الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

سری اول تولد جنگلی الیسا جون...

1392/5/2 17:47
3,217 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز دلم دختر نازنینم عاشقانه دوست دارم دختر مهربون و شیرین زبونم امسال تم تولدتو با کمک خودت انتخاب کردم و خودمم خیلی دوست داشتم و خیلی گشتم تا یه چیز تکی باشه و اصلا سنجاب و جایی ندیدم و چون خودم عاشق سنجاب هستم و تو دوران دانشجویی یه سنجاب ناز نازی داشتم  برای تو لباس سنجاب انتخاب کردم و چون خرگوش و  دوست داشتی لباس خرگوشی هم برات درست کردم مامانی همه کارای تولدت رو خودم انجام دادم همشو با عشقی که به تو داشتم انجام دادم عزیزم و تو هم واقعا همکاری میکردی و اصلا اذییتم نمیکردی والا تو ٤ روز که نمیتونستم همه این کارا رو بکنم اونم به تنهایی عزیزم . عزیزم امسال برات دو سری تولد گرفتم یکی رو خونه مامان ملی جون گرفتیم چون مهمونامون زیاد بودن و خیلی بهت خوش گذشت چون پر بچه بود و تو خیلی خیلی تو تولدت خوب بودی و خودت از مهمونای کوچولوت میخواستی پیشت بشینن و برقصن و خلاصه مرسی که اینقدر ماه بودی خوشگلم.

گروه گل یاس

سنجاب کوچولوی ناز من تولدت مبارک.

اینم کارت دعوتت هست که مامانی درستش کرده ...

تدارکات تولد جنگلی الیسا جون....

لباس نوزادیت و اولین پستونک و دستکشت که همگی خوششون اومده بودو کلی با دیدنش نازت میدادن...

این ساعتم با تم جنگلی درستش کردم و سال تولدت و ساعت تولدت رو نشون میده عزیزم...

میز تولدت و عکسهایی از یک ماهگیت یک سالگیت و دوسالگیت هستش و کل میز با تم جنگلی تزیین شده...

قسمتهایی از تزئین ...

میز کلاه های بچه ها که با توجه به تم تولدت برای همه بچه ها کلاه درست کردم و برای بزرگتر ها بالماسکه ...

سنجاب کوچولوی ٣ ساله من...

 

کیانا جون و عمه آذر ( عمه مامان الهام) ...

 

ای جانم شما ها دیگه چی واسه درگوشی دارین...

از سمت راست: مهدیس. الیسا. مجید . ریحانه. کیانا . مهنا .

قربون دختر نازم با قلب مهربونش برم من دست تک تک بچه هارو میگرفتی و میاوردیشون تا با هم برقصین و خیلی خیلی قشنگ میزقصیدی...

کیک تولدت که عدد سه هستش ...

مراسم تاج زنون...

قربون فوت کردنت بشم من...

فکر کنم یه بیست باری شمعو روشن کردم آخه دلم میخواست به همه بچه ها خوش بگذره و شاد باشن و چون تو هم خیلی مهربونی بیشتر از من به فکر بچه ها بودی...

ای جانم قیافشو جیگر من ...

طبق معمول بازم مامانی همه رو کیکی کردش و تو دیگه کاملا مراحلو بلدی و به بچه ها میگفتی الآن مامانم مارو کیکی میکنه...

موقع بریدن کیک به همه گفتم دستاتونو بذارین و همه با هم کیک و برش بزنیم...

مراسم انگشت زنون به کیک بازم ادامه داره اما این دفعه به همه بچه ها گفتم فقط قسمت پایین کیکو انگشت بزنن و هر کی بیشتر انگشت بزنه جایزه داره اولش همه فکر کردن شوخی میکنم و متعجب بودن اما گفتم زود باشین دیگه یک  دو   سه    حمله....

و بعد از انگشت زدن به همشون آبنبات دسته دار دادم و کلی خوششون اومد ...

البته مادر جون منم تو لیست آبنات ها بود مگه چیه ....

اینم کباب میوه که همینطور مشغول قر دادن بودن بهشون میدادم...

مجید جون.

علی کوچولو.

مهنا جون.

کیانا جون.

مهدیس و الیسا جون که مشغول آبنبات خوردن هستن...

تازه برای همه بچه ها جدا گانه بادکنک داشتم و بهشون دادم...

کیانا جون داره میرقصه و تو هم مشغول بازی...

اینم گیفت برای مهمونای گلمون...

 

مادر جون عزیزم ...

مشغول کادو گرفتن هستی خوشگل مامانی ...

مهدیس تا اومد سمت صندلیت زودی اومدی گفتی این کادوی منه داییم گرفته برام...

فدات بشم داری پولارو میشمری عزیزم...

چون سنجابت کرده بودم برای یادگاری یه عروسک سنجاب (آلوین) برات گرفتم که از همون لحظه عاشقش شدی و واسش مادری میکردی ...

 

عزیزم ببخشیداونقدر سرم شلوغ بود که یادم رفت از میوه ها و شام عکس بگیرم آخه مامان ملی یه آش رشته خوشمزه درست کرده بود ....

این دوتا عکس الویه فقط هست...

مامان الهام و خاله یلدا....

 

 

کادوهای مامان الهام:

اینم سنجاب کوچولوی شما (آلوین) که خیلی دوسش داری عزیزم.

پازل چوبی حیوانات که به تم تولدت ربط داشت...

این تابلو رو هم مامان الهام برات کشیده ...یه تابلوی جنگلی....

ست پاک کن جنگلی و خط کش زرافه و گیره عکس جنگلی...

این عروسکها هم عروسکای نمایشی هستن که با توجه به تم جنگلی برات گرفتم.

این صندلی رو هم دایی عادل جون با توجه به تم جنگلی برات گرفته ...

این ست شن بازی رو هم دایی فاضل جون برات گرفته که خیلی دوسش داری ....

 این کادوی خیلی قشنگ رو عمه آذر و کیانا و کیمیا  بهت دادن که تو عاشقشی و اسمشم گذاشتی آرا .. دستت درد نکنه عمه گلم.

بقیه کادوها نقدی بود و از همینجا از همه تشکر میکنم بابت همه چی مرسی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (71)

شیما مامان درینا
1 مرداد 92 15:05
تولد الیسا جونم با یه عالمه شرمندگی به خاطر تاخیر مبارک باشه امیدوارم 120 ساله بشه و همیشه در کنار مادر و پدر عزیز سلامت و شاد باشه خیلی عالی بود جشن تولدش معلومه که به بچه ها خیلی خوش گذشته مخصوصاً قسمت انگشت زدن به کیک خیلی بامزه و خوشمزه بود
چه تم قشنگ و بامزه ای چه لباس بانمکی مامانی ماشالا چه قدر با سلیقه و هنرمندی خوش به حال الیسا جونم
راستی ما خیلی از شهر شما رد میشیم و هر دفعه من به همسرم میگم یکی از دوستای وبلاگیمون اینجاان
امیدوارم همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم قربونت برم ممنون بابت تبریکت . مرسی دوست عزیزو مهربونم چشمهاتون قشنگ میبینه. عزیزم ما در خدمتیم چرا به ما سر نمیزنید. مرسییییییییییییییییییییی
مامانی زهرا
1 مرداد 92 15:22
عروسکِ 3 ساله تولدت مبارک چه تولد قشنگی دست مامانیِ مهربون درد نکنه . گل و بوس از طرف زهرانازنازی به الیسا وروجک


مرسی خاله جونم. مرسیییییییییییییییی بوس برای زهرای گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مرداد 92 15:30
خیلی قشنگ بود مامانی دستت درد نکنه عزیز دلم بازم تولدت مبارک


مرسییییییییییی عزیزم ممنونم.
مامان مریم
1 مرداد 92 15:42

به به بالاخره عکسا اومد...آخ جووون سری اوله هنوز ادامه داره
الیسلی قشنگم سنجاب کوچولوی ناز و ملوس خیلی خیلی تبریک میگم...تولدت عالی بود...خیلی خیلی جشن قشنگی برات گرفتن...قدر مامان الهام با سلیقه اتو بدون عروسکم....






الهام عزیزم قشنگترین روز زندگیتو بازم تبریک می گم بهت...و واقعا خسته نباشی می گم بهتون حسابی سنگ تموم گذاشتین...


بله یه سری دیگه هم مونده. مرسیییییییییییییی عزیزم. ممنونم دوست عزیزم بابت تبریک قشنگت.
الهه
1 مرداد 92 17:43
به به مبااااااارکه خیلی وقته منتظر عکساش بودم بالاخره نصیبم شد اونم به این زودی الهام جوووووووووون دستت درد نکنه واقعا گل کاشتی خیلی قشنگ شده خانومی ایشالله 120 ساله بشه این جوجو خوشگله من که از الان هوله تولده سال آینده پسرمم الان درکتون میکنم مادر بودن یعنی چی؟ بازم تبریک میگم الیساجوووووووون


مرسییییییییییییییی الهه جونم قربونت برم عزیزم. وای بیصبرانه منتظر تولد گل پسریت هستم.
صبا خاله ی ایسا
1 مرداد 92 18:30

همه چیییییییییییییییییییییییییییز عالی بود حسابی خسته نباشی گلم
به به الینا جونم میدرخشه
چ لباس خوشجلی
تولد 3 سالگیت مبارک
بهترینارو برات میخوام


مرسیییییییییییی دوست عزیزم. ممنونم قربونت برم.
مامان آيسو وآيسا
1 مرداد 92 18:32
خيلي عالي بود همه چيز الهام جون اليسا خانمي هم مثل هميشششششششه ناز وخشگل انشالله صد ساله شي ناز دخترررررررررر


مرسیییییییییییییی دوست عزیزم . ممنونم گلم. قربونت برم
ساجده
1 مرداد 92 19:10
تولدت مبارک ایشالله 1000 ساله شی . همه چی خیلی قشنگ بود دست مامان جون و بابا جون و خاله یلدا مامان ملی که آش خوشمزه درست کرد و همه کسایی که زحمت کشیدند درد نکنه .خیلی ناز شدی سنجاب کوچولو ای کاش یه فندق بزرگ هم مامان برات درست می کرد


مرسیییییییییییی عزیزم. مرسی عزیزم وای دیگه نا نداشتم آخه همشو تنهایی انجام دادم و تنها وصلشون کردم . مرسی از توجهتون.
مامان ایسا
1 مرداد 92 19:52

دستت درد نکنه مامان الهام
خیلی زحمت کشیدید.واقعا لذت بردیم.الیسا جونم خیلی خشگل شده بود.انشالا جشن فارغ التحصیلیش


مرسییییییییی دوست عزیزم . ممنونم. مرسی از دعای خیلی قشنگتون
زهرا
1 مرداد 92 21:56
بازهم تولدفرشته کوچولوی خوشکل مبارک
همه چی خوشکل وعالی بود
دست مامان وبابا دردنکنه



مرسی عزیزم . ممنونم گلم.
مامان آرسام
1 مرداد 92 23:54
بازم تبریک چقدر الیسا جونی با مزه شده
آفرین به این مامان هنر مند


مرسیییییییییییی دوست عزیزم .
مامان ریحانه جون
2 مرداد 92 0:16
تولدت مبارک الیسای ناز... خیلی خوشگل شدی...برای تولد پیام گذاشتیم ولی مثل اینکه به دستتون نرسید... ما اغلب اولین جایی که سر میزنیم به وبلاگ شماست چون هم خودت نازی و هم مامان با سلیقه ای داری ... خدای مهربون همه تون رو برای هم حفظ کنه... انشاالله صد و بیست ساله شی عزیزم... نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی...


مرسی خاله جونم . ای وای اما نرسید بازم ممنونم. مرسی که اینهمه به ما لطف دارین عزیزم . مرسی همچنین شما. مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان پندار
2 مرداد 92 2:06
عزیزز دلم .... تولدش مبارک باشه خانومک
دست مامان گلش هم درد نکنه خسته نباشی


ممنونم دوست عزیزم . مرسییییییییییییی ممنونم.پندر جونمو ببوسش
فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
2 مرداد 92 5:56
____8888888888____________________
____888888888888888_________________
__888888822222228888________________
_88888822222222288888_______________
888888222222222228888822228888______
888882222222222222288222222222888___
8888822222222222222222222222222288__
_8888822222222222222222222222222_88_
__88888222222222222222222222222__888
___888822222222222222222222222___888
____8888222222222222222222222____888
_____8888222222222222222222_____888_
______8882222222222222222_____8888__
_______888822222222222______888888__
________8888882222______88888888____
_________888888_____888888888_______
__________88888888888888____________
___________8888888888_______________
____________8888888_________________
_____________88888__________________
______________888___________________
_______________8____________________ آپم منتظر نیم نگاهی



فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
2 مرداد 92 6:00
سلام اليسا جونم...ميدونم دير شده ولي الان ميخوام تولد زيباتو بهت تبريك بگم عزيز دلم....ميدوني كه دوستت دارم...ببخش كه دير شده...عزيزم جشن تولدت خيلي زيباست.....دست مامان و بابا درد نكنه....خسته نباشي الهام جون....اميدوارم سالين سال با خوبي و خوشي و سلامتي كنار فرشته كوچولوتون زندگي كنيد و سايتون بالا سرش باشه....اليسا جونمو ببوسيد.....


اميدوارم به همه آرزوهاي خوبت در زندگي برسي عزيزم


مرسیییییییییییییییییی عزیزم بابت تبریکت بازم ممنون
مامان آروین (مریم)
2 مرداد 92 7:16
وای خانومی کلی تعجب کردم که اینهمه تزئینات قشنگی آماده کردی اون هم به تنهائی .
واقعا کارتون حرف نداشت و معرکه بود .
تولد الیساجونی هم هزاران هزار مبارک .


مرسیییییییییییی دوست عزیزم . ممنون مریم جون
مامان برديا
2 مرداد 92 8:51
شادي و شيريني سه ساله شدن اليسا جون به ما هم رسيد.باز هم تولدت مبارك عروسك.


مرسیییییییییییی عزیزم
میترا
2 مرداد 92 10:09
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
وااای چند وقت بود نیومده بودم ادم کلی ازدیدن این وبلاگ انرزی میگیره
تولدت مبارک سنجاب کوچولوی نااااااااااااااازچقده تو خوردنی هستیی
الهیییییییییییییییییی!!!مامانی دستتون درد نکنه مشخصه چقده کار کردین خسته نباشین
ایشالله 100 سال سایه شما و باباییش بالا سر الیسا کوچولو باشه و قدرتونو بدونه


مرسییییییی عزیزم. ممنونم درسته خیلی کار داشت و سخت بود مخصوصا تنهایی انجام دادن اما ...مرسیییییییی
مامان زری ترانه
2 مرداد 92 11:10
به به چه تولد خوشگلی. دستت درد نکنه مامانی واقعاً زحمت کشیدی خیلی تم قشنگ و درعین حال پرکاریه. ایشاا... الیسا جونی سالهای سال زیر سایه پر مهر پدر و مادرش باشه






مرسی چشمهاتون قشنگ میبینه عزیزم. ممنون از دعای پر مهرتون . اما عزیزم بجای آدرس خودتون آدرس الیسا رو گذاشتین ؟؟؟ آخه آدمای سود جو زیادن یا خودشون این کارو انجام میدن یا منتظر همچین کاری هستن . و تو این همه کامنت همینو فقط میبینن و دنبال آدرسش میرن اصلا جای تعجب نیست که کار خودشه بیچاره ....







الی مامی آراد
2 مرداد 92 11:38
عزیزم دوباره بهت تبریک میگم واقعا دست مامان جون با این همه زحمت درد نکنه انشالله بزرگ شدی جبران میکنی .خیلی همه چیز خوشگل شده بود


مرسیییییییییییی دوست عزیزم . ممنونم گلم.
مامان پريسا خانوم
2 مرداد 92 11:53
خوب من يكم دير با شما آشنا شدم ولي اول اومدم سراغ عكسهاي تولد خيلي قشنگ و. باسليقه كار كردين خيلي خوشم اومد


مرسی از اینکه اومدین. ممنونم چشمهاتون قشنگ میبینه .
مامان کیاراد
2 مرداد 92 13:17
سلام مامان و بابای مهربون ملیسا جون...
مرسی که به ما سرزدید خوشحال میشیم بیشتر پیش ما بیایید...


سلام دوست عزیزم. حتما عزیزم
خاله الی
2 مرداد 92 13:26
الهام جون سلام. من غریه ام ولی الان مدتهاست وبلاگ الیسا رو چک میکنم.آشق الیسسسسام.
راستی شغل شما چیه؟


سلام عزیزم. مرسیییییییییی گلم. من معمار هستم .
عاطفه مامان الای
3 مرداد 92 1:27
عرسک ناز تولدت مبارک با تاخیر گفتم .
ایشالله 120 ساله بشی .من مریض بودم و سقط جنین کردم نتونستم به کسی سر بزن
میبوسمتونم


مرسی عزیزم . ای وای چرا ؟ خدا بد نده . بازم ممنونم که سر زدید .
جیران
3 مرداد 92 1:37
تولد الیسا خوشگله مبارک تولد هم با زیبایی تمام برگزار شد


مرسییییییییییی عزیزم لطف داری .
سودابه
3 مرداد 92 11:43
خیلی قشنگهههههههههههههه..ایشالا تولد صد سالگیش رو جشن بگیره عسلم...دست مامانی گل هم درد نکنه چون معلومه کلی خسته شد


قربونت برم مرسیییییییییییی عزیزم.
صبا خاله ی ایسا
3 مرداد 92 15:55
الهام جون مامان خوشگله
ما آپیم


اومدم عزیزم
عمه ثمینا
3 مرداد 92 22:48
سلام الیسا جون.ببخشید که دیر اومدم سر بزنم.تولدت مبارک جیگری انشاالله 120 ساله بشی و خدا واسه مامانی و باباییت نگهت داره.خیلی قشنگ شدیتو این لباست.خیلی دوست دارم


سلام عمه جونم . مرسیییییییییییییی . ممنونم.
لیلا مامان پرنیا
4 مرداد 92 14:26
سلام به الهام جون والیسای نازمباز هم تولدت مبارک شیرین خاله ...مثل ماه شدی سنجاب خوردنی من الهام جون دستت درد نکنه همه چیز عااااااااااااااااااالی بود امیدوارم تولد120ئ سالگیش رو جشن بگیرید


سلام لیلا جون دوست عزیز و مهربونم . ممنونم عزیزم. مرسییییییییییییییییییییییی . ممنون از دعای قشنگت لیلا جون .
mobina
4 مرداد 92 15:52
وای ک چقدر هم خوش گذشت عااااااااالی بود ایشالاه 1200000000000000000000000000000000000000سالت ک شد هم تولد بگیری ما رو هم دعوت کنیالیسا رو از طرف من ببوس



مرسییییییییییییییی عزیزم . قربونت برم . حتما گلم




مامان یسنا
4 مرداد 92 16:06
الیساجون چه مامان با سلیقه ای داری عکسای خیلی خوشگلی بودن، مبارک باشه


مرسییییییییییییی عزیزم نظر لطفتونه . ممنونم عزیزم .
مامی مهتا
4 مرداد 92 18:32
خیییییییلی عاااالی قبود ...واقعا قشنگو هنرمندانه ...دستت درد نکنه الهام جون ..مثل همیشه


مرسییییییییی عزیزم لطف داری ممنونم.
یاسمن مامان الیسا
4 مرداد 92 19:46
الهام جون مثل همیشه با سلیقه ای.
تولدت مبارک الیسای نازم. صد ساله بشی عسلم


مرسی دوست خوبم شما همیشه به من لطف داری .فرشته های نازتو از طرف من ببوسش
دخترک
4 مرداد 92 20:35
120 ساله بشی دختر دلربا
لباسش خیلی باحالهههههه
دوختین؟ یا آمادس؟


مرسییییییییییییی عزیز دلم . ممنونم. دوختم گلم.
مامان کیاراد(آرزو)
5 مرداد 92 0:40
وای الیسای نازم تولدت مبارک باشه ایشاا...120ساله بشی
دست مامانی هم درد نکنه خیلی زحمت کشیدن


مرسیییییییییییییی عزیزم. ممنونم دوستم.
مامان رهام جون
5 مرداد 92 0:49
سلام.چه دختر نازیتولدت مبارک عزیزم.
به ما هم سر بزنید.


سلام عزیزم . مرسی . ممنونم. حتما گلم.
فرشته مامان محمدرضا
5 مرداد 92 6:50
با تبریک دوباره تولد سنجاب کوچولو طبق معمول همه چی خیلییییییی عالی بوده. الهام جون خیلی باذوق هستین انشالله سالیان سال کنارهم شاد و خندان باشین.
مرسی از اینکه به ما سرزدین بازم منتظرتون هستم.
از طرف من و محمدرضا کوچولو هزار تا بوس و گل کادو برا تولد الیسا جون ناناز


مرسیییییییییی عزیزم نظر لطفتونه . ممنون از دعای قشنگتون. مرسییییییییییییییییییییییییییی
فاطمه مامان الينا گلينا
5 مرداد 92 8:22
عزيز دلم تولدت مبارك.خيلي ناز بود عكسهاي قشنگت و تم تولدت هم با اون لباس خيلي خوشگلت ست بود . بهت ميومد.
راستي عزيزم من با كمال ميل شما را جز لينك دوستانم مي كنم .اگه دوست داشتيد شما هم ما را به دوستاي خوبتون اضافه كنيد


مرسی خاله جونم. مرسی چشمهاتون قشنگ میبینن. حتما همین الآن لینکتون میکنم.
محبوبه مامان الینا
5 مرداد 92 10:55
وای عزیزم همه چیز عالی و محشر
الهام جون خیلی خوش سلیقه و باحوصله هستی عزیزم
الیسا جونی هم مث همیشه میدرخشه
یک دنیا بوس و عشق برای دوست خوبم و دختر نانازش
ای جانم که خودش مجلس گرم کرده و دست همه رو میکشیده تا برقصن

مرسی محبوبه جون. ممنونم نظر لطفته عزیزم همیشه به من لطف داری دوست عزیزم. ممنونم دریافت شد و اینم بوس برای دوست مهربون و دختر شیرین زبونش
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
5 مرداد 92 13:16
تولدت مبـــارک عزیزم امیدوارم تک تک لحضات زندگیت به این زیبایی باشه مامانی از طرف من الیسای نازم رو ببوس


مرسیییییییییییییی عزیزم. ممنونم حتما
مامان یگانه
5 مرداد 92 13:19
سلام
تا حالا اینجور تمی ندیده بودم.خیلی قشنگ بود انشالله تولد 120سالگیش.دست مامان وبابا دردنکنه.
با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیزم. مرسی نظر لطفتونه . ممنونم. ممنونم گلم منم لینکتون میکنم.
مهسا
5 مرداد 92 15:05
الیسا جونم تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله بشی و همیشه در کنار مادر و پدر مهربونت سلامت و شاد باشی جشن تولد گل دختری خیلی قشنگ و همه چی عالی بود معلومه که به بچه ها خیلی خوش گذشته

امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید



ممنونم عزییزم. مرسی از دعای قشنگت مهسا جون. مرسیییییییییییی
مامان پارسا
5 مرداد 92 17:41
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه مامان هنرمندی وچه دختر نازی اینو واقعا میگم مامانی تولد الیساجان عالی بود دست گلتون درد نکنه ایشالا بزرگ شه جبران کنه
به ما هم سر بزنید


مرسی عزیزم از اینهمه محبتتون . قربونت برم مرسیییییییییییییی. حتما عزیزم.]
مامی92
5 مرداد 92 18:07
وای چقده ناز شده بود
ماشالله


مرسی عزیزم
مامان آروین
5 مرداد 92 18:47
تولدت مبارک عزیزم
ایشالا همیشه شاد باشید
سنجاب کوچولو دوستت دارررررررریم


مرسییییییییی . ممنونم دوست خوبم . ما هم همین. این بوسه ها برسه به آروین جونم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 20:01
سلام
محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید
فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید
باتشکر


حتما عزیزم.
مائده(ني ني بوس)
5 مرداد 92 21:47
اليسا جون تولدت مبارك ايشالا ١٣٠ سالگيت در كنار ماماني و باباييت خسته نباشي ماماني خيييييييلي باسليقه بود.واقعا كه تك تك تك بود


مرسییییییییی دوست عزیزم. قربونت برم نظر لطفته عزیزم.
مامان آرسام
5 مرداد 92 23:30
عکسهای سری دوم خرگوشی رو هم بزاری دیگه مامانش دلمون آب شد بابا


یعنی میخوای بگی میدونی سری دوم چیه ؟ شاید بازم سنجاب باشه عزیزم.
هنگامه
6 مرداد 92 0:57
وای الیسا جونم تولدت مبارک . دست مامان خوش سلیقت درد نکنه . الحق که جفتمون معماریم ، منم برای جشن دندونی آرسام میخوام تمش رو خرگوش درست کنم با نقاب برای بزرگها و کلاه برای کوچولوها . همه چیز عالی بود . خسته نباشید


مرسیییییییییییی خاله جونم. ممنونم دوست عزیزم لطف دارین. وای بیصبرانه منتظر جشن آرسام گلم هستم چون میدونم خیلی قشنگ میشه هنگامه جون .
مامان آرینا موفرفری
6 مرداد 92 2:55
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک.ببخشید که خیلی دیر تبریک گفتم.
تم تولدتون خیلی خوشگل و باسلیقه بود مامانی دستون درد نکنه.


مرسیییییییییییییییییییی . نه بابا این چه حرفیه با این وروجکها مگه وقت میمونه. مرسیییییییییییییییییییییییییی.
مامان آویسا
6 مرداد 92 14:15
بابا چه سنجاب ناناز قشنگی!
و صد البته چه مامان خوش سلیقه و با حالی
بازم بهت تبریک میگم


مرسییییییییییی عزیزم. قربونت برم لطف داری . ممنونم عزیزم.
هیراد و عمه لیلاش
6 مرداد 92 16:40
الیسا جونم تولدت مبارک
انشالله جشن 120 سالگیت کنار بابا جون و مامان خوب و هنرمندت
مامانی شماهم واقعا خسته نباشی عزیزم


مرسییییییییییییی عزیزم. ممنون از دعای قشنگتون . مرسی گلم.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
6 مرداد 92 19:23
سلام خوبی الهام عزیز نماز و روزهاتون قبول
همه چی عالی بود واقعا خسته نباشی
پیش فروش بوسهای تولد آغاز شد
تولدت مبارک الیسا جون ان شاءالله صد و بیست ساله شی کنار بابا و مامان
اینم یه کیک خوش طعم با چند تا شمع روشن یکیش به نیت تو یکیش از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیری به خاطر وجودت به احترام بودن
ای خوب جاودانه الیسای عزیزم تولدت مبارک
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ



سلام عزیزم ممنونم همچنین برای شما. مرسییییییییی از تبریکتون و کیک خوشگل و نازی که فرستادین عزیزم. مرسیییییییییییییییییییی.
مامان انيا
6 مرداد 92 23:33
واااااي چقدر عكسات قشنگه من قربون سنجاب كوچولو برم
خيلي عالي بود الهام جونم دستت درد نكنه همه زيبا و عالي بود
من فدات بشم كه مثل آنيا هواي مالتو داري حواست به صندليت هست
چه كادوهاي خوشگلي به به
الهام جون ديگه حرفه اي سانسور مي كني
دوستتون دارم و بهترين ها براي اليساي عزيزم مي خوام


مرسییییییییی خاله . خدا نکنه عزیزم. خیلی هم حواسش جمع بود. دقیقا .ما هم خیلیییییییییییییی دوستون داریم .
مامان الی
7 مرداد 92 2:28
خیلی خوش سلیقه ای عزیزم

تولد گل دخملت مبارک الهی 120 ساله شه

دوست داتی به منم سر بزن

با افتخار لینک شدی


مرسیییییییییی دوست خوب و مهربونم . شما هم لینک شدید عزیزم .
مامان الی
7 مرداد 92 2:30
تولدت مبارک الیسای ناز و ملوس


چقدر دوست داشتنی هستی


مرسیییییییییییی که اینهمه به ما لطف داری عزیزم . من لینکتون کردم گلم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 مرداد 92 3:32
سنجاب کوچولوی خاله توهمینجوری خوردنی هستی دیگه اینطوری واقعامثل یه فندق خوشمزه شدیبازم مبارک باشه ۳سالگیت خوشگلم
خسته نباشی الهام جون همه چیزخوب وقشنگ بودخیلی زحمت کشیدی امیدوارم یه روزبرای عروسیه پرنسس نازت تدارک ببینی دوست خوبم


مرسیییییییییی آنا جونم . ممنونم دوست جونم و چه دعای قشنگی الهی و همچنین خودت عزیزم برای آرمیتا جونم.
مامان آرشيدا قند عسل
7 مرداد 92 10:07
عجب تولدي ، چه تمي چه سنجاب كوچولوي خوشگل و بانكي چه عكسهاي قشنگي
وحالا تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارككككككككككككككككككككككككككك دختر خوشگل و بانمك
چقدر زحمت كشيد و چقدر همه چي جالب و عالي بود دستت درد نكنه.


مرسییییییییییی عزیزم خجالتم نده بابا. قربونت برم ممنونم. مرسیییییییییییییییی دوست عزیزم.
شیدا مامان الینا
7 مرداد 92 13:50
تولدت مبارک گل پونه ....ای عزیز من یکی یه دونه ...

ان شالله 120سال به خوشی در کنار مامان و بابای مهربونت جشن تولد بگیری سنجاب کوچولوی خوشگل

الهام جون خسته نباشی همه چیز خیییییلی زیبا و عالی بود خوش به حال الیسا جون با این مامان با سلیقه




مرسی عزیزم . قربونت برم ممنونم همینطور برای شما. واااای خجالتم نده دوستم نظر لطفته.


مامان ریحانه جون
8 مرداد 92 19:02
سلام... عبادت هاتون قبول..

ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم

اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید

اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم

پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم

اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه عکس جشنواره ایش رو گذاشتم

ممنون از لطفت

دوست خوبمون ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....

خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی

امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم

موفق و پیروز باشی




حتما عزیزم .


مامان مانلی
8 مرداد 92 22:36
تولدت مبارک گلم خیلی ناناس شدی



مرسییییییییییی عزیزم
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 1:10
ممنون از مهربونیتون... شما هم از دوستان خیلی خوب و عزیز ما هستین....


قربونت برم.
یاسمن مامان الیسا
9 مرداد 92 10:42
الهام جون نظر خصوصی واست گذاشتم


.
مامان ایسا
9 مرداد 92 11:21
ما اپیم الهام جون


دارم میام گلم.
مامانی فری
10 مرداد 92 12:41
عزیزم تولد الیسا جون مبارک چه تولد قشنگی خیلی زخمت کشیدی خسته نباشی در ضمن شما هم مشهد زندگی میکنید خوشحالم که همشهری هستیم


مرسییییییییییی عزیزم ممنون از لطفتون. من شمالی هستم و آمل زندگی میکنم . خوشحال شدم با شما آشنا شدم عزیزم.
مامان آروین (مریم)
12 مرداد 92 7:50
خصوصی عزیزم


مرجان مامان اران
13 مرداد 92 3:42
دوباره تولدت مبارک خوشگلممممممممم همیشه شاد باشید و لبتون خندون باشه قربونت برم
همه چیز عالیو خوشگلللللللللللللللللللل
خسته نباشیییییییییییی



مرسییییییییییییییی عزیزم
مهسا مامان کیارش
13 مرداد 92 17:01
عزیزدلم بازم تولدت مبارک ایشالله تولد 120سالگیت زیر سایه بابا و مامان جووووونت کادوهات هم مبارک قشنگم عاشقتم خرگوش کووووچوووولوی نازم


مرسییییییییییییییی عزیزم قربونت برم گلم .
بهار مامان غزل
15 مرداد 92 4:05
سلام مامان الهام.تولد دختر ناز و شیرین فرفرمو هم مبارک باشه موهاش مثل دخملی من فرفریه راستش عاشق دخملت شدم من خیلی شیرین و دوست داشتنیه ..تولدش هم عالی بود به خصوص تولد اولیه که پر از بچه بود و معلومه حسابی لذت برده
افرین به شما مامان با سلیقه که تزیینات تولد رو خودتون انجام دادین اگه اجازه بدی لینکت می کنم راستی رمز وبلاگ غزل هم
موفق باشین


سلام دوست عزیزم . ممنونم عزیز دلم . لطف داری خاله جون مهربون . ممنونم عزیزم .
مامان رادین
19 مرداد 92 15:15
مامانی لباس سنجاب کوچولو رو خودتون درست کردید؟
اگه اره دمشو چطوری درست کردید؟تو وبم جواب بدید چون اینجا دیده نمیشه


بله عزیزم. میام بهتون میگم.
صفورا مامان آوا
20 مرداد 92 11:42
عااااااااااااالی بود مثل بقیه عکسا هم چیز تک و بی نظیر
راستی تاج و لباسشو خودتون درست کردید؟؟؟


ممنونم صفورا جون چشمهاتون قشنگ میبینن. بله عزیزم.آوا جونو ببوسش