الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا و دریا...(تولد دریایی)

1392/5/15 23:58
2,213 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم عزیز من همه چیز ما شدی قربونت برم و تمام زنگی مارو پر کردی از عطر وجودت و با شیرین زبونیهات که دیگه حسابی دل مارو بردی عزیزم و هر کسی تو رو میبینه کلی نازت میده و از شیرین زبونیت میگه دختر گلم.

چند روز بعد از  تولدت با عمه ها رفتیم دریا تا یه تولد دریایی هم برات بگیریم هر کدوم یه چیزی آورده بودیم و عمه ثمینا کیک پخت و عمه راضی یه دسر ایتالیایی درست کردو با چایی و منم میوه و تخمه و... راه افتادیم بریم دریا منم تو ماشین شروع کردم به بادکردن بادکنکها و تو هم هی قر میدادی و تو ماشین پر شده بود از بادکنک وقتی رسیدیم اول از همه وسیله های تو رو آماده کردیم و خیییییییییییییلی خوش گذشت مخصوصا به تو عزیزم حسابی بازی کردی و جشن گرفتیم و خوشحال بودی....

 

وای هر کی رد میشد کلی نگات میکردو نازت میداد عزیزم...

وای که ااز دست تو دختر یه چاله درست کردی و گفتی آب میخوام بابایی هم فکر کنم بیست باری برات با آبپاش آب آورد و میگفت اشکالی نداره دلش میخواد دیگه...

اینجا هم نقاشیو ول نمیکنی و رو ماسه ها داری نقاشی میکشی...

مامانی هم داره کیکو میاره البته موزیک هم براه بود...

عمو داوود هم اسمتو بزرگ رو ماسه ها نوشت...

هر کاری کردم شمع هارو روشن کنم این باد مگه میذاشت نشد که نشد...

الیسا جونم همیشه یادت باشه جدای از اینکه دخترمی همدممی و همه کسمی دختر مهربون و شیرین زبونم...

عمو داوود شمع هارو روشن کردو با دستاش دورشو گرفت تا باد خاموشش نکنه و تو فوتش کنی...

 

نگاشون کن عین همن .. دستاشون و قدمهاشون ...

وسط شن بازی یه آش خوشمزه میچسبه ...

این آقایون هم مشغول رقصیدن بودن و از شما تقاضای رقص کردن که افتخار ندادین ...ولی اومدی پیش ما شروع کردی به قر دادن که از دورو بر همه نگات میکردن و کلی هم ناز میدادنت.

 

اینم یه پدرو دختر عاشق...

این عشق بین پدر و دختر همه جایی اما مثل شما دیگه ...اگه یکی بخواد اذییتت کنه یه چیزی به بابات میگه اونوت وای وای وای دیگه نگو همچون طرفه باباتو میگری که نگو قربونت برم ...

بابایی بنده خدا فقط در اختیار تو بود ...

عمو داوود هم گفت الیسا میری زیر ماسه ها ؟ اولش تعجب کردی و بعد گفتی بلههههههههه...

 خیلی خیلی بهمون خوشگذشت مخصوصا به تو عزیزم که تا آخرش مشغول بازی و قر دادن بودی ناز گلم و آخرش هم با آب شستیمت وکلی یخ کردی اما چون عاشق آب بازی هستی خوشتم میومدو تا رسیدیم تو ماشین خوابت برد اونم یه خواب آروم نفسم . دخترم عروسکم امیدوارم همیشه شادو سلامت ببینمت.دوست دارم به اندازه قطره قطره آب دریا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان آرسام
15 مرداد 92 15:19
تولد دریایی
خیلی قشنگ بود.آفرین مامان با سلیقه و خوش ذوق


مرسیییییییییییی عزیزم ببوس گل پری نازتو
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:22
سلام دوســـت جونم
شما رو با افتخار به دیدن
آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم...
قالبهای جدیدی اضافه شدن
که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست

بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید..........

ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد

همراه با نمونه کار

اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی

از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید...

مادام منتظر حضور مهربونتونه


مرسی که به ما سر زدید حتما میام عزیزم.
مامان زری
15 مرداد 92 17:14
به به چه تولد قشنگیمبارکت باشه عزیزم الهی 120ساله بشی.از طرف آرنیکا بوس


ممنونم دوست عزیزم . آرنیکا جون بوسه ها دریافت شد این بوسه ها هم برسه به لپهای نازت
مامان یگانه
15 مرداد 92 17:20
تولد دریایی الیسا خانم مبارک باشه.خوش به حالتون که دریا دارید.کنار دریا یادی از ما هم بکنید.همیشه به شادی و تفریح


ممنونم دوست عزیزم. عزیزم در خدمت شما هم هستیم .مرسیییییییییی
مامان آنیسا
15 مرداد 92 18:56
چه عکسای خوشگلی!چه تولد بامزه ای تولدت مبارک باشه زنبورک شیرین ایشالا 1000 ساله بشی خوشگلم


مرسی دوست عزیزم . ممنونم خاله جون مهربونم. بوس برای آنیسا جون که دیگه بزرگ شده و داره مستقل تر میشه
مامی92
15 مرداد 92 23:30



زهرا
16 مرداد 92 0:49
الیساخوشکله انشالله درکنارمامان وبابای مهربونت جشن 100سالگیتوبگیری
الهام جونم انشالله همیشه به شادی وگردش وتولدورقص و........کلاهرچی که شادتون کنه



ممنونم دوست مهربونم خیلییییییییییی دوستون دارم ... قربونت برم دوست خوبم همچنین برای شما
مامان پارسا
16 مرداد 92 1:17
عزیز خاله خیلی خیلی بهت خوش گذشت نه؟قوربونت برم ایشالا همیشه به گردش
مامانی به ما هم سر بزنید


وای خاله جونم جاتون خیییییلی خالی بود حسابی خوشگذشت. خدا نکنه دوستم .همچنین شما . حتما عزیزم
فروشگاه پرسل
16 مرداد 92 1:23
دیگر نگران خراب و فاسد شدن مواد در یخچال نباشید دیگر نگران بو گرفتن سبزیجات و مواد پروتئینی در فریزر خود نباشید بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید مواد غذایی بخرید داشتن مواد غذایی سالم حق شماست دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نباشید مواد غذایی تازه تر از همیشه هدیه مناسب برای زندگی سالم یک وسیله کاربردی و مفید قیمت: 13800 تومان حتما خريد كني ها براي خريد به ادرس زير برو http://persell.marketfa.biz/prod-260.html
مرجان مامان اران
16 مرداد 92 4:16
ای جانممممم عزیز دلمم
نوش جونتوننن
خیلی عکساتون خوشگل بود عالییییییی
ایشالا همیشه روزای خوبی داشته باشیدو دلتون شاد باشه الهام جوننن
معلومه به الیسای نازم حسابی خوش گذشتههه قربونش برممم
دست همگی درد نکنهه


مرسی دوست مهربونم که همیشه دلت پر از مهربونی خوبی و همه چیزو خوب میبینی و تو این شرایط بازم به ما سر میزنی عزیزم و برات بهترینها رو آرزو میکنم در کنار فرشته هات و همسر عزیزت.
فاطمه مامان الينا گلينا
16 مرداد 92 8:36
زنبور كوچولو تولد دريايي ات هم مبارك .خوش به حالتون كنار درياييد


مرسیییییییی عزیزم. بفرمائید در خدمت شما هم هستیم عزیزم.
لیلا مامان پرنیا
16 مرداد 92 11:52
وای واقعا خوش به حال الیسا با این همه تولدهای قشنگ
امیدوارم همیشه سلامت وشاد کنار هم لحظه هاتون رو سپری کنید
عکسهای پدرو دختری هم عالییییییییییییییییییییییه
ببوس شیرین خودم رو


مرسیییییییی لیلا جونم. مرسی قربونت برم . دختر گلمو ببوسش
مامان آيسو وآيسا
16 مرداد 92 12:01
تولد درياييت مبارررررررك باشه اليسا خشگله
الهام جون عكسها عالي بودن بيست


مرسیییی خاله جون مهربونم . مرسییییییییییی چشمهاتونه که قشنگ میبینه .
علی
16 مرداد 92 12:34
سلام دوست من وب خوبی داری ومیتونی از این خوبتر هم بشه من یه وب دارم پر از شکلک ها متنوع وناز اگه دوست داشتی بیاهم سر بزن ونظرتونو بگو دربارش هم اگه دوست داشتین تبادل لینکم میکنیم


ممنونم از اینکه به ما سرزدید . حتما میام .
الی مامی آراد
16 مرداد 92 13:22
چه خوب و خوشگل بود الهی همیشه شاد و خوش باشین دیگه سه تا تولد کامل شد اونم یکی از یکی بهتر واقعا مبارکه


مرسیییییییی عزیزم چشمهای مهربون شما همه چی رو خوب میبینه دوستم. همینو بگو تولد سه سالگی و سه بار هم تولد
مامانی زهرا
16 مرداد 92 14:44
وااااااااای چه تولد قشنگی زنبور کوچولوی طلایی ، برای سومین بار تولدت مبارک به نظر من این تولدت از همه جالبتر و قشنگتر بود .

راستی مامانی یه سوال ازتون داشتم . توی عکسها دیدم الیسا جون هم موقع نشستن روی زمین پاهاشو دقیقا طوری میذاره که زهرا هم همونطوری میشینه و همیشه باید بهش تذکر بدم چون شنیدم میگن برای پاهاشون بده . خواستم نظر شما رو هم بدونم در این مورد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسیییییییییییی عزیزم چشمهاتون قشنگ میبینه . من اصلا کاری به نشستنش ندارم چون به دکترش گفتم اونم با من موافق بود و گفت بچه ها قدرت انعطاف بدنشو زیاده و میتونن به شکلهای متنوعی بشینن و بعد از دیدنش گفت من چیزی نمیبینم که بگم عادتشو عوض کنین. حالا دوستم شما هم حساس نشین خودشون کم کم یاد میگیرن.

✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
16 مرداد 92 14:50
مرسی عزیزم ممنون که به یادمون بودید


[ببوس پسر گلتو از طرف خاله.
مامان مریم
16 مرداد 92 15:12
وای دلم رفت...دریا و تولد..عالی بود...راستی این مدل مو خیلی به الیسای خوشگلم میاد


در خدمت شما هم هستیم خاله جون مهربونم. مرسیییییییییییی عزیزم
بهارمامان غزل
16 مرداد 92 16:27
سلام
مرسی که این همه بما لطف دارین ..راستی شمالی هستی درسته ؟ خوشبختم منم یک شمالی وطن پرستم و بشدت عاشق سرزمین مادری


سلام بهاره جون دوست عزیزم . بلهههههههههههههههههه عزیزم . وای عزیزم حالا واسه کدوم شهر عزیز شمالی؟ دختر نازتو از طرفم ببوسش
مامان ایسا
16 مرداد 92 23:29
چ تولد قشنگی ایده جالبی بوووود
دیگه مامان الهام سنگ تموم گذاشتی برای تولد الیسا جونم
انشاالله 120 ساله بشی خوشگلم
عکسا همه قشنگ بووودن خوش باشید


ممنونم دوست عزیزو مهربونم . مرسیییییییی که اینهمه به ما لطف دارین
مائده(ني ني بوس)
16 مرداد 92 23:33
تولد دريايي شن و ماسه ايت هم مبارك اليسا جونمعلومه كه خيلي خوش گذشته .دريا...ماسه...تولد...فاميل و دور هم بودن....رقصيدن و بزن و بكوب و


مرسی مائده جون . جاتون حسابی خالی بود همه چی دست به دست هم داده بودن تا یه روز عالی و پر خاطره بجا بمونه .این بوسه ها برسه به مائده جون دوستم و دخملی نازگلش
بهار مامان غزل
17 مرداد 92 2:41
من متولد گرگانم شما کجای شمالین؟


ما هم آملی هستیم بهار جون دخملی گلمو ببوس
مامان آرینا موفرفری
17 مرداد 92 2:57
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک.
تولد دریائی ایده خیلی جالبی بود مامانی آفرین به شما.


ممنونم قربونت برم. مرسی خجالتم ندید
مامان زری ترانه
17 مرداد 92 8:38
مبارک باشه عزیزم . ایشاا.. همیشه بهتون خوش بگذره . خوبه که خونتون هم نزدیک دریاست و کلی صفا می کنید .

ضمنا عجب هنرمندی الهام جان که همچین مایوی قشنگی برای نانازی الیسا درست کردی.


ممنونم دوست عزیزو مهربونم. جاتون خییییلی خالی بود. وای شرمندم نکن دوستم چشماتون قشنگ میبینه .
محبوبه مامان الینا
17 مرداد 92 13:04
خصوصی


مرسییییییییییییی.
مامی سویل
17 مرداد 92 14:35
خیلی قشنگ بود عزیزم .الیسا جون تولدت مبارک


مرسییییییییییییی عزیزم .
زینب
17 مرداد 92 17:00
ووووووووواااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی چه تولد قشنگی مبارکت باشه گل قشنگم کلی کیف کردم از دیدن عکساتون منم باهاتون اومدم شمال کنار دریا واقعا قشنگ بود زنبور طلایی مون هم که تو همه عکسا میدرخشه ببوسش محکمو ابدار


مرسییییییییییی چشمهای مهربون شما قشنگ میبینه عزیزم. مرسییییییییییی.
جیران بخشنده
17 مرداد 92 17:21
تولد دریایی الیسا جون مبارک


مرسیییییییییییییی عزیز دلم
هانی بقانام
17 مرداد 92 17:44
دخترت خیلی ماهه . خدا حفظش کنه . مرسی عزیزم که به وبلاگ دخترم سر زدی .


قربونت برم عزیزم چشمهاتون قشنگ میبینن
مهسا مامان کیارش
17 مرداد 92 20:48
عزیزدلم تولد دریاییت هم مبارک خیلی قشنگ بود ماهی کوچولوی دوست داشتنی
وای الهام جون دلم حسابی برای دریای سرخرود تنگ شده فک کنم کم مونده تا اومدنمون به دریای سرخرود


ممنونم مهسا جونم . پس دیگه حسابی بهتون خوش میگذره اتفاقا ما یه پروژه تو سرخرود داریم . حالا شما بیایین ما در خدمتیم دوستم.
عمه راضی
18 مرداد 92 1:15
سلام گل همیشه بهارم خوبی عروسکم؟ عکسات پر از خاطرست واسه منی که 1500 کیلومتر از همتون دورم یادش بخیر خیلی بهمون خوش گذشت.دست مامان بابای مهربونت درد نکنه وقتی عکساتونو میبینم شاد میشم ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشید




سلام عمه جونم مرسیییییییییی . راضی جان دست خودتم درد نکنه که باعث این خاطره خییلی قشنگ و شاد شدی و واقعا به هممون خوش گذشت و مخصوصا به الیسا . ان شااله همیشه شادو سلامت باشید . الیسا روزی ده بار میره رو پیغامگیر صداتو میذاره و باهات حرف میزنه و میگم دوست داری عمه بیاد میگه آره اما راهش دوره باید پیش شوهرش باشه دیگه نمیتونه که بیاد. بیشتر بخاطر تو زودتر پست جدید گذاشتم. خلاصه همیشه دلتنگت میشه الآنم تو بغلمه .ماچ]


مامان ساجده
18 مرداد 92 16:01
چه جالب تولد دريايي
انشاالله هميشه شاد باشيد و لباتون خندون


ممنونم ساجده جون . مرسی از دعای قشنگت عزیزم.
محبوبه مامان الینا
20 مرداد 92 7:44
وای چقدر دلم دریا خواست
خدا خدا خدا چقدر تو نفسی چقدر تو جیگری چقدر تو عسلی الیسا جوووووووونی
معلومه حسابی بهت خوش گذشته زنبور کوچولوی ملوس
الهام جون خوش تیپم واقعا از عشق پدر و دختر نگووووووووووووووو که عالم گیره من موندم چرا میگن مردها پسر دوست هستند ما که هر چی بابا دیدیم عاااااااااااشق دختراشون بودند
براتون از صمیم قلب آرزوی خوشبختی و شادی همیشگی دارم دوست جونم


محبوبه جون بیا خودم میبرمت دوستم. مرسییییییییییی خاله جونی مهربون خودم بس که خوبیییی ممنونم. همینو بگو عزیزم ما که داستانی داریم بااین پدرو دختر هر چند بابایی از اول عشق دختر بود و من همش میترسیدم که دختر نشه چی...ممنون از دعای خیلییییییییییی قشنگت عزیزم الینای گلمو ببوسش
صفورا مامان آوا
20 مرداد 92 12:38
چه تولد دریایی تووووووووووپی فدااای اون تیپ زنبوریییییییییییش


مرسیییییییییییییی . خدادنکنه خاله مهربونم .
مامان آرشيدا قند عسل
21 مرداد 92 10:48
چه تولد دريايي زيبايي زنبور كوچولوي عاشق رقص.


مرسییییییییییییییی قربونت برم.
مهسا مامان صدرا جونی
23 مرداد 92 16:06
عزیزم هزااار ماشالله به دختر نازت.
خیلی شیرینه.
من عاشق عکساش شدم.مخصوصا این عکس اول که با بابایی میره سمت دریا.خیلی نازه.
من لینکتون کردم.خواستی شما هم لینک کن منو.
به ما هم سر بزن.


سلام دوست عزیز ممنونم که به ما سر زدید . مرسی چشمهلتون قشنگ میبینه. حتما عزیزم
راحیل
26 مرداد 92 7:51
سلام خویبد چه عکسهای خوشگلی انشالله که همیشه خوش در کنار همدیگه باشید.


سلام عزیزم ممنون از لطفتون مرسیییییییییییییییییییی
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 8:03
خیلییییی خوب بود تا حالا همچین تولدی ندیده بودم جمعتون شاده شاد باشه همیشه


ممنونم عزیزم. مرسی دوست عزیز.