الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

پدر عزیزم روزت مباررررررررررررررررررک....

1392/3/1 21:49
2,249 بازدید
اشتراک گذاری

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی. روزت مبارک.

دختر که باشی تازه میفهمی پدر چیه پدر کیه و چقدر دوست داشتنی و مهربون ...

دختر که باشی وقتی بابات داره میره بیرون باید یواشکی بره آخه نمیتونی بی اون باشی...

دختر که باشی همیشه دلت پیش باباست همیشه منتظر نگاه پر مهرو آغوش گرمشی...

دختر که باشی پیش بابات شیرین زبونی میکنیو دل بابا رو میبری ...

دختر که باشی دلت به بابات گرمه...

دختر که باشی سرت رو شونه های بابایی آروم میگیره...

دختر که باشی صدای باز کردن درو میشناسو بدو بدو میری تا درو واسه بابات باز کتی...

دختر که باشی یک کلام عاشششششششششششق باباتی ...

بابایی عزیزم ایللللللللللی دوست دارم روززززززززززت مباااااااااااااااااااارک.ماچ ماچماچ

پدر همیشه به فکر بچشه...

گاهی بهترین همبازی...

عاشقانه دخترشو دوست داره...

پدر همیشه نگران ...

پدر که باشی شونه هات امن ترین جا واسه آرامشه....

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم

پدر عزیزم همدم من  مونس درد های من تکیه گاه  من پدرم مهربونم آروم جونم همیشه مشوق من بودی و هستی و همیشه بهم دلداری دادی عزیزم . پدرم از اینکه خیلی باهات راحتم ممنونم از اینکه همیشه باهات دردو دل میکنم و تو هم از ته دلت گوش به حرف هام میدی ممنونم ازت. پدرم خیلی خیییییییییییییییییییییییلی دوست دارم و اگه برم خونه و اون روز تو نباشی نمیتون باشم و یا اگه بدونم نیستی اصلا نمییام عزیز دلم .موقع ظهر چشمم به در میمونه وقتی مییای اونوقت آروم میشم . از اینکه اینهمه برام زحمت کشیدی ممنونم ازت واز اینکه برای دخترم بهترین بابا بزرگ دنیا هستی ممنونم ازت .امیدوارم سایت همیشه بالا سرمون باشه الهییییییییییییییییییییییییی آمین .

پدر که باشی گاهی همبازی نوه خودت  میشی ....

پدر شوهر عزیزم روزت مبارک.

پدر که باشی عاشق نوه میشی ....

یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را،

کلماتی مثل : بابا، مامان، پدربزرگ …

خدایا همه بابا ها رو واسه بچه هاشون حفظ کن ...

الهیییییییییی آمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

asal
1 خرداد 92 22:05
سلام چه وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید اگه میشه بیاید تبادل لینک کنیم اینم ادر وبلاگ های من : این باهاش میتونید به گیلان سفر کنید www.asalweblo.niniweblog.com و اینم وب بعدی در مورد کاردستی با وسایل دوریختنی و .......... اینم ادرسش www.asaljj.niniweblog.com البته نظر بدیدا ندید بی معرفتید دوست تون دارم عسل 12 ساله .


مرسییییییییی .حتما گلم .
عمه ثمینا
2 خرداد 92 0:41
روز پدر رو منم به باباییت تبریک میگم انشاالله همیشه سایش بالای سر خانوادش باشه


مرسیییییییییییییی.
مامان آروین(مریم)
2 خرداد 92 6:55
من هم به نوبه خودم روز پدر را به بابای الیسا جونی و پدربزرگ های مهربونش تبریک میگم ........ ایشالاه سایه سلامتیشون 120 سال بالای سر شما و خانوادتون باشن ................
(راستی شما با مامان آروین علاوه بر جاری بودن ، نسبت دیگه ای هم دارین ؟؟؟؟آخه به هم شباهت میدین؟؟؟)


ممنونم دوست عزیزم. نه عزیزم .
سودابه
2 خرداد 92 13:50
منم وز پدر رو به همه بابا ها و همسرای مهربون تبیک میگم ایشالا خدا همسرتون رو براتوون نگه داره و سایه پدر و پدر شوهرتون رو هم رو سرتون حفظ کنه..


.ممنونم عزیز دلم
مامان ایسا
2 خرداد 92 14:22
روز پدر و به بابای الیسا جووووون تبریک میگم .
انشاله سایش همیشه بالا سرتون باشه


ممنونم دوست عزیزم.
الی مامی آراد
2 خرداد 92 15:29
خیلی خوشگل بودند هم متنها و هم عکسها روزتون مبارک


مرسیییییییییییی عزیزم.
زهرا
3 خرداد 92 0:51
بابای الیساروزتون مبارک انشالله صدهاسال سایه تون بالاسرخانواده عاشقتون باشه


ممنونم دوستم. .
زهرا مامی ویونا
3 خرداد 92 1:44
زتده باشن........


.
مامانی زهرا
3 خرداد 92 17:51
عید شما مبارک پست زیبایی بود . امیدوارم سایه ی همه ی پدران بالای سر فرزندانشون باشه


ممنونم عزییییییییییییییییییییزم.
فاطیما
4 خرداد 92 1:30
الهی آمین


مرجان مامان آران
4 خرداد 92 23:24
روز پدر مباركككككككككككك عزيزم
ايشالا سايه باباي خوب و همسر مهربونتون هميشه بالاسرتون باشه عزيزمممممممممممممممم


مرسیییییییییی عزیزم. ممنونم.
مامان ملیکا کوچولو
5 خرداد 92 0:59
داشتم میرفتم بخوابم.گفتم یه بوسه جانانه به صورت ماه و مهربون الیسای خاله بزنم


قربون خاله مهربونم که اینهمه به ما لطف داره
محمد
5 خرداد 92 10:11
شادباشیدوسلامت


ممنونم.
مامان ساجده
5 خرداد 92 22:27
روز پدر مبارك عزيزم
انشاالله هميشه لباتون خندون باشه و سايه پدر و مادرتونم بالاي سر خودتون و خانواده محترمتون باشه




مرسییییییییییی عزیزم وممنون از دعای قشنگتون .
محبوبه مامان الینا
6 خرداد 92 8:43
خدا حفظشون کنه...اون عکس که پدر واسه الیسا جون سایه درست کردن خیلی نازه


ممنونم محبوبه جون. درسته منم خیلی خوشم اومد آخه خیلی با معنی شده
مامان ايسو وايسا
6 خرداد 92 13:31
سلام ماماني مهربون با اجازتون لينكتون كردم ممنون ميشم اگه لينكمون كنيد.برا اليساي ناز ومامانيwww.aysuaysa.niniweblog.com


سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدید و لینکمون کردین . منم حتما لینکتون میکنم عزیزم.
لیلا مامان پرنیا
6 خرداد 92 14:58
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد وسلامت باشید وخدا مردای زندگیتون رو براتون حفظ کنه


مرسی لیلا جون با دعای قشنگت عزیزم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 18:05
عزیزم سلام
خیلی نوشته هات قشنگن
آدم واقعا جذب میشه
الیسا جونو ببوسید


سلام دوست عزیزم . ممنونم گلم.
محبوبه مامان الینا
7 خرداد 92 10:30
الهام جون یه سوال بسیار فنی و سلیقه ای؟ واسه در فندقی تیره چه رنگ دستگیره ای مناسبتره؟نقره ای یا قهوه ای؟






سلام محبوبه جون دوست عزیزم . دستگیره های استیل و یا نقره ای خیلی شکیل تره عزیزم و نوع زدنش با فرم کابینت هم خیلی مهمه و اینکه چه اندازه ای باشه تضاد در رنگها رو یادت نره حتما دقت کن عزیزم .







انسیه
7 خرداد 92 19:27
مامان الیساجون روزپدرروبه الیساوباباش تبریک میگم سایشون روسرتون مستدام


ممنونم دوست عزیزم مرسی از دعای خیلی قشنگتون همچنین
انسیه
7 خرداد 92 19:27
عزیزم اپم ومنتظرحضورگرمت


عزیزم من اومدم اما خبری از پست جدید نبود ؟؟؟؟؟گل پسری نازمو ببوس
مهسا
10 خرداد 92 22:34
چه نازه الیسا

اتاقش هم خیلی نازههههه

خوش بحالت


مرسی مهسا جونم. چشمهات ناز میبینه گلم .
مامان حنا
16 خرداد 92 17:13
سلام مامان الیسا ناناز یه سوال ازتون داشتم میخوام ببینم لباس زنبوری الیسا جون رو از کجا گرفتید تو رو خدا بهم بگید میخوام برای حنا تولد باتم زنبوری بگیرم خیلی دنبال لباس زنبوری میگردم لطفا بهم بگید اگه از شمال یا تهران گرفتید میتونم برم واسش بگیرم


سلام دوست عزیزم . لباس الیسا رو الگوشو خودم در آوردم دادم به خیاط تا بدوزه بعد خودم براش بال و شاخک و پاپوش درست کردم ..