تو بغلمی و میخندیمو میاری میگی من این مامانو میخوام ببین چقدر خندونه...

وقتی میخوام چیزی بهت آموزش بدم من میشم خانم مربی و شما میشی شاگردم بعد اینکه حسابی یاد گرفتی میگی حالا من خانم مربی بشم و شروع میکنی هر چیزیو که یاد گرفتی بهم میگی و خیلی هم جدی و تازه به منم میگی لطفا جدی باش ...

یه بار داشتی یه چیزیو تعریف میکردی و منم سرم به کارم گرم بود و بعد از تموم شدن حرف هات خندیدم و تو  خیلی متعجب برگشتی گفتی کجاش خنده داشت؟ یه کم جدی باش تازه مامان گلی جونم اصلا دقت نمیکنیا تعجب

من امروز کار داشتم و شما پیش مامان ملی بودی و غروب با بابا علی اومدین تا با هم بریم خونه و دیدیم خیلی خوابت میادو بابا علی هم گفت گناه داره خوابش میاد فردا ماهگردشو میگیریم که یهو با صدای بلند گفتی نه من اصلا خواب ندارما همین الآن تولد بگیریم ...

اینم از 34  ماهگرد ناز گل خونه ما ...

عزیز دلم داری اسمتو میخونی و خیلی هم خوشحالیییییی که اسمتو بلدی...

وای از اول تولد کلی واسمون قر دادی ....

بازم ژست معروفت...

کلی هم رقص چاقو کردیو چه نازم قر میدادی...

کلا چشات بدنبال کیکه...

 

گفتی مامان میتونم کیکو برش بدم؟ قربون اجازه گرفتنت عزیزم

مراحل انگشت زنون...

خیلی از این کادوت خوشت اومد آخه عاشق ای بی سی ... هستی وقتی دیدی گفتی مرسییییییی

فدای دخترم بشم که زودی شروع کردی به بازی و ببین چقدرم قشنگ درست کردی

اینم از کادوهات عزیزم مبارکت باشه ناز گل من...

این کادو هم از طرف مامان ملی هستش که شما رو با خودش برد تا خودت انتخاب کنی عزیزم. مرسی مامان گلم.

دختر نازنینم با تمام وجودم دوست دارم وعاشقتم و هر لحظه با تو بودن برای من یه دنیا ست.خیلی خوشحال بودی امشب و من از شادی تو خوشحالتر عزیزم . مبارکت باشه دختررررررررررررررررررم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آنیسا
25 اردیبهشت 92 12:26
34 ماهگی پرنسس کوچولو مبارکعکسها هم مثل همیشه عااااااااااالی بودایشالا همیشه دور هم شاد باشید


مرسیییییییی عزیزم. ممنونم دوست خوبم
منیر
25 اردیبهشت 92 12:31
34 ماهگیت مبارک خاله جون
اگه مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم


ممنونم عزیزم. حتما عزیزم.
مامان آرشيدا قند عسل
25 اردیبهشت 92 14:40
34 ماهگيت مبارك دختر خوشگل چه كيك سنجابيه خوشگلي منم ميخوام بوسسس براي تو كه دست به قرت خوبه


مرسیییییییییییی عزیزم. مرسییییی . ممنونم دوست عزیزم.
زهرا
25 اردیبهشت 92 14:58
الیساخانم 34ماهگردت مبارک خاله
الهام عزیزم مثل همیشه کیک خوشکل وخوشمزه درکناریه خانواده مهربون وعاشق این پستوبسیارزیباکرده
ال18یساجونم کادوهات مبارک خاله


مرسییییییییییییی عزیز دلم. ممنونم دوست عزیزم قربونت برم
سودابه
25 اردیبهشت 92 15:22
الیسا خوشگله 34 ماهگیت مبارک عزیزم ..ایشال تولد صد سالگیت رو جشن بگیری پرنسس کوچولو


مرسیییییییییییییییی عزیزم. ممنونم گلم.
مامان مریم
25 اردیبهشت 92 17:14
بازم مبارک....ماهگردت مبارک عزیزم...دیگه داری خانوم میشیا...کادوهای خوشگلتم مبارک..


مرسیییییییی. ممنونم خاله جونم.
الی مامی آراد
25 اردیبهشت 92 18:04
الیسا جون مبارکه هم 34 ماهگیت هم کادوهای خوشگلت دست مامانی درد نکنه


مرسییییییییییییی دوست مهربونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 اردیبهشت 92 2:09
34ماهگیت مبارک نازدونه خانوم (البته به قول مامان الهام جون)
ایشالا ۱۳۴ساله شی گلم
عکسهامثل همیشه عااالی وکادوهاتم مبااارک باشه عاشق کلاهت شدم که انقدرم بهت میاد


مرسیییییییییییی خاله جون مهربونم . ممنونم. مرسییییییییییییییی
مامان فرشته
26 اردیبهشت 92 5:35
وای من عاشق عکس پست ثابت الیسا جون شدم خیلی عالی ژست گرفته مثل عروسکه. ماهگرد 34 خانوم خانوما مبارکش باشه انشالله 120 ساله شه دختر ناناز عسل


مرسی عزیزم نظر لطفتونه. مرسیییییییییییییی
میترا
26 اردیبهشت 92 8:19
سلام.من بازم ی دنیییییییییییا از دیدن عکسا و حرفای ناز الیسا جون ذوق کردم.انشالله سالهای سال کنار هم شاد و خندودن و سلامت باشین خیلییییی با سلیقه و باحالین


سلام دوست عزیزم. ممنونم عزیزم
مهسا مامان کیارش
27 اردیبهشت 92 2:01
عزیزدلم 34مین ماهگرد قشنگ زندگیت مبارک خیلی دوست دارم عزیزم با اون ژستات


مرسیییییییییییی عزیزم .
زهرا مامی ویونا
27 اردیبهشت 92 10:23
34 ماهگیت مبارک خانومی.ایشالله 3400 ماهگیتو مامی برامون عس بزاره..
ما هم آپیم



مرسییییییییییی عزیزم..
مامان ملیکا کوچولو
27 اردیبهشت 92 17:08
مبارکه گل خاله افرین به گل دختری. این سازه جادویی را ملیکا هم داره که خیلی هم دوستش داره خود من هم دوست دارم و باهاش بازی میکنم. راستی ممنون از حضور گرمتون.




مرسییییییییی عزیزم. منم کلی باهاش بازی کردم خیلی جالبه


محبوبه مامان الینا
28 اردیبهشت 92 8:11
34ماهگیت مبارک عزیزم
اون قسمت که گفته مامان اصلا دقت نمیکنیا خیلی باحال بود
و اینکه من اصلا خواب ندارم و الان تولد بگیریم
ای جونم شیرین زبون خوشگل


مرسیییی عزیزم.
عمه ثمینا
28 اردیبهشت 92 15:10
سلام الیسای نازم.چه ماه شدی خوشگل عمه.چه خوشگل میرقصی.دهنم آب افتاد با اون کیک خوشمزه.ماه گردت هم مبارک جیگری.


سلام عمه جونم. مرسییییییییی تازه کجاشو دیدی چقدرم ناز قر میدم . مرسییییییییییییییی
مامان آروین(مریم)
29 اردیبهشت 92 9:25
34 ماهگیت و کادوهای قشنگت مبارک باشن عزیز دل خاله .....





مرسیییییییییییییی عزیزم
مرجان مامان آران
29 اردیبهشت 92 12:37
34 ماهگيت مبارك اليساي ناز و خوشگلمممممممممم
كادوهاي خوشگلتم مبارك


مرسیییییییییییی عزیزم

مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 22:04
سلام عزیزم خوبی ماشالا به این گل دختر ناز


مرسییییییییییی عزیزم
شلمان
30 اردیبهشت 92 13:41
اتاق کودکتان را متحول کنید

وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان

WWW.LASTKALA.COM




تا ابددونفره
31 اردیبهشت 92 12:08
سلام خانمی دختر خیلی نازی داری خدا حفظش کنه 34 ماهگیشم مبارک باشه ایشالا جشن 100 سالگیش در کنار شما


مرسیییییییییی عزیزم ممنون از لطفتون.