الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک...

1392/4/24 17:42
681 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

تولد تولد تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 عروسک خونه ما تولدت مبارک

 عمر منی جون منی تولدت مبارک

 

چه چیزی می تونه شیرین تر
قشنگ تر و رویایی تر از
تولد یه دخترباشه که سه ساله

 

می شه؟!
امشب همون شب شیرین و رویاییه و
شما برای تولد الیسا جون ما
دعوتید.

 

 

    شکلکهای جالب و متنوع آروین

 دخترم تاج سرم  تو که از جنس منی جون منی عمر منی تو که رویای منی تو که فردای منی  تولدت مبارک تولدت مبارک .امروز بهترین روز زندگیمه عمرم.

به زودی با کلی عکس تولد برمیگردیم.ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

سودابه
24 تیر 92 11:50
تولدت مبارک جیگر من


مرسییییییییییییییی سودابه جونم
mobina
24 تیر 92 12:08
سلام الیسا جون تولدت مبارک دیدی یادم نرفت؟اولین نفر بودمایشالاه 100ساله بشی زیر سایه ی پد ومادر گلت


سلام مبینا جونم مرسی از اینکه یادت بودو تبریک گفتی عزیزم. و ممنون از دعای خیلی قشنگت عزیز دلم.
majid
24 تیر 92 12:11
سلااااااااااام الیسا جونتولدت مبارکمن ومبینا یادمون نرفه بوداا


سلام مجید جان ممنونم از لطفت و بابت تبریکت امیدوارم همیشه موفق باشی
مامان پارمیس
24 تیر 92 12:14
سلام سلام صتا سلام
الیسا جونی تولدت مبارک.الشالله صد ساله بشی گلم


سلام عزیز دلم . مرسییییییییییییییییییی عزیزم . ممنونم
مامی ارمیا
24 تیر 92 12:23
تولدت مبارک خانوم خشکله .....

ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو با کد 589 شرکت کرده .بهش رای میدی؟؟؟؟
عکساشو تو وبش ببین بعد رای بده


مرسییییییییییی خاله جونم.
حتما عزیزم
مامی92
24 تیر 92 12:48
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباررررررررررررررررررررررررررررررررک



مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم
مامان آرینا موفرفری
24 تیر 92 13:24
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک


مرسییییییییییییییییییی خاله مهربونم مرسیی که بازم تبریک گفتی
سمانه
24 تیر 92 13:40
سلام عزیزم تولد دختر نازت مبارکاا ان شاا.... صدسال کنا ر هم باشید منتظر عکس های جشن تولد الیسا هستیم


سلام دوست مهربونم مرسیییییییییییییییی ممنون از دعای قشنگت. حتما به زودی با کلی عکس بر میگردیم.
مامان یگانه
24 تیر 92 13:57
سلام تولد گل دخترتون مبارک
چه جالب! تولد دختر منم امروزه با دو سال تفاوت.
100ساله بشه زیر سایه مامان وباباش


سلام عزیزم .ممنونم از تبریکتون. واااااااای چه جالب منم تولد دختر عزیزتونو بهتون تبریک میگممرسی از دعای قشنگتون.
مامان مریم
24 تیر 92 14:08
تولدت مبارک وروجک...


مرسییییییییی خاله جون مهربونم
مبینا
24 تیر 92 14:14
الیسا جان دخمل قشنگم تولدت مبارک گل نازم ایشالا 120 شی
تــــــولــــــ♥ــــدت مبارکــــــ♥ــــــ


مرسیییییییییییییی خاله جونم ممنون از دعای قشنگتون
فاطمه مامان الينا گلينا
24 تیر 92 14:34
تولدت مبارك عزيزم


مرسیییییییییییی دوست عزیزم
مــآمــآنــے
24 تیر 92 14:35
الیسا جون تولدت مبارک
منتظر عکسهای تولد هستیم


مرسی خاله جونم . به ز.دی با کلی عکس بر میگردیم.
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
24 تیر 92 14:45
سلام گلم
سلام نفس خانومیییییییی
تولدت مبارک عزیز دلم
انشالا تولد 120 سالگیت گل نازم


سلام خاله جون مهربون . مرسیییییییییییییییی ممنونم
مامان اریانا
24 تیر 92 14:50
سلام .اریانای خوشگل هم تولد الیسا جون رو بهش تبریک میگه ..


سلام عزیزم. مرسی آریانای عزیزم
مامانی کاش آدرستونو میذاشتین تا ما هم به شما سر بزنیم.
سمیرا مامان پرنیان
24 تیر 92 16:09
عزیز دلم تولدت مبارک عکسات کو


مرسیییییییییییی خاله جونم . به زودی با کلی عکس بر میگردیم.
مامان آیسل
24 تیر 92 17:46
تولدت مبارک عسل بانو مامانی به ماهم سری بزنین وبه دخترم رای بدین خواهش میشود


مرسیییییییییی عزیزم . حتما .
مامان آبتین
24 تیر 92 18:05

میلاد تو زاد روز خوبیهاست !

خوشیها نصیبت باد !


مرسیییییییییییییی عزیزم ممنونم گلم.
زینب
24 تیر 92 18:10
سلام عزیزم تولدت مبارک زود زود بیا که منتظره عکسای خوشکلت هستم برای الیسای جیگرم.راستی من تا حالا خاموش بودم این اولین باره که نظر میزارم


سلام دوست عزیزم ممنون از اینکه به ما سر میزدید عزیزم. مرسییییییییی حتمابه زودی با کلی عکس تولد برمیگردیم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 تیر 92 18:12
عزیزم تولدت مبارک الیسای خوشگلم
http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh55.jpg
اینم هدیه مجازیمون برای نازی خانوم


مرسیییییییییییی خاله جونم. وااااااااااااای چه هدیه قشنگی مرسییییییییییییییییییییی عزیزم واقعا ممنونم ازتون خیلی لطف دارین به ما و الیسا جونم خیلی خوشش اومد.
مامان آیسو وآیسا
24 تیر 92 18:52
مبارکه تولدت الیسا خشگگگگگگگگگگله


مرسیییییییییییییی خاله جونی مهربونم
صبا خاله ی ایسا
24 تیر 92 19:10
عزیزم من همیشه به وب دخملی شما سر میزنم
تولدت مبارک الیسای عزیزم
انشاالله همیشه سایه پدر مادر بالای سرت باشه
من شمارو خیلی وقته لینک کردم اگه افتخار بدین شما هم مارو لینک کنید
باعث افتخاره دوستی با شما


ممنونم دوست عزیز که به ما سر میزنید. مرسییییییییییییی .حتما عزیزم
مامان یسنا
24 تیر 92 20:28
الیساجون تولدت مبارک


مرسییییییییییییییی عزیزم
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 تیر 92 22:34
سلام نی نی خوشکلی دارید به ما هم سر بزنید راستی اگه دوست داشتید به رامیلا با کد 620 رأی بدید .


سلام ممنونم. حتما عزیزم
الی مامی آراد
25 تیر 92 2:25
عزیزم مبارکه انشالله جشن 120 سالگیت هوراااااااااااااااااا تولد مامانی منتظریم


مرسیییییییییییییی ممنونم عزیزم. حتما به زودی با کلی عکس بر میگردم.
محبوبه مامان الینا
25 تیر 92 8:50
تولدت مبارک الیسا جونی ناز نازی


مرسیییییییییییییییی خاله جون مهربونم
الهه
25 تیر 92 9:50
به به تولد مبارکهههههههههه الیس جونیییییییییییی


مرسیییییییییییییییی عزیزم
baran
25 تیر 92 11:40
عزیزم تواد فرشته کوچولوی قشنگتو تبریک میگم انشاالله همیشه سالم شاد وموفق باشه


مرسیییییییییییییییی عزیزم ممنونم از دعای قشنگتون
لیلا مامان پرنیا
25 تیر 92 14:40
تولدت مبارک فرشته کوچولوی خاله امیدوارم سالیان سال سلامت وشاد این روز رو کنار هم به شادی جشن بگیری


سلام خاله جون مهربون مرسیییییییییییییییی ممنون از دعای خیلی قشنگت .
مامان برديا
25 تیر 92 14:46
تولد مبارك عروسك خوشكلم فردا هات پر از نور و روشني عزيز دلم


مرسییییییییییی خاله عزیزم قربونت برم
مهسا مامان کیارش
25 تیر 92 15:38
تولد تولد تولدت مبارک الیساجووووووونممنتظر عکسای تولدت هستیم خوشگلم


مرسییییییییییییییییییی خاله جون مهربون خودم.حتما . به زودی با کلی عکس تولد بر میگردیم.
مامان آنیا
25 تیر 92 15:51
منو آنیا تو پست قبل تبریک گفتیم ولی بازم تبریک می گیم برای اینکه خیلی عزیزی
همیشه شاد باشی الیسای خاله
الهام جون خصوصی داری


مرسیییییییییییییییی عزیزم قربون آنیا جون مهربون و مامان نازش برم که اینقدر مهربونن
عاطفه مامان انیتا
26 تیر 92 2:19
سلام عزیزم تولد الیسا جون مبارک ایشالا که هزار ساله بشه وزیر سایه بابا ومامانی بزرگ بشه


مرسییییییییییی از تبریک و دعای خیلی قشنگتون گلم.
یاسمن ( مامان فرشته ها )
26 تیر 92 18:22
تولدت مبارک فرشته آسمونی .
امسال با چه تمی م یخواهی جشن بگیری؟/؟؟
زود بیا و عکس های نازتو بگذار ..


مرسیییییییییییی خاله مهربونم . خب دیگه وقتی عکسهامو بذارم میگم. حتما به زودی با کلی عکس تولدم میایم. این بوسه ها واسه فرشته های ناز نازی
مامانی زهرا
26 تیر 92 18:32
الیساجــــــــــــــــونم تولدت مبارک خاله امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی بی صبرانه منتظر عکسهای تولد عسل بانووووووووو هستیم


سلام خاله جون مهربونم مرسیییییییییییییییی . به زودی با کلی عکس تولد برمیگردیم.
مامی مهتا
26 تیر 92 19:16
الیسا خانوم خوشگل .... دختر شیرین زبون ... تولدت مبارک ... جشن تو جشن تولد تموم خوبی است ...تولدت مبارک .




مرسییییییییییییی خاله جون مهربونم .


مامی مهتا
26 تیر 92 19:37
الهامجان با اجازت من لینکتون کردم ...


مرسی عزیزم منم لینکتون میکنم عزیزم.
فرشته مامان محمدرضا
26 تیر 92 19:56
بانوی شیرین کوچک الیسا جون تولدت مبارک. انشالله 120 سالگیت خانومممممممممممممممممممممم


مرسییییییییییییییییییییی عزیزم ممنونم
مامان آرسام
26 تیر 92 21:03
الیسا جونی تولدت مبارک
همشهری چرا به ما سر نمیزنی


مرسییییییییییییییییی عزیزم حتما گلم میام
سمانه
27 تیر 92 23:53
سلام خانمی 1 سوال داشتم اگه مایلید جواب بدید شغل شما چیه


سلام عزیزم من معمار هستم .
زهرا
28 تیر 92 9:32
فرشته کوچولوتولدت مبارک انشالله زیرسایه مامان وبابا صدساله بشی خوشکل خانم
منتظرعکسای قشنگت هستم


مرسییییییییییی عزیزم . ممنون از دعای خیلی قشنگت . به ز.دی با کلی عکس بر میگردیم.

ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
28 تیر 92 13:15
سلام الیسا جان تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــارک عسلم امیــــــــــدوارم عمــــــــــــــــــــــــری طـــــــــــــــــــــــــــــــــــــولانـــــــی و پر برکتی داشسته باشی


سلام عزیزم . مرسییییییییییییییی خاله جون مهربونم وممنون از دعای قشنگتون.
نرگس مامان باران قلنبه
28 تیر 92 13:36
قشنگم تولدت مبارک
زیارن مامان جونتون هم قبول
بوووووووووووووووووووووووووس یرای الیسا جون


مرسیییییییییییییییییی نرگس جونم. ممنونم عزیزم. .
مامان ساجده
28 تیر 92 20:16
اليسا جونم تولدت مبارك
انشاالله هميشه خوش و خرم باشيد


مرسییییییییییییییی خاله جونم. ممنونم گلم.
مامان مانلی
28 تیر 92 22:59
تولدت مبارک گل گل خانومی
ممنون که به مانلی سرزدی عزیزم من شما را لینک کردم


مرسییییییییییی عزیزم. منم شما رو لینک میکنم . ببوس دختر نازمو
مامان ساجده
29 تیر 92 0:56
عزيزم خصوصي


مرسیییییییییییییییییی ساجده جونم
مامان آرسام
29 تیر 92 1:11
سلام.من چرا تو لینکتون نیستم
به ما هم سر بزنید


سلام عزیزم. حتما عزیزم همین الآن لینکتون میکنم.
مامان پندار
29 تیر 92 2:13
سلام مامان الیسا خانومی....
کیف کردم از وبلاگ این دختر نازت.... خدا حفظش کنه....
تولدش هم مبارک باشه و 100 ساله بشه.....
خوشحال می شم پیش ما هم بیاید


سلام عزیزم. ممنونم نظر لطفتونه .مرسی. مرسی از دعای خیلی قشنگتون. حتما عزیزم .پسر گلمو ببوسید
خاله الهام
29 تیر 92 8:33
سلام عزيزم ببخشيد كه من دير اومدم
تولد خوشكل خاله مبارك باشه



سلام دوست عزیزم ممنون از تبریک پر مهرتون.
جیران
29 تیر 92 10:31
سلام من از خواننده های خاموش وبلاگ شما هستم ما منتظر عکسای تولد الیسا جون هستیم راستی ما هم آملی هستیم


سلاااااااااااااااام عزیزم خیلی خوشحالم که همشهری خودمی قربونت برم.
مرسی از اینکه همیشه به ما سر میزنید حالا چرا خاموش؟؟ عزیزم یکی دو روز دیگه با کلی عکس بر میگردم [ما
چ]
خواننده ی همیشگی!!
29 تیر 92 12:07
ما منتظریماااااااااااا


ممنون از شما خواننده همیشگی پس چرا خاموش؟؟؟؟؟ مرسییییییییییییی عزیزم. دیگه یکی دو روز دیگه با کلی عکس بر میگردیم


mobina
29 تیر 92 12:39
سلام الهام جون چرا عکسای تولد الیسا رو نمیذاری؟؟؟ما هرروز منتظریم




سلام عزیز دلم خوبیییییییییییییی . یکی دو روز دیگه میذارم حتما .






آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 تیر 92 13:23
وای خدامن دیررسیدم یه کم الیساجونم تولدت مبارک خاله ایشالا ۱۳۰ساله شی عزیزم درکنارباباومامان خوبت
تولدتولدتولدت مبااالک هزاااارتاااا
منتظرعکسای نازت هستم گلم


سلام آنا جون. بچه داری و هزارتا کار عزیزم. مرسییییییییییییییییی خاله جونی .حتما دیگه با عکسهام دارم بر میگردم.
جیران بخشنده
29 تیر 92 13:55
یادم رفت بگم من خودم 14 سالمه و همراه مامانم وبلاگ الیسا جون رو میخونیم من عاشق بچه ها هستم


ای جانم عزیزم . مرسییییییییییییی از مامان مهربونت و دختر گلش
مامان آرسام
29 تیر 92 15:11
هنوز عکسارو نذاشتین که
خب دلمون آب شد مامانش


وااااااااااااااااای ببخشید عزیزم دیگه تو راهه
مامان مریم
30 تیر 92 9:08
هنوز که عکس نذاشتین...من روزی 2بار میام اینجا..منتظریم خوب...میبوسم وروجک 3ساله ی خوشگلمو...


واییییییییییی ببخشید دیگه نزدیکه .. ممنونم که اینقدر لطف دارین به ما . مرسیییییییییییییییی
خواننده ی همیشگی!!
31 تیر 92 13:03
آخه نه مامانم نه بچهولی عاشق بچه ها ودنیای کودکیشونم
وبلاگ الیساجونم خیلی دوس دارم وهمیشه سر می زنم
بوووس برای الیسا ومامان جونش


وای قربونت برم که اینقدر لطف داری و با دل مهربونت به ما سر میزنی .مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
mami mahnaz
31 تیر 92 13:14
وای توچقدرخوشملی الیساجونم،تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک کوچولوی دوست داشتنی


مرسیییییییییییییییی خاله جون مهربون خاله جونی چرا آدرس نذاشتین ؟؟؟
مامان الی
31 تیر 92 14:32
دختر نازی داری خدا برات نگهش داره تولدش هم تبریک میگم ان شالله که صد وبیست ساله بشه


مرسییییییییییییی عزیزم . ممنونم گلم بخاطر تبریکتون عزیزم.
سارا مامانی شیدا
31 تیر 92 18:58
تولد تولد تولدت مبارک ، مبارک مبارک تولدت مبارکالیسا جونم ایشااله 120 ساله بشی و سایه پدر مادر مهربونت همیشه بالای سرت باشه من که بیصبرانه منتظر عکسای تولدملباتون خندون


مرسیییییییییییییی خاله جون مهربون. ممنون از دعای خیلی قشنگت .باشههههههههههههههههههههههه
مامان زری ترانه
1 مرداد 92 9:40
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک عزیزم




```````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{_____________”________}



.مرسییییییییییییی عزیزم ممنون بابت کیک خوشگلت.
مامان آویسا
1 مرداد 92 13:05
عزیزم تولدت مبارک.آرزوهات سبز و دلت شاد


مرسییییییییییییی قربونت برم .
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:48
عزيزممممممممم


تولدت مباركه ايشالله 120 ساله بشي زير سايه مامان و باباي مهربونت

عاشق عكس پروفايلت شدم كه باشو رو پاش انداخته ببوسش


دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا
مرسي


مرسی از تبریکت مرسیییییییییییییییییییی . حتما عزیزم
عاطفه مامان انیتا
1 مرداد 92 16:16
سلام الیسا جون تولدت رو با هزاران گل سرخ از طرف انیتا ی ما به توتبریک میگوییم..ایشالا که زیر سایه بابا مامان سالم باشی عزیزم..در ضمن مامانه الیساجون هم خسته نباشه عجب جشن تولدی


سلام خاله جونی عزیزم مرسییییییییییییی عزیزم. مرسییییییییییییییییی.
mahssa
1 مرداد 92 17:26
سلام تولدت مبارم الیسا خانوم گل. دست مامانت درد نکنه که این همه زحمت کشیده. من از خوانندگان جدید وبلاگتون هستم. واقعا حس زیبای مادرانه و سلیقه زیباتون رو تحسین می کنم. چه قدر خوبه که این همه ح.صله دارین. من حوصلم نمی رسه این همه چیز رو خودم درست کنم.همیشه خوش و خرم باشید.


سلام عزیزم مرسی . ممنونم عزیزم . ممنونم عزیزم خیلی لطف دارین شما ممنونم. ممنونم.
یاسمین
2 مرداد 92 12:17
سلام الیسا قشنگه
تولدت مبارک تولدت مبارک
یاسمین منم 11 مرداد تولدشه،خیلی دنبال لباس خرگوشی یا سنجابی که شما پوشیدین گشتم ولی پیدا نکردم میتونم بپرسم این لباس قشنگارو از کجا خریدی؟
ممنون میشم جواب بدی


سلام عزیزم مرسی بابت تبریکتون. من لباس الیسا رو خودم درست کردم فقط بدنه لباس سنجابشو چون لای چرخ نمیرفت دادم تا برام چرخ کنن . لباس خرگوششم همین.
مامان الی
6 مرداد 92 12:04
سلام عزیز مهربون

تولد دخملیمون مبارک

الهی 120 سالگیشو جشن بگیری

با افتخار لینک شدی , دوست داشتی به

منم سر بزن


سلام دوست عزیزم. مرسییییییییییییییی . ممنون از دعای خوبتون. مرسی حتما گلم.