الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

نظرات (57)

سمیرا مامان پرنیان
10 خرداد 92 18:24
قربونت برم که اینقدر هوای عروسکاتو داری و مدام ترو خشکشون میکنی


خدا نکنه عزیزم. عاشق عروسکاشه
مامان ملیکا کوچولو
10 خرداد 92 20:53
به به به. عروسک خاله چه تیپی زده ماشاالله. اون تیپ لباس کیتیه و گردنبند کیتیت دل خاله را برد در پناه خدا باشی خاله جون


مرسییییییییییییی عزیز دلم
مــآمــآنــے
10 خرداد 92 23:00



مــآمــآنــے
10 خرداد 92 23:00
قربون اون ژستای خوشگلت بشم من


مامان ايسو وايسا
11 خرداد 92 0:38
برا اليساي ناز وخشگل وخوشتيپ...چقدر عكسات خشگلن دختر ناز نازي


مرسییییییییییییی خاله جونم
انسیه
11 خرداد 92 3:23
واییییییییییییییییی چه همه عکس خوشجل


مرسییییییییییی عزیزم
انسیه
11 خرداد 92 3:24
چرانوشته هابی توضیحه مامانی


احساس کردم کاراش دیگه معلومه اما حتما اینبار نوشته هم میذارم گلم
انسیه
11 خرداد 92 3:24
مامانی مگه هنوزپوشکش میکنی الیسارو


نه عزیزم الیسا 2 سالگی پوشکشو کنار گذاشت اینا رو واسه عروسکاش نگه داشته خاله جونی.
مامان فرشته
11 خرداد 92 3:30
سلام خانومی. ماشالله دخترتون خیلی نازه و ژستش تو عکساش منو کشته از الان معلومه که برا فتومدل شدن استعداد زیادی داره. البته مامان خوش ذوق هم در زیباتر شدن عکسها سهم زیادی دارن.


سلام دوست عزیزم. مرسی عزیزم. ممنونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 خرداد 92 3:58
الیساجونم خییییلی عکسات نازبودن کلی لذت بردم مخصوصاازتیپای خوشگلت
اینم برای مامانیه باسلیقه ات
همیشه بخندی گل نااااز


مرسیییییییییییی خاله جونم .مرسی آنا جون. اینم برای آرمیتای نازنازی من
میترا
11 خرداد 92 10:45
وااااااااااااااااااااااااای مامانی الیسا شما چقد با حوصله و با سلیقه این
ادم هروقت میاد این وبلاگ ی دنیاااااااااااااااااا ذوق میکنه ایشالله 100 سال سایتون بالا سر الیسا باشه و سالم و شاد باشین


مرسییییییییییییی عزیزم. ممنونم دوست عزیزم
عاطفه مامان الای
11 خرداد 92 11:46
الیسا جون چه لباسهای قشنگی مامان برات میگیره از سلیقه اش خوشم میاد ...الهام جون من خیلی وبت اومدم ..ولی خواننده خاموش بودم ...دیگه صدام در اومد خواستم آشنا بشم والی جون رو تحت تعقیب قراربدم ..می لینکمت ..خواستی دوست من شما هم بلینک ...چه جای با صفایی زندگی میکنین ...خوش باشین .همیشه لبخند رو لبای همتون باشه....


مرسییییییییییییی عزیزم. مرسی از اینکه اینهمه به ما لطف داری و به ما سر میزنی عزیزم. مرسیییییییییییی.
مامان مریم
11 خرداد 92 11:48
ای جووون چه همه عکس خوشگل و ناز...مثل اینکه وروجک عاشق چادره...فدای نماز خوندش بشم من...خانوم کوچولوی خوشگل


مرسیییییییی. عاشق خاله بازیه و چادرشو میندازه سرش و میشه مامانه عروسکاش. مرسییییییییی
مامان فرنيا
11 خرداد 92 11:59
واي چه دختر شيريني چه اتاقي چه اسباب بازيهايي من كه عاشق اسباب بازيهات شدم راستي ميدي من هم باهاشون بازي كنم؟
واي ان وقت هميشه اينجوري ميخوابي يا بيدار بودي و اداي خواب دراوردي؟


مرسییییییییییی چشماتون قشنگ میبینن عزیزم. بلههههههههههههههههههه خیلی هم خوشحال میشم عزیزم. نه واقعا خواب بود و کلا تو خواب به هر طرف میره.
مامان فرنيا
11 خرداد 92 12:00
عزيزم عجب تولدي، چه كيكي، واي من هم بودم تحمل نميكرردم و انگشت ميزدم خوشبحالت چه هديه هايي گيرت امده


مرسیییییییییییییییی دوست عزیزم .
مائده(ني ني بوس)
11 خرداد 92 13:20
از ديدن اليساي خوشگل و عسلي واقعا سير نميشم


مرسیییییی نظر لطفته دوست عزیزم
مائده(ني ني بوس)
11 خرداد 92 13:25
نازي.خواباي خوب ببيني


سودابه
11 خرداد 92 13:51
ای جونم چه عکسای خوشگلی.............مامان الیسا جون به وبم نیومدی منتظرم همشهری..
sodabe-alireza.niniweblog.com


مرسیییییییییییی عزیزم. حتما عزیزم . راستی گفتی همشهری یعنی شما آمل زندگی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمه ثمینا
11 خرداد 92 17:40
ماشاالله به این جیگری که اینقدر خانوم شده.فدای این همه شیرین بودنت بشم من.چه کیف کردم وقتی عکسای پارک رفتنت رو دیدم مخصوصا اون عکسای 4 6و 11 که خیلی قشنگ بودن.میبوسمت عزیزم


مرسییییییییییییی عزیزم. وای تازه شیرین زبونیها و نمایش بازی کردنا و خاله بازیمو ندیدی عمه جونم بیا تا حسابی برات دلبری کنم.
مهسا
11 خرداد 92 21:25
سلام
ای جانم قربون الیسا جون ناز برم من ماشاا.... به گل من بووووووووووووووووس


سلام دوست عزیزم .خدا نکنه عزیز دلم ممنونم از این همه لطف .
عاطفه مامان الای
11 خرداد 92 23:16
الهام جون بهم سر بزن ومنو هم بلینک دوست من ...خانومه الیسا جونم قربونش برم من با اینکه خودم دختر دارم ...بازم عاشق دختر بچه ها هستم...میبوسمتون
راستی من شما رو قبلا لینکیدم الهام جون فردا بیام ببینم منو لینک نکردی دیگه باهات قهر میکنم با الیسا نه ...با تو قهر میکنم


حتما عزیزم . مرسی منم عاشق دخترا هستم . حتما عزیزم قهر چیه بابا الآن میرم لینکتون کنم.
زهره
12 خرداد 92 0:01
سلام الیسا خوشگله من تازه دو سه روزه عکسای نازتو پیدا کردم دلم میخواد بخورمت خخخخخ خخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عزیزم به منم سر بزن و دعا کن خدا یه بچه ی ناز مثل شما به منم بده دوست دارم


سلام دوست عزیزم .ممنونم از اینکه به ما سر میزنید . حتما گلم. حتما حتما خدا یه نی نی ناز و دوست داشتنی بهت میده عزیزم .
محبوبه مامان الینا
12 خرداد 92 9:03
اااااااااااااای جوووووووووونم ناااااااااااااازی و ملوسی


الی مامی آراد
12 خرداد 92 11:40
وااای کیف کردم از دیدن این عکسها آدم سیر نمیشه همیشه به یادتونم هستم و بهتون سر میزنم ولی گاهی اوقات نظر گذاشتن رو به بعد موکول میکنم آخه این فسقلی نمیزاره


ممنونم خاله جونی که به ما سر میزنی و به فکر ما هستی عزیزم ما هم دوستون داریم.واقعا همینطوره درکت میکنم دوست عزیزم.
سودابه
12 خرداد 92 12:59
آره عزیزم آمل هستیم


واقعا ؟چقدر خوب خیلی خوشحال شدم که همشهری ما هستید دوست عزیزم.
مرجان مامان آران
13 خرداد 92 1:10
اي جانممممم عزيزم چه تيپي زدي خوشگل خانوممممممممم
عكسات همه عاليييييييييييي بودن


مرسیی ممنونم خاله جونم.
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:39
برای یه دختر زیبا


مرسییییییییییییی عزیزم خیلییییییییییی دوست دارم
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 18:13
عزیزم مثل همیشه خیلی عکسات و ژستات قشنگه قربونت برم که اینقدر مهربونی خوشتیپ خاله


مرسییییییییییییییییی خاله نرگس جونم. خدا نکنه مرسیییییییییییییی . برای باران جونییییییییییی و مامان گلش
دخترک
13 خرداد 92 21:07
سلام
واااااااااااااای چقدر دخترت نازههههههههههههههه
وای چقدر باخوصله عکساشو گذاشتی مامان مهربون عزیز
دخترت محشره
براش اسپند دود کن


سلام دوست عزیزم . مرسیییییییییییی چشمهای قشنگته که ناز میبینه گلم. مرسییییییییییییییی
مامانی زهرا
14 خرداد 92 15:14
الیسا جونم عکسهات خیلی قشنگند عزیزم دست مامان الهام درد نکنه گلم هزار ماشالله روز به روز زیباتر و خانووووووووووم تر میشی عسلکم خدا حفظت کنه


ممنونم عزیزم. مرسییییییییییییییییییی. ...
مامان آرمان
15 خرداد 92 20:50
سلام خیلی عکساتون قشنگ بود.الیسای عزیزم خیلی دوست دارم که به ما هم سر بزنی اگه اجازه هست لینکتون کنم


سلام عزیزم . مرسی . حتما دوست عزیزم...
مامان مریم
16 خرداد 92 17:31
عزیزم...آدم از دیدن این عکسا که سیر نمیشه...الهام جون برای یه مسابقه ی وبلاگی دعوت شدی میای وبلاگم


مرسی دوست عزیزم. وای ممنونم دوست خوبم که منو دعوت کردی اما من یه کم سرم شلوغه تازه وقت کردم تا یه سری بزنم امیدوارم بتونم شرکت کنم. بازم ممنونم که منو دعوت کردی دوست عزیزم...
مامان اریانا
16 خرداد 92 17:35
سلام .خیلی عکسای قشنگیه .الیسا جونم خیلی خوشتیچ و نازه .اپند دود کنی براش .به وب اریانای خوشگل هم سری بزنید .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم ..


سلام دوست عزیزم. مرسیییییییییییییییی عزیزم. حتما میام تا دخملی نازمو ببینم.حتما منم همینطور عزیزم...
مامان سارا
16 خرداد 92 18:59
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)
عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک


ممنونم عزیییییییییییییییم..
لیلا مامان پرنیا
17 خرداد 92 13:22
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییی همچنین برای شما دوست خوبم...
مامان آنیسا
18 خرداد 92 19:59
به به چه عکس های خوشگلی !چه خانم نازی!کلی لذت بردم عزیزمراستی اتاق زیبایی داری گلم معلومه مامان خوش سلیقه ای داری


مرسییییییییییی .ممنوم دوست عزیزم نظر لطفتونه ...
مامی سایان
19 خرداد 92 17:38
فقط میتونم بگم عاشفتمم خوشتیپ خانوم دوست داشتنیییییی



مرسییییییییییییییییییییییییییییی...
الهام
20 خرداد 92 1:40
سلام عزیزم دخمل نازی داری

الهی همیشه تنش سالم باشه واقعا دوست داشتنیه

اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن


سلام دوست عزیزم ممنونم . مرسی از دعای قشنگتون. حتما عزیزم...
زهرا مامی ویونا
20 خرداد 92 20:19
ای جونم خوشتیپ
سه چرخه ات مبارکک عزیزممم


مرسییییییییییییی این سه چرخه واسه تولد یک سالگیمه که مامان ملی جونم برام گرفته...
مامان ساجده
20 خرداد 92 22:45
عكسهاي عروسكمون مثل هميشه ناز و قشنگ بود


ممنونم دوست عزیییییییییییییییزم..
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:35
دلم براتوت تنگ شده بود
از طرف من ببوس گل دختری رو
اپم


ما هم دلمون تنگ شده مریم جونم الآن میام دوستم..
شیدا مامان الینا
21 خرداد 92 17:44
جون دلم که همه کارات شیرینه عروسک من .قربونت برم با اون چادر سر کردنت گلم


مرسی عزیزم...
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 خرداد 92 2:59
________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$

آپيــــم دوست خوبم...منتظرتيم.....



اليسا جونم.خيلي وقته نيومدم...ببخش درگير امتحانا بوديم...همه عكساتو ديدم....خيلي خيلي قشنگ بود....عاشق گورخرت هم شدم آخه من(فاطمه) گورخر و طرح گورخري رو خيلي دوت دارم...


قشنگم دوستت دارم....منتظرتما


مرسیییییییی عزیزم . امیدوارم موفق باشی گلم . ..
زهره
22 خرداد 92 11:14
چه دخترنازی قربونش برم با اون چادرسرکردنش...


مرسیییییییییییییییییییی گلم..
مامان فتانه
23 خرداد 92 11:04
واااااااییییییییی چقدر عکس همشون نازن چه دخملی نازی چه
ژستایی هم اومده...عزیزم اگه دوست دارین پیش ما هم بیاین


مرسییییییییییی عزیزم. حتما گلم ..
سودابه
23 خرداد 92 16:08
نظر لطفته عزیزم منم خوشحالم که یه همشهری تو این سایت پیدا کردم..الیسای ناز و ببوس


قربونت عزیزم.
الهه
23 خرداد 92 22:59
خانومی چرا به روز نمیشید هر روز میام سر میزنم اما نیستید دلمون تنک شده براتون


ممنونم دوست عزیزم که به فکر ما هستین مرسیییییییییییی. یه کم سرم شلوغه به زودی بر میگردم
عمو رضا
24 خرداد 92 17:22
سلام عمویی. نمی دونستم دخترم اینقدر بزرگ شده . نم نم باران را به خاطر تو لمس می کنم . به خاطر تو هر روز بادبادکی می سازم .شاید بوسه عاشقانه مرا برای تو آورد. شاید از شهر شادیهای تو مرا خبر دهد.
من از شبها می ام از شهر ظلمت
نشسته رو تنم آوار غربت



تو در شمال، من در جنوب ! ای کاش دستی این نقشه را از میانه تا کند...
مــآمــآنــے
24 خرداد 92 22:56
الیسا جون 2سال و 11 ماهگیت مبارک

مامانی الیسا:
چرا آپ نمی کنی؟
منتظریمان


مرسیییییییییییییی هز تبریکت عزیز دلم ممنونم. یه کم سرم شلوغه به زودی برمیگردم دوست عزیزم.
مامان ملیکا کوچولو
25 خرداد 92 1:12
الیسا جانم،خاله جان دلم برات تنگه.عزیزم الهی هرجا هستی خوش و سلامت باشی گل دخترم


مرسییییییییییییی خاله جونی منم دلم حسابی براتون تنگ شده . مرسیییییییییی یه کم سرم شلوغه اما به زودی بر میگردم گلم.
محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 13:32
کجایی دوستم؟دو هفته ست آپ نکردیدلتنگیم


مرسییییییییییی دوست عزیزم که به فکر ما هستیی. یه کم سرم شلوغه به زودی بر میگردم دوست خوبم.
محبوبه مامان الینا
26 خرداد 92 11:00
راستی الهام جون من همه دوستامو به بازی وبلاگی دعوت کردم اگه حوصله و وقت داشتی شما هم بنویس


مرسیییییییییییییییییییییییییییی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 خرداد 92 3:38
سلام اومدم حالتونوبپرسم


سلام دوست عزیزم . ممنونم که جویای حال ما بودی آنا جون . یه کم سرم شلوغ بود اما دیگه اومدم . دخملی نازمو ببوسش.
ناشناس
28 خرداد 92 23:58
اين پيام ماله من نيست ولي بخونش تورو امام زمان قسم ميدم اين پيام رو بخون.دختري از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند،شبي خواب حضرت زينب(س)را ديدم در گلوم آب ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به بيست نفر بگم،اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد ديگري اعتقاد داشت 20 ميليون به دست آورد به دست كس ديگري رسيد عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زينب(س) اعتقاد داري ابن پيامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز ديگه منتظره يك معجزه باش تورو خدا بفرست

چی میشه گفت تا حالا تو sms از این متن ها بود که به وبلاگ ها هم رسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامی سایان
30 خرداد 92 17:35
اول از همه 35 امین ماهگردت مبارک ناناز خانوم
کیف کردم از دیدن عکسای خوشگلت نازییی چقدر این مدل مو بهش میاد عاشق اینم دختر موهاش رو خرگوشی ببنده یه عالمه بوس واسه این دختر خوشتیپ و دوست داشتنی


ممنونم سمیرا جونم. مرسیییییییییییییییی
مهسا مامان کیارش
30 خرداد 92 21:37
ایجووووووووووووووونم عاشقتم همه جوره


ما هم دوستون داریم خیلییییییییییییییییی زیاد
الهه
11 تیر 92 8:53
سلام خیلی مامان خوبی هستی مواظب عزیزدلمونم باش,بزرگ شد هم هواشو خیلی داشته باش انشاله خوشبخت عالم بشین....


ممنونم دوست عزیزم که اینهمه لطف داری مرسییییییییییییییییییی