الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

دنیای شیرین با تو بودن...

1392/4/2 17:40
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شیرین زبونم میخوام از کارهای قشنگ بگم:

چند شب پیش موقع خواب یهو پاشودی و گفتی مامان من که دوست ندارم... منم با تعجب گفتم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و تو دستای کوچولوتو 280 درجه باز کردیو پریدی بغلم و گفتی آخه من عاشقتم مامان جونم عااااااااااااااااااشقتم... دلم میخواست درسته قورتت بدم تازه یه بارم  بدو بدو اومدی پیشم و گفتی مامان جونم تو دنیا یه دونه ای همین یه دونه که مامان منی باور کن راستشو میگم  باور کن ... تازه یه وقتایی جامون عوض میشه یعنی میگی مامان تو دختر باش من مامانت منم میگم باشه عزیزم و بعد میگی مثلا گریه کن و زودی میای بغلم میکنی و میگی چی شده دختر قشنگم قلبون قدو بالات برم فدات بشم دختر لیزه میزم دختر چشم سیاه من ومنم اینجوری میشم آخه کی باورش میشه یه دختر 2 سالو 11 ماهه این حرفهای شیرین و بزنه قربونت برم.

عاشق کتاب و کتابخونه  هستی هر هفته میرم و برات کلی کتاب میخرم  تا یه هفته مشغول خوندنش بشیم  اما همه رو تو یه روز تموم میکنی مخصوصا اگه معما باشه هی میگی معنا میخوام حل کنم دیگه درس دارم مامان چرا به حلفم گوش نمیدی . تازه خودت کتاباتو میگیریو از روی شکلشون برای عرسکهات کتاب میخونی عزیزم.اوایل بابا میگفت این همه کتاب ؟ تو دوست داری یا الیسا؟ منم گفتم میخوای خودت امتحان کن و چند روز بعدش رفت برات مجموعه کتابهای کیتی رو گرفت وقتی بابایی اومد تو داشتی میخوابیدی تا چشمت به کتابا افتاد با یه سرعتی بلند شدی وبا تعجب گفتی بلای من کتاب اریدی بابا جونم و بعد شروع کردی به هورا کشیدن که به زبون تو میشه خورا خورا خورا ... بعد بابایی گفت هر چی کتاب میخواد برای دخترم بخر و اونو با خودت کتابخونه ببر تا خودش هر چی میخواد انتخاب کنه و تو کلی بابارو بوسیدی و نازش کردی دختری دیگه بلدی واسه باباییت دلبری کنی گلم.

داری واسه طوطی کتاب میخونی...

اینجا داری نمایش گرگه رو بازی میکنی...

وقتی به قسمت خورده شدن شنگول و منگول رسید زدی زیر گریه..

 

 

این روزا خودت دوست داری لباساتو انتخاب کنی تازه برای منم کلی نظر میدی و بهم میگی اینو بپوش اینو نپوش فکر کنم جاهامون عوض شده.

از تو غذاها عاشق گوشت و پلو هستی البته نا گفته نمونه که بابایی بهت یاد داده و حالا تو هم فقط گوشت و پلو رو غذا میدونی و اگه چیز دیگه ای بخوری میگی بابایی من خیچی (هیچی) نخولدم باور کن گوشت نداشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابایی هم کیف میکنه از این حرفتو حسابی میچلوندت گلم.

عزیزم خیلی آقا پلیسارو دوست داریو وقتی میبینیشون بای بای میکنی و شروع میکنی به خوندن شعر آقا پلیسه و این باعث شد علائم راهنمایی رو خیلی زود یاد گرفتی و با هم با نمایش اجراش میکنیم و خیلی جدی همشونو اجرا میکنی و میگی ایست میگم چرا میگی مگه چلاخ راخنمایی رو نمیبینی قمز شد دیگه تکلال بشه جلیمه میشی خان لاننده...

ایست چرا ؟ مگه نمیبینی کاله گل دارن کال میکنن...و خلاصه با هر کدوم از این علائم من جریمه میشم ...

البته نمایش گرگمو گله میبرم  و چوپان دروغگو .. دخترک کبریت فروش... آقا پلیسه... مغازه دار... معلم... دکتر... و خیلی های دیگه که هر جا میریم چند تایی رو با هم اجرا میکنیم و همه کلی تشویقت میکنن و ماشااله میگن عزیزم .

چند هفته پیش رفتیم خونه مامام معصوم تا رسیدی یه نگاهی به دوروبرت انداختیو گفتی چرا شما دوتا هستین پس بچه هاتون کجان مثلا عمه راضی عمه ثمینا هم باید باشن دیگه ای بابا و باباسعید بوست کردو گفت الهام تو بهش گفتی گفتم نه والا منم تازه دارم میشنوم و کلی نازت دادن و ازت پرسیدن حالا اگه گفتی ما چند تا بچه داریم و تو هم گفتی خب اول عمو رضا بعد بابا علی من و بعدش عمه راضی و عمه ثمینا بعد از گفتن از همه طرف مورد حمله بوسه ها قرار گرفتی .

هفته قبل با عمه راضی و مامان ملی و مامان معصوم و عمو ابراهیم رفته بودیم بیرون و تا رفتیم داخل فروشگاه دیدیم داری همه چیو به انگلیسی میگی  داگ کت گیلاف  اپل رابیت  و... بعد همه با تعجب نگات میکردن و اول عمه راضی حواسش نبود و هی میگفت چی میگی و بعد تا متوجه شد گفت وای اینو نگاه و همه کلی خندیدیم .

شعر و خیلی دوست داری و همش دلت میخواد همه چی رو به حالت شعر بگی و کلی شهر هم بلدی و تازگیها مامان ملی برات شعر یه دختر دارم شاه نداره رو خونده بود که وقتی تو خونه بودیم دیدم داری میخونی تعجب کردم و گفتم من که برات نخوندم پس از کجا یاد گرفتی و تو هم گفتی وقتی پیش مامان ملی بودم برام میخوند دیگه تو که نبودی فقط برای من میخونه منم بلد شدم الآن میخوای بازم برات بخونم...

یه چیز جالب اینه که حافظه خیلی خوبی داری عزیزم از گذشته ها خیلی خوب یادته و شبا که برات قصه میگم هر جایی رو که خوابت ببره صبح بعد از بیدار شدن بلافاصله ادامشو میگی بگو اولین بار فکر کردم همینجوری میگی اما با تکرارش فهمیدم  واقعا تو ذهنت مونده و دقیقا از ادامش میخوای برات بگم دختر باهوشم.

خیلی قشنگ نقاشی میگشی و دقت میکنی و با خودت همراه نقاشی شعرم میخونی.. چشم چشم دو ابلو دماخ و دخن یه گدو خالا بذار دو تا گوش موهاش نشه فلاموش و همینو میگشی تازه مژه هم میذاری و نقاشیهات خیلی قشنگن و هر کی میبینه کلی تعجب میکنه و تمام رنگهارو بلدی و اگه چند رنگ سبز باشه میگی این سبز کم لنگ این هم پل لنگش هست اینم یه سبز معلن (ملایم) هست و تازه همه رو به انگلیسی هم بلدی و خیلی بامزه میگی .الیسا جونم من لا به لای بازی و نقاشی بهت خوندن هم یاد میدادم البته خیلی کم و از دو سالگی شروع کردم و هیچ عجله ای هم ندارم که فقط حفظ کنی بلکه میخوام درکش کنی و اونو الآن به شکل بازی در آوردم و چون عاشق معما هستی منم میام شکل دریا و گل و ماهی و خورشید و میکشم و بعد نوشته هاشو مینویسم و اونوقت بهت میگم هر شکلی رو به اسمش وصل کن و تو خیلی زود اینکارو انجام میدی و باعث میشه خسته نشی گلم قربونت برم.

بابایی وقتی دید دخترش به این قشنگی نقاشی میکشه برات بازم ماژیک خرید اما خوبی این ماژیک اینه که اگه به لباس یا جای دیگه بخوره با آب پاک میشه عزیزم .

این پروانه رو امروز کشیدی مامان جون واقعا قشنگ کشیدی .

 

تورو خدا نگاه کن چقدر قشنگ کشیدی و رنگش کردی.

عزیز دلم وقتی اینارو دیدم نمیدونستم چی باید بگم آخه قبلش خاله شقایق زنگ زده بودو گفت یه نی نیه دیگه تو دلشه و بعد منم بهت گفتم و کلی خوشحال شدی بعدش این نقاشیو کشیدی و گفتی مامان نگاه کن اینا تو دلشون یه نی نی دارن....

وقتی اینارو کشیدی گفتم الیسا جونم اینا چیین ؟ گفتی آدمن دیگه اما نیم لخن مامان جون.

اینجا هم گفتی این نی نیش دو خلو (دو قلو )خست .

اینم مثلا نوشتی ...

مامان جونم حسن کچل و کشیدم ببین...

مامانی نهنگم خوب شد ؟ کلی چلوندمت و گفتم عالی شد دخترم

رنگین کمونو چقدر قشنگ کشیدی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
2 تیر 92 19:29
ای کاش که همنشین گلها باشیم
از نسل بزرگ موج و دریا باشیم
ای کاش که در رکاب آقا یک تن
از سیصد و سیزده نفر ما باشیم





ممنونم عزیزم.
عيدميلاد گل نرگس بر شما و خانواده گرامي مبارك....شاد و سلامت باشيد


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
2 تیر 92 19:30
شيرين شيرينا.....اليسا جونم خيلي دوستت داريما......
راستي اين تاپ شلوارك سبز خيلي بهت مياد....ماهگردتم با تاخير مبارك خوشگله


مرسیییییییییییییی ما هم دوستون داریم.مرسییییییییییی
مامان فرشته
2 تیر 92 19:48
ماشالله به دختر خانوم باهوش. الیسا جون از هر انگشتت هنر میباره. نقاشیهات عالین عزیزم


مرسیییییییییییییییی .
رنگارنگ
2 تیر 92 21:58
چه نقاشیهای با حالی کشیده این وروجک


مرسییییییییییی عزیزم.
مامان آروبن(مریم)
4 تیر 92 10:10
الیسا جونی واقعا نقاشی های قشنگی و زیبائی کشیدی ...... آفرین به دختر باهوش و زرنگ .....


مرسییییییییییییی خاله جونی عزیزم.
مامان حنانه زهرا
4 تیر 92 11:05



لیلا مامان پرنیا
4 تیر 92 19:00
عزیز دلم آفرین به تو ناز دختر که انقدر قشنگ نقاشی میکشه میبوسمت خوشگل خانم


مرسیییییییییییی عزیزم.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 8:47
سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ستایش در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رأی بدین و با یک پیامک، عدد 141 را به شماره 20008080200 ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.



امیدوارم موفق باشه
الی مامی آراد
5 تیر 92 10:12
آفرین الیسا جونم نقاشیهات عالیه دیگه هنر مامان یه جایی هم باید به شما برسه قربون اون حرف زدن شیرینت بشم ادم میخواد درسته قورتت بده


ممنونم خاله مهربونم. مرسیییییییییییییی دوست خوبم نظر لطفتونه
مامان آویسا
5 تیر 92 12:18
نقاشیات محشرن الیسا جون


مرسییییییییییی عزیزم
سودابه
5 تیر 92 14:18
ای جانم...خدا حفظش کنه چقدر شیرین زبونه قربونش برم.............اگه پیشم باشه خوردمش!!!!!


مرسی عزیزم.
مامان سارا
6 تیر 92 2:03
سلام دوست عزیزم
النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم
(elenanaz.niniweblog.com)



سلام عزیزم. حتما
میترا
6 تیر 92 10:30
مامانیه الیسا من فردا کنکو دارم توروخدادعام کنین


حتما گلم . ان شااله موفق باشی
الهه
6 تیر 92 19:41
معلومه که دخترمون وقتی بزرگ شد یه پا هنرمند میشه واسه خودش ایشالله همیشه خوش و خرم باشید


مرسیییی
سمیرا مامان پرنیان
7 تیر 92 21:17
ای جیگر طلا چه نقاشیهای خوشملی خانومی به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


مرسییییییییییییی عزیزم . حتما
مامانی زهرا
8 تیر 92 19:00
فدای دل نازکت و چشمای قشنگت که بخاطر خورده شدن شنگول و منگول گریه میکنی عزیزم !!!!!
نقاشیهات هم خیلی خوشگل و هنرمندانه هستند مخصوصا عکس آدمکهایی که توی دلشون نی نی دارند اوووووووون هم دوخلو


خدا نکنه خاله مهربونم. مرسیییییییییییی
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 13:16
مثل همیشه فوق العاده اااااااااااااااااای الیسا جونم نقاشیها محشره مخصوصا اونا که نی نی تو شکم مامانشونه و نیم رخها


مرسییییییییییی.
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:14
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


سلام دوست خوبم. حتما
مامان محمدرضا
9 تیر 92 16:54
سلام مامانی من خیلی وقته خاننده خاموش وبلاگتون بودم
اینقدر این دخترتونوووووووووو دوووووووووووسسسسسس دارم که نگو
عاششششششقش شدم خیلی دوس دارم برا بچه بعدی خدا یه دختر ناز وخوشکل مثل الیسا بهمون بده
دوست عزیز پسری ما تو2تا مسابقه شرکت کرده خوشحال میشیم به وبلاگش بیایبین وبهش رای بدین
پیشاپیش ممنونم


سلام دوست عزیزم. ممنون از این همه لطفتون .حتما عزیزم.
یاسمن مامان الیسا
9 تیر 92 21:49
وای عزیزم چه نقاش ی های قشنگی افرین معلومه مثل مامان می خواهی آرشیتکت بزرگی بشی


مرسییییییییییی عزیزم خجالتم میدی دوستم.ممنونم با این شرایط هم به ما سر میزنی امیدوارم نی نی نازت زودی بیاد تو بغلت دوست خوبم.
مریم مامان ارمیا
10 تیر 92 3:38
الیسای خوشگل و ناز.
نقاشیهات فوق العاده بود هنرمند کوچولو


مرسییییییییییی عزیزم
mobina
10 تیر 92 10:15
عزیزم قربونش برم با اون قلقلکاش


مرسییییییییییییی مبینا جونم .
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 20:20
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.
اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


حتما دوستم.
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:27
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
منتظر راي شما هستم.


حتما عزیزم
عمو رضا
12 تیر 92 7:01
دختر گلم تولدت مبارک . امیدوارم هر چه زودتر بزرگ بشی البته اون روزا ما اگه هم باشیم دیگه پیر شدیم.ولی خوب امیدوارم دلمون جوون باشه. یادت نره انسانها کار می کنند و سلامتیشونو به خطر می اندازند تا پول بدست بیارند بعد هم روزی می رسه که حاظرند همه پولشونو بدهند و سلامتی اولیه خودشونو بدست بیارند. آدمها واقعا عجیبند وقتی کوچیکند همیشه آرزو دارند که بزرگ بشند بعد هم که بزرگ شدند آرزو می کنند که دوباره برگردند به دوران کوچیکی خودشون پس یادت باشه که از دوران کوچیکی خودت نهایت لذت رو ببری.

ندیدی سایه ها از راه رسیدند

گلهای باغ خوشبختی رو چیدند .............







شبنم
12 تیر 92 15:40
سلام الهام جون خوب هستین؟
من یکی از بازدیدکننده های وبلاگ قشنگتون هستم می خواستم ازتون بپرسم تم تولد رو چطوری و با چه نرم افزاری درست میکنن یعنی برای یادگیری چی باید بلد باشم و اینکه از روش تربیت بچتون خیلی خوشم اومده من هنوز بچه ندارم ولی خیلی دوست دارم باهاتون آشنا بشم و از شما در آینده برای تربیت بچه مدد بگیرم. ممنون میشم جوابم رو در اسرع وقت واسم به همین آدرس میل کنید


سلام دوست عزیزم . اول ممنون از لطفتون . تم تولد بیشترش کار دسته که خودم انجامشون دادم و بعضیهاشن با فتو شاپ هستش و تولد 3 سالگی الیسا جونم نزدیکه و همه کاراشو خودم انجام دادم عزیزم و هر سوالی داشته باشی در خدمتم دوستم.
مامانی هدیه
16 تیر 92 11:23
افرین هنر مند کوچولو


مرسییییییییییییییی
الهه
16 تیر 92 15:14
خاله جون مامانم عکس سیسمونیمو گذاشته منتظرتونیماااااا


مبارک باشه حتما عزیزم
مرجان مامان اران
17 تیر 92 2:37
اخی عزیز دلم هزار ماشالاااااااااااا به هوشت خوشگل نازممم
چه نقاشیای قشنگیییییییییی
قربونت برم با این حرف زدنت مهربونمممم
الهام جونم منم دختر دار شدممممممممممممما
اونم بارانننننننننننننننن
الیسا جونمو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جونم. وااااااااااااااای مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحالم کردی چه اسمی خدا حفظش کنه دوستم الآن میام پیشت ماچ]
مامی سایان
17 تیر 92 10:29
ااااای جونم شیرین زبون دوست داشتنی
به به چه نقاشیهایی کشیدی گلم یه پا نقاشی واسه خوت نازدار خانوم


مرسیییییییییی خاله جونم.ماچ]ماچ]
نماینده صنایع رباتیک آراد
18 تیر 92 14:47
سلام
قبل از هر چیز به خاطر داشتن فرزند گلتون و همینطور به خاطر داشتن این وبلاگ خوب بهتون تبریک میگم.

نماینده صنایع رباتیک آراد در آمل برای ترم تابستان کلیه افراد 3 تا 13 سال رو به شرکت در کلاس های رباتیک دعوت می کنه(در ضمن شما هم می تونید دوستانتان رو دعوت کنید):
ترم مقدماتی : ربات کوچولوی من ویژه3 تا 7سال
ترم اول: روبووار(ربات جنگجو) مقطع ابتدایی و راهنمایی
در هر ترم دانش آموز بسته آموزشی را تهیه می کند که تمام قطعات لازم برای ساخت ربات در بسته موجود می باشد و دانش آموز با خلاقیت خود و آموزش های داده شده ربات مورد نظر را می سازد.
هزینه آموزش و بسته:
سطح خوب 65000 تومان
سطح عالی 85000 تومان
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما سر بزنید.و در صورت هرگونه سوال حتمآ تماس بگیرید. http://amolrobo.blogfa.com/
09119047469
موفق باشید.
شعبان زاده


ممنونم از راهنماییتون حتما سر میزنم .
عاطفه مامان انیتا
19 تیر 92 16:32
سلام عزیزم دختر نازی داری..خدا حفظش کنه من تازه واسه دخترم انیتا که یکسالشه وبلاگ ساختم خوشحال میشن بیایی وسربزنی وباه اشنا بشیم ممنونhttp://anitakhanom.blogfa.com/


مرسی عزیزم. مبارک باشه حتما
♥من حجاب را دوست دارم♥
8 مرداد 92 4:34
سلام دوست عزيزم....فاطمه هستم(زويشا)

اين وبلاگ جديد منه با عنوان
♥من حجاب را دوست دارم♥

منتظر حضور پر مهر شما هستم....اگه دوست داشتيد لينكم كنيد و خبر بديد تا لينكتون كنم....دوستتون دارم


سلام فاطمه جان وبلاگ جدیدت مبارک عزیزم.حتما گلم.