الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

35 ماهگرد عشقمون الیسا...

1392/3/28 18:10
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین ازتمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
توزیباترین آرزوی منی

 

تو زیباترین    رویایی ترین     دوست داشتنی ترین    شیرین ترین   مهربان ترین    همدم منی دخترم.

٣٥ ماهگردت مبارک عزیز دلم دختر شیرین زبونم  آخرین ماهگرد از ٢ سالگیت مبارکت باشه مامانی ... ببین چقدر زود میگذره مامان جان دیگه داری سه ساله میشی گلم نمیدونی چه حس قشنگی چه لحظه های شیرینیه  این همه با تو بودن دخترم  با کارات شیطونیهات  شیرین زبونیهات که با هر کدوم از حرفهات دل مارو میبری  عزیزم  ...  مریض شدنات  ... خاله بازیهات   انتخاب عروسک واسه خودت   انتخاب لباسات   بهم ریختن کل خونه با اسباب بازیهات    همکاری تو جمع کردن وسیله هات    تمام این لحظه ها رو با دنیا عوضش نمیکنم وروجک خودم  عشق مامان بابا  دردونه ما.... 

نمیدونی این دچار شدنها چقدر شیرینه....

اینکه یه چادر سر میکنی میگی بیا خاله بازی  مامان گلم   .... بعدش برام غذا درست میکنی و چشات به صورتمه تا ببینی چه عکسلعملی نشون میدم....

وقتی خونه مامان ملی میمونی تا صدای در میاد میپری بیرون منم خسته و تو محکم میپری بغلم و تند تند منو میبوسی و میگی مامان گلم خسته نباشی  دستت درد نکنه واسه من کار میکنی ...

تا بابایی از راه میرسه میری پشت درو میگی بابا علی جونمه دیگه الآن میاد و تا اومد میپری بغلش و بوسش میکنی و زودی میگی واسه من چی خریدی و کلی خوشحال میشی و  هورا میکشی ...

اینکه شبایی که خسته باشم اونقدر نازم میکنی تا آروم بشم ....

و هزار تا از این کارای شیرینت که شوق زنگی به آدم میده و یه حس تازگی ... حس وابستگی به فرشته کوچولوی شیرین زبون....

عکسهای ٣٥ ماهگرد دخملی نازم  ...

داری موهاتو شونه میزنی گلم...

میگی مامان یه دونه اجازه بده انگشت بزنم....

تا آهنگ تولدو شنیدی شروع کردی به قر دادن...

اینجا هم میگی مامانی اجازه بده بالا بشینم...

مگه دلم میاد بهت نه بگم ... تا اومدی بالا چشمات به این دندونگیر افتاد و گفتی میشه الآنم تو دهنم بذارم؟؟؟ گفتم اگه دوست داری امتحان کن....

دیگه واسه پایین رفتن احتیاج به کمک نداری خودت میری...

تا کادوتو دیدی شروع کردی به بازی و هی میگفتی ساعت چنده؟؟؟؟

این کادوهای عزیز ترینم مبارکت باشه ...

اینم مامان ملی برات گرفته عزیزم. مرسیییییییییییییییی مامان جونم.

این سوغاتی هم عمه راضیه برات آورده عزیز مرسیییییی عمه جونم.

دختر گلم این روزا دلم خیلی گرفته آخه مامان ملی و بابا قاسم رفتن مکه و منم خیلی دلتنگم عزیزم انگار روزا نمیخوان بگذرن و ساعتها کند شدن خیلییییییییییییییی دلتنگم مامان جونم امیدوارم به سلامت برگردین .

موقع رفتن انگاری دل منو با خودشون بردن ....

 

 

کی میتونه بگه تو عروسک نیستی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلا جا خوردی و صدا میزنی تا پیدات کنم وروجک...

داری اسم حیوونای رو بالشتو میگی ....

این زرافه رو گرفته بودی دستت منم گفتم وقتی بچه بودی خیلی دوسش داشتی و همه جا با هات بود بعد تو هم کلی ذوق کردیو بغلش کردی ....

اومدی تا این آموزش زبانتو روشن کنی....

موفق شدی...

قبل از اینکه بگه تو میگفتی و کلی خوشحال شدی...

الیسا بیا بریم دیر شد.... مامانی فقط یه لحظه بازی کنم یه لحظه.....

عاشقتم پرنسس ناز من....

تمام دنیای منییییییییییییییییی....

عاشق گلی تازه به این گل میگی گل لاله میگم اسمش این نیست اونوقت تو میگی میدونم اما مثلا لاله باشه باشههههههههههههههه...

 

آخه چقدر تو نازی مامانی هر چی بچلونمت بازم کمه....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان ملیکا کوچولو
27 خرداد 92 23:53
سلام گل خاله چه دختری داریم ما.نازدختری داریم ما عزیزم خاله تا مدتی نیستم.جابجایی دارم.دلم برات تنگ میشه.میبوسمت 1000 تا.مامانی گلش دلم برای شما هم تنگ میشه.موفق و سلامت باشید.در پناه خدا.


سلام عزیزم . مرسیییییییییییییییییی. ممنونم دل ما هم براتون تنگ میشه و امیدوارم به سلامتی زودی جابجا بشین دوست عزیزم. .
زهره مامانی مرسانا
28 خرداد 92 7:44
سلام دختر ناز و خواستنی دارید. خدا حفظش کنه . با اجازه لینک شدید. اگه شما هم تمایل دارید تبادل لینک کنیم.


سلام دوست عزیز ممنونم مرسیییییییییییییی. مرسی حتما خیلی هم خوشحال میشم عزیزم..
میترا
28 خرداد 92 9:28
واااااااااااااااااااااااااااای واقعا ادم ذوق میکنه مرسی مامانیه الیسا!خیلی باحالین!
35ماهگردت مبارک دخمل ناز کوچولو!ایشالله 9999999ماهگردت
مامانیه الیسا میشه به مامانتون بگین برا منم دعا کنن؟؟؟برا کنکورم!کمتر از 10 روز دیگه کنکورمه!!



مرسییییییییییییییی عزیزم .قربونت برم. حتما حتما میگم و امیدوارم موفق باشی گلم..
مریم (مامان ثناجون)
28 خرداد 92 9:31
چقدر تو نازی

از همینجا ماهگرد 25 و تولد سه سالگیت را بهت تبریک میگم...خاله جون چرا به من سر نمیزنی دوست نداری بیا پیش ما....

من یکساله بهت سر میزنم و حتی لینگتون هم کردم ولی شما نیستید




مرسیییییییییییییی خاله جونم. ممنونم عزیزم. چرا مگه میشه عزیزم ... مرسی از اینکه اینهمه مدت پیش ما میاین و به ما سر میزنین حتما میام عزیزم با کمال میل دوست مهربونم..


قالب و گرافیک های کودکانه
28 خرداد 92 10:13
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
الهه
28 خرداد 92 12:23
ووووووای بالاخره اومدید باور کنید شده بود روزی دوبار یا سه بار میومدم سر میزدم بلکه به روز شدید دیگه خسته شده بودما اما با دیدن این عکسای خوشگل جون گرفتم الیسا جونم تبریک میگم 35 ماهگردتو عزیزم بازم ماشالله بازم هزار ماشالله چه لباسای نازی من که عاشق لباس سبز و خال خالیش شدم چقدرم بهش میاد عزیزم شبیه دختر برزیلیا شدی


مرسی دوست عزیزم که اینهمه به ما لطف داریدو بهمون سر میزنید خیلییییییییییییییییییی دوست داریم..
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی..
مامان انيا
28 خرداد 92 13:56
٣٥ماهگيت مبارك عسل خانم
الهي من فداي تو مهربونيهات بشم عزيزم چه عكسهاي قشنگي مامان ازت گرفته
الهام جون براي اين مانكن كوچولو اسپند دود كن
من كه كلي كيف كردم روحيه ام شاد شاد
هميشه لبت خندون و دلت شاد باشه


مرسییییییییییییییی خاله جونی خودم .خیلی دلمون برات تنگ شده بودا............. خدا نکنه عزیزم . مرسی ممنونم همچنین شما دوست خوبم.....
یاس مین
28 خرداد 92 14:07
سلام سلام وای چه دختری چه قند عسل ناز نازی دارید ماشالله بشه معلومه شیرین زبونه خفن راستی عاشق اون عکسش که پاشو رو پا انداخته چشاشم بسته چه ناز میکنه این دختر مامانش یه دقیقه جا من میشه بچلونینش

همیشه در کنار هم شاد خندون باشید


سلام دوست عزیزم ممنونم از این همه محبتت . درسته حسابی شیرین زبونه این دخملی ما. حتما....
رنگارنگ
28 خرداد 92 14:32
سلام مامانی وبابایی الیسا جون
عکسای این دخملیتون خییییییییییییییلی قشنگه واقعا نازه


سلام دوست عزیزم مرسیییییییییییییییییییییی چشمهاتون نازن و قشنگ میبینن گلم.....
الی مامی آراد
28 خرداد 92 15:26
عشق من 35 ماهگردت مبارک خوش بحالت سوغاتیهای خوشگل میخواد برات بیاد اونم از مکه جاشون خالی نباشه آخ جووونم داریم به تولد نزدیک میشیم هوراااااااااا


مرسییییییییییییی دوست گلم ممنون. مرسی عزیزم. همینط.ره دیگه باید معکوس شمرد تا تولد این دخملی رو.......
عمه ثمینا
28 خرداد 92 15:42
سلاااااااااااام عزیز دلم خوبی؟ماشاالله چه بزرگ شدی.بخورمت من وروجک خانوم.جای مامان ملی و بابا قاسم خالی نباشه انشاالله که به سلامت برگردن و بهشون خوش بگذره.میبوسمت عزیزکم


سلام عمه جونم . اگه منو با شیرین زبونیهام ببینی چی میگی یه زبون دارم هزار برابر از من بزرگتر .مرسی عزیزم ممنونم.....
ریحانه
28 خرداد 92 15:54
گلم وبلاگ خیلی قشنگی داری و الیسا عزیز هم دختر فوق العاده ای هست.و با کمال افتخار لینک شدی و اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم یه سری بزناگه دوست داشتی من رو به در لیست دوستانت قرار بده و لینکم کن


مرسییییییییییییی عزیزم. حتما چرا که نه با کمال میل دوست عزیزم.....
فاطیما
28 خرداد 92 16:49
مبارکا باشه خدا حفظش کنه


مرسیییییییییییییییییی عزیزم.
مامان ملیکا کوچولو
28 خرداد 92 22:54
عزیز خاله دوستت دارم. ماشاالله به دختر نازم


مرسییییییییییییی منم دوست دارم خاله جونم.
مامان زری ترانه
29 خرداد 92 12:00
سلام عزیزم . ماشاا... چه دختر ناز پر انرزِی دارین .
خدا براتون ببخشه . چه قردار هم می رقصه.
عزیزم به ما هم سر بزن خوشحال می شیم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم


سلام دوست عزیزم. ممنونم. حتما با کمال میل .
مهربون
29 خرداد 92 12:21
مرسیییییییییسسسسسسسسیییی خیلی لطف میکنین!خیلی میترسم!دعا کنین برام!
راسسسسسسسسسسسی دیروز من ی چیزی یادم اومد اما دیگه لپ تاپو زود خاموش کرده بودم برا درسام! ی چی جالب!عمو و زن عموی منم مکه رفته!22خرداد!!ا اونا ساری میشینن!!نمیدونم شاید با مامانیه شما باهم باشن!!!


امیدوارم موفق بشی عزیزم. شاید گلم.
مامان انیسا
29 خرداد 92 12:37
مبارک باشه خوشگلم 35ماهگیت


مرسیییییییییییی عزیزم
محبوبه مامان الینا
29 خرداد 92 14:10
35ماهگیت مبارک الیسا جونی
عززززززززیزززززززززززم چقدر تو ناز و خوش لباسی کی جرات داره بگه تو عروسک نیستی؟!!!! ای جان چه ژستهای نازی
الهام جون جای مامان و باباتون خالی نباشه عزیزم انشاله بزودی و بسلامتی برگردن عزیزم


مرسیییییییییی محبوبه جونم. مرسییییییییییییییی. ممنونم عزیزم ان شااله قسمت همه بشه.
لیلا مامان پرنیا
30 خرداد 92 11:16
35ماهگیت مبارک ناز خانم
الهام جون دیر به دیر آپ میکنی ولی با دست پر میای
مثل همیشه کلی از عکسهات لذت بردم قرتی خانم
امیدوارذم همیشه سالم وشاد باشید


مرسییییییییییییی خاله جونم.یه کم سرم شلوغه دوست مهربونم.مرسیییییییییییییییییییییی
سودابه
30 خرداد 92 12:03
وای من کشته مرده اون ژستاشم قربونش برم....ایشالا مامان ملی و بابا قاسم به سلامتی از مکه برگردن..


ممنونم دوست عزیزم .
زهرا
30 خرداد 92 12:44
35ماهگی الیسای نازمبارک
چه ژست های خوشکلی میگیری خاله


مرسییییییییییییییی عزیزم .
مهسا
30 خرداد 92 18:43
سلام
اليسا جونم شيرين زبونم انشاا....120 ساله بشي عزيزم بوووووووووووووووس


سلام مهسا جونم مرسی عزیزم.
مهسا مامان کیارش
30 خرداد 92 21:35
منم عاشقتم الیسای نازنین دلم برات یه ریزه شده بود خانوم خانوما خوشگل خانوما35مین ماهگردت مبارک پرنسس کوچولو الهام جون و الیساجونم جای عزیزاتون خالی نباشه امیدوارم به سلامتی برگردن و دوباره روی ماهشون رو ببینین عزیزدلم پیشاپیش تولدت هم مبارک خوشگلم همیشه سایه پرمهر مامان و باباجونت بالا سرت باشه

مرسییییییییییییییی مهسا جونم ما هم خیلییییییییییییی دوست داریم خاله جون مهربون.
ممنونم. مرسیییییییییییییی. قربونت عزیزم.
انسیه
31 خرداد 92 4:38
سلام عزیزم 35 مهگی دخملی مبارک
اینم ادرس تاپیکی که من استفاده کردم ووزن امیرعلی رفت بالامامانایی نتیجه گرفتم که بچه سه ساله باوزن 13یا14کیلوهستن اینم ادرسش http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=380916&PageNumber=1خواسته بودی
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=380916&PageNumber=1


ممنونم دوست خوبم. مرسییییییییییییییی
مامانی زهرا
31 خرداد 92 13:21
ناز گلم 35 ماهگیت مبارک عکسهات خیلی قشنگند خوشگل خانـــــــــوم


مرسیییییییییییییییییییییی عزیزم.
نرگس مامان باران قلنبه
31 خرداد 92 17:06
35 ماهگیت مبارکه خوشگلم


مرسییییییییی عزیزم
مامان آرینا مو فرفری
1 تیر 92 10:53
عزیزم 35 ماهگیت مبارک.از دیدن عکسای خوشگلت کلی لذت بردم.


ممنونم دوست عزیزم مرسییییییییییییی
مامان ریحانه جون
1 تیر 92 17:09
مبارکه الیسا جون.... دیگه داره نزدیک تولدت میشه ... همیشه شاد ببینمت... و زیر سایه مامان و بابا همیشه باشی...



سلام مامانی چه عجب دلمون خیییییییییییییییییییلی براتون تنگ شده بود .مرسیییییییییییی
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:29
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است
و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست .
میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.



ممنونم دوست عزیزو مهربونم که تو این شرایط سخت به فکر ما هستیو به یادمونی امیدوارم از این به بعد براتون خوشی و شادی و سلامتی باشه.این بوسه ها برای پسر گلم و مامان مهربونش
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
2 تیر 92 16:57
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه



مرسیییییییییییییییییییییی
مامان ستایش و ساجده
6 تیر 92 15:32
سلام مرسی که به ما سر زدین
نقاشیات حسابی قشنگ بود خسته نباشی وروجک خانم


سلام عزیزم. ممنونم. مرسیییییییییییییی
خاله الی
7 تیر 92 0:24
سلام مامان الیسا.... من فوق لیسانش ادبیات کودک می خونم از دانشگاه شیراز.خیلی اتفاقی وارد وبلاگ شدم. آشششق الیسام.کی میاین شیراز؟راستی تحصیلات شما چیه؟بنظر باسواد میاین.آخه خیلی حرفه ای برخورد میکنین با نینی.


سلام عزیزم. مرسی عزیزم نظر لطفتونه مییایم اما نمیدونم دقیقا کی میشه . من معمار هستم دوست عزیزم و ممنون از توجهتون .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 تیر 92 3:39
وااای خداباورم نمیشه عزیییزم که توکشیدی این نقاشیهارو خییییلی بااحساس وقشنگه مخصوصا نی نی های توی دل آفرین گلم .الهام جون دخملت خیلی بااستعداده معلومه داره بزرگ میشه.
۱۳۵ ساله شی الیساجونی مبارکه ۳۵ ماهگیت چیزی به تولد ۳سالگیت نمونده عزیزم


مرسی دوست عزیزم . مرسی درسته خیلی از کاراش عوض شده و پیشرفت چشم گیری داشته.مرسیییییییییی درسته حسابی مشغولم آنا جون
شبنم
12 تیر 92 15:41
سلام عزیزم الیسا جون خیلی نازی واقعا جذاب هستی




مرسییییییییییییییییییی عزیزم


هلیا دخمل خوشگل
13 تیر 92 23:19
_*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#پیش منم بیاین خوشحال میشم


ریحانه مامان آرمیتا
17 تیر 92 20:25
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد


مرسی عزیزم. مرسی خاله جونم. حتما عزیزم..
sairoz.وب كودك خلاق فردا
30 تیر 92 9:22
سلام خانومي.مرسي از اينكه به وب آيلين سر زدي.خيلي دوست دارم دخترم به اين سن برسه.ماشالله هزار ماشالله دخترت براي خودش خانومي شده.خوش تيپم هست.همين روزاست كه بيان ببرنش


سلام عزیزم . عزیزم تا چشم به هم بزنی بزرگ میشه و دلت برای این روزا تنگ میشه .مرسییییییییییی وای دلم ریخت.
مائده(ني ني بوس)
6 مرداد 92 0:48
يعني من عاشق اون عكساتم كه با لباس دو تيكه هستي


مرسییییییییییییییییییییییییییی
شب قصه
16 آذر 92 20:13
چه‌قدر الیساجون مهربان و عاطفیه، چه‌قدر خوبه که شما و پدرش این‌قدر خوب به احساسات دخترکوچولوتون توجه می‌کنید و مواظب ابعاد رشد عاطفی الیسا هم هستید