الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

تولد جنگلی عشق بابا الیسا جووووووووووووووون...

1392/5/11 0:00
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهترین من ، دختر خوب و مهربونم ، الیسای نازم ...

ميدونم امروز بارها و بارها تولدت را تبريک گفته اند شايد واژه هاي تبريک آنها زيباتر بوده اما با عشقي که من به همراه تبريکم روانه قلب مهربونت ميکنم قابل قياس نيست روز ميلاد تو روز شکفتن غنچه هاي مهربانيست با تمام وجود دوستت دارم ...

عزیز دل بابا بازم یه سال گذشت و زیباترین روزهای عمرمون  رو در کنار تو حس کردیم ...

عزیزکم وجود تو مایه آرامش و آسایش منه ...

وقتی که صبح ها از خواب پا میشم و واسه یه روز خوب میرم سر کار و تو رو تو خواب ناز میبینم ، میبوسم انرژی میگیرم و وقتی از همه دلواپسی ها و خستگیهای روزمره  به سمت خونه برمیگردم میدونم که تا کلید ننداختم به در صدات از پشت در میاد و همه خستگی هام رو از تنم به در میکنی وای که همیشه وقتی از در میام چشات به دستامه و زودی میایی خوراکی هات رو از دستم ور میداری وای که چه لذتی داره عزیزم وقتی میگی بابا جون تو واسم چی خریدی ، دنیا رو بهم میدن و کیف میکنم .

لحظه ای کنار تو بودن رو با چی میشه عوض کرد؟؟؟؟؟

دخترم !  الیسای نازم ! عشق بابا ! وجود من ! دنیای من ! آرزوی من اوج گرفتنته تا بینهایت ! هر چی که ازم بر بیاد مطمئن باش دریغ نمیکنم آخه تو وجود و آبروی منی ...

الهام خوبم سه سال از به دنیا اومدن الیسای نازمون گذشت تموم این روزها رو با صبوری پشت سر گذاشتی و لحظه ای هم سختیه بزرگ کردن دخترمون چیزی از مهر و محبتت کم نکرد ...

الهامم ! بر دستان پر مهرت  بوسه میزنم . امیدوارم در کنار هم و با وجود دخترمون همچون همیشه خوشبخت و سربلند باشیم .

الیسا جونم دوستت دارم.آنقدر که...اصلا چرا بگویم؟! خودت بهتر می دانی پس  شب به خیر دختر

مهربون من.

 

 

بگذار باز هم بگم :

 

دوستت دارم ؛ دوستت دارم ؛ دوستت دارم

 تزئینات تولد...

 

کی سنجاب نازی مثل تو دیده تا حالا؟؟؟؟؟؟

بیشتر عروسک هاتو دعوت کرده بودی..

الیسا و عمه راضی که خیلی همدیگه رو دوست دارن ....

 

الیسا و عمه ثمینا و عمو داوود که الیسا خییییییییلی دوسشون داره...

الهام و الیسا...

عشق مامان و بابا

یه بوس  اول به بابای خودم ...

حالا مامانی..

الیسا و بابا سعیدو مامان معصوم...

الیسا و بابا قاسم و مامان ملی....

الیسا و عمه راضی و عمو ابراهیم....

سنجاب شکمو...

بهترین قسمت تولد برف ریزون بود که این برف شادی واقعا شادی آورد تو تولد و حسابییییییییی کیف کردی...

وای جنگل برف اومده...

البته این برف بازی به همراه رقص و پایکوبی ادامه داشت...

تولد گرفتن یکدفعه شد وشیرینی فروشی گفت ما نمیتونیم کیک طرح دار بزنیم منم گفتم کاری نداره خودم درست میکنم این شد که مامانی دست به کار شد و همون کیک ساده سفید رو این شکلی کرد که همه خوششون اومده بود....

قربونت برم که اینقدر نازی ...

چرا زود کیکو بردین هنوز انگشت زدنم تموم نشده بودا....

بابا و عمه راضی هم مشغول پذیرایی هستن....

 

 

الهام جون...

فدای اون خنده هات ...

لباس خرگوشیتو پوشیدی و با قر دادن اومدی...

کادوهای مامانی رو گرفتی و ماسکم زدی به صورتت...

مامان ملی و بابا قاسم جدا از اینکه یه هدیه ای به تو دادن به  مامان الهام هم یه سرویس خیلی خوشگل هدیه داده بودن و گفته بودن که چون دختر مودب و خوبی تربیت کردی و این هدیه به مادر نمونه....

عکسشو بعدا میذارم..

 

 

الیسا جون از همه شما بابت اینکه به تولدش اومدین و لحظه های شادی رو براش به وجود آوردین تشکر میکنه و از همتون بابت هدیه هاتون ممنونه ... مرسیییییییییییییییییییییییی

تمام هدیه ها نقدی بود دست همهگی درد نکنه .

هدیه بابا علی به دخترش یه  سکه بود.

 دخترم شادترین لحظه ها و ساعتها و  روز ها و سالها رو برات آرزو میکنم با آرزوی سلامتی سنجاب کوچولوی ناز بابا.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامی92
10 مرداد 92 18:36





کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 18:56
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
مامان ایسا
11 مرداد 92 0:52
به به
من که حسااااابی لذت بردم
خیلی خیلی همه چیز خوب و زیبا بود
الینا جونم بازم تولدت مبارک گلم
انشاالله هزار ساله بشی
همیشه در کنار مامان و بابا خوش باشی


مرسیییییییی عزیزم چشمهاتون همه چیو قشنگ میبینن. ممنونم عزیزم

مامان ریحانه جون
11 مرداد 92 1:57
عکسای خیلی قشنگی بود...تبریک میگم به مامان و بابای الیسا به خاطر این فرشته نازی که دارن...... و همینطور تبریک میگم به بابای الیسا به خاطر همسر با سلیقه و خوبشون....


مرسی عزیزم ممنونم. قربونت برم. وای خجالتم نده عزیزم خوبی از خودتونه

الی مامی آراد
11 مرداد 92 13:13
واای چه خوب دو تا تولد چه کیفی میده انشالله همیشه شاد باشین عزیزم دوباره تولدت مبارک


مرسییییییییییییییییی عزیزم

نرگس مامان باران قلنبه
11 مرداد 92 13:48
واااااااااااااااااااااااااای خدای من چه عکسهای
چه سنجاب کوچولو خوشگلی
الیسا جونمممممممممم تولدت مبارک


مرسیییییییییییی نرگس جونم ممنونم .

میترا
11 مرداد 92 20:00
بازم تولدت مبارک الیسایی نازدستتون درد نکنه مامانی و بابایی که اینقده زحمت میکشین.واقعااا خسته نباشین دست همه ی مهموناتونم درد نکنه


ممنونم که بازم تبریک گفتی عزیزم مرسیییییییییی. قربونت برم ممنونم.

مامان آيسو وآيسا
11 مرداد 92 20:58
بازم مبارك باشه تولدت اليسا جووووووووووون خشگل


مرسیییییییییییی خاله جونم

مامان پندار
12 مرداد 92 2:20
آفرین به تو مامان نمونه و ماشالله به ناناز دخملی
خدا قوت عزیزم .....


مرسیییییییییییی دوستم لطف داری به من ممنونم. برای پسر گلم.

مامان آروین (مریم)
12 مرداد 92 7:52
با تبریک مجدد تولد الیسا جونی .......
بابائی برا تولد اینهمه زحمت کشیده و همه چی عالی عالی شده و بهترین تولد رو برا دختر نازش گرفته ، برای جشن فارغ التحصیلی دکترا و یا جشن عروسیش که چکارا نخواد کرد ؟؟؟!!!!!


مرسی مریم جون . ممنونم عزیزم همینطوره الیسا عشق و جون باباشه ...

مامان محمدطاها
12 مرداد 92 14:46
--
سلام
تولدت مبارک الیسا جوووووونم

ميشه تو جشنواره تابستانی ني ني وبلاگ به پسر من (محمدطاها) راي بدين:
مهلت فقط تا عید سعید فطر میباشد..

به دوستاتون هم اطلاع دهيد فقط با يک پيامک خوشحالش کنيد؛

فقط کافیه کدعکس یعنی عدد 827 را به شماره 20008080200 پيامک کنيد
اينم عکسشه که تو وبلاگشه به آدرس زیر:

http://bia2.niniweblog.com/

یه سری بزنید...

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت باقیست...

باتشکر
.::مامان محمدطاها::.
--



مرسیییییییییییییی عزیزم
امیدوارم که برنده بشی عزیزم.
مامانی زهرا
12 مرداد 92 15:59
الـــــــیسا جونم باز هم تولدت رو صمیمانه تبریک میگم
دست مامانی درد نکنه که خیلی زحمت کشیده ، انشالله بزرگ که شدی جبران میکنم گلم


مرسیییییییییییی دوست عزیزم نظر لطفته .


مرجان مامان اران
13 مرداد 92 3:40
واییییییییی عزیز دلم تولد مبارکککککککککککککک ببخشید که دیر اومدم تبریک گفتم عزیزممممممم بخدا خیلی گرفتار بودممممم شرمندهههههههه
ایشالا همیشه زنده باشی عزیزممممممم
خیلی خیلی عکستون قشنگ بود و تولد خیلی خوشگلی بود عزیزم کلی ذوق کردم عالی بود خسته نباشی الهامممم جون
مرسی که به یادم بودی بهون سر زدی عزیزممممم
بازم بی معرفتی منو ببخشششش
راستی اپپ کردممممممم


مرجان عزیزم ممنونم بابت تبریکت دوستم ان شااله تولد باران جونم.
نه عزیزم با داشتن یه بچه نوپا و بارداری خیلی شرایط سخت میشه بازم ممنونم که به ما سر زدی
عزیزم اما دلم خییییلی براتون تنگ شده بود


محبوبه مامان الینا
13 مرداد 92 9:30
به به دو تا تولد الهام جون چه کردی همه چی عالی و خوش سلیقه
همیشه شاد و خوشبخت باشید واقعا چه دختر ناز و مهربون و مودبی تربیت کردیعشقمه


مرسیییییی. ممنونم محبوبه جون لطف داری عزیزم. مرسیییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییی دوستون دارم


آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 92 11:54
خیلی لذت بردم بازم مبارک باشه وخسته نباشید قربون الیساخوشگل که خرگوش شده



مرسیییییییییییییی عزیزم.

آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 92 11:55
راستی عکسهای سه تایی خیلی قشنگ شده همیشه شادوخوشبخت باشید


مرسی آنا جون ممنونم.
فاطمه مامان الينا گلينا
13 مرداد 92 14:31
عالي بود و با سليقه اليسا جونم


مرسییییییییییییی عزیزم ممنونم

مهسا مامان کیارش
13 مرداد 92 16:55
وااااااای الهام جون شرمنده که دیر اومدم دوستم ببخش چقد قشنگ شده تولد الیساجون عزیزم حسابی هنرمندی واقعا حرف نداشت بینظیر و خیلی شیک شده طرحها و چیدمونت دوستم واقعا خسته نباشی الیسای عزیزم تولد 3سالگیت مبارک پرنسس قشنگمامیدوارم سالیان سال در کنار مامان و بابای مهربونت با شادی زندگی کنی و سایه پرمهرشون بالا سرت باشه فرشته دوست داشتنی عاشقتم سنجاب کوچولو
درضمن الهام جون مطلبی که بابای الیسا اول عکسا نوشته بود واقعا قشنگ بود خدا واسه شما و الیساجون حفظشون کنه و همیشه تندرست باشه و سایش هم بالاسرتون


مهسا جون دوست عزیزم دلمون برات تنگ شده بود . مرسییییییییییییییی عزیزم اونقدر مهربونی که همه چیرو خوب میبینی دوستم. مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی .

لیلا مامان پرنیا
13 مرداد 92 17:30
عالی بود گلم من که از دیدن عکسها سیر نمیشم انشاالا عکسهای عروسیت ناناز خاله
برای خرگوش کوچولوی ناز ومامی گلش


مرسی لیلا جونم ممنونم . قربونت برم همچنین عروسی دختر گلم پرنیا جون
مامان پارسا
14 مرداد 92 1:05



واسه الیسا جون مامانی به ما هم سر بزنید



مرسییییییییییییییییی عزیزم از اینهمه محبتت حتما
مامان آرسام
14 مرداد 92 2:14
بازم تبریک میگم الیسا جون
من فکر میکردم چون لباسش خرگوشیه تم این تولدش خرگوشیه هههههههههه


مرسی دوست عزیزم . درسته نیمه دوم تولد لباس خرگوشیشو پوشید .
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:50
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد.

در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و
حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد.

***مسابقه شيبا***

http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283



مرسییییییییییییییی.
مامان نوژا
14 مرداد 92 7:49
تولدت مبارک سنجاب کوچولو.ایشالا سالهای سال زیر سایه مامان و بابا سالم و سر حال باشی عزیزم.دست مامان و بابا هم درد نکنه با این تولد زیبا


ممنونم عزیزم. مرسی از دعای قشنگت دوست عزیزم . قربونت برم.
یاسمن ( مامان فرشته ها )
14 مرداد 92 9:58
بازم تولدت مبارک الیسا خانومی

الهام جون الیسا چقدر شبیه به عمه هاش هست
فکر کنم توی شمال ژن عمه ها قوی تر از ژن مادر هاست چون الیسای من هم شکل عمه اش هست

مرسی یاسمن جون ممنونم عزیزم. واقعا؟؟ من عادت کردم که به جز من الیسا شبیهه همه باشه حتی بعضی وقتها که میریم بیرون هم بعضیها میپرسن این دخملی چیت میشه ... ببوس گلهای نازتو


زهره مامانی مرسانا
15 مرداد 92 11:45
تولدت مبارک خوشکل خانم
واقعا سنگ تموم گذاشتین مامانی خسته نباشی


مرسیییییییییییی عزیزم ممنونم نظر لطفتونه گلم.
مامان ساجده
15 مرداد 92 14:12
براي سنجاب كوچولوي خوشگل



مرسی ساجده جونم
مامان مریم
16 مرداد 92 15:11
وای سری دوم دیر رسیدم..
بازم همه چی عالی بود الهام عزیز...جمع صمیمی تون همیشه برقرار باشه...وایشاله تولد 100 سالگی الیسا جووون


ممنونم دوست خوبم . قربونت . مرسییییییییییی
دوست
17 مرداد 92 17:18
تولدت مبارک خوشکل خانم

سلام مامان باسلیقه الیسا جون منم خیلی دوس دارم تزینات تولد دخترمو خودم درست کنم اگه میشه یکم درباره جنس کاغذ والگو حیوانات وردرخت و....... توضیح دهید خیلیییییییییی ببخشید

اگه نتونستید جواب بدین مشکلی نیست

مرسی




سلام دوست عزیز ممنونم که به ما سرزدیدو الگویی نداشتم و روی مقوا نقاشی کشیدم و بعد برش زدم و جاهایی که نیاز به رنگ کردن داشت رنگ کردم .


صفورا مامان آوا
20 مرداد 92 11:03
به به عجججججججججب تولدی کیف کردم چه سلیقه ای چه تم جدیدی عااااااالی بود همه چیز
راستی عکس پست ثابتم خییییییلی باحاله خودتون گرفتید ازش یا آتلیه؟؟؟


ممنونم دوست عزیزم ممنون از لطفتون. مرسیییی بله خودم گرفتم عزیزم.
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 8:08
با تاخیر تولدت مبارک سنجاب کوچولوووو ولی خرگوشم بهت میاد خیلی نازیییی


ممنونم بابت تبریکتون. مرسیییییییییییییییییی ممنونم چشمهاتون همه چیو خوب میبینه دوست گلم