الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

عکس آتلیه...

1392/5/17 21:46
2,594 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازمی تو ...

 

دختر قشنگم ممنونم که اینقدر تو آتلیه خوب بودی و همکاری کردی و بابایی مهربونتم سه ساعتی رو نشسته بودو عاشقانه نگاهت میکرد و نازت میداد و تو هم  به عکاس میگفتی این دیگه چه ژستی شما میدی من بهترشو بلدم و واقعا هم همین طور بود عکسهای خرگوشیت رو خودت ژست دادی و گفتی اینجوری قشنگتر میشه ... و خانم عکاس هم بغلت میکردو هر بار که لباستو عوض میکردم میبردتت بیرون و به همکاراش نشون میدادو کلی نازت میدادن و تو هم با شیرین زبونیت دلشونو میبردی و وقتی ازت تعریف میکردن میگفتی مرسی منونم (ممنونم) و اونا هم بوس بارونت میکردن مرسی دختر خوبم. وقتی برای گرفتن عکسهات رفتیم تا منو دید گفت مامان همون بچه ای که لباس خرگوش داشت و خیلی ناز بود هستین ؟ منم با خنده گفتم بله اومدم عکسهاشو بگیرم و اونا هم گفتن میشه از الیسا برای تبلیغات آتلیه عکس بندازیم آخه هم خوش لباسه و هم شما لباسهای جالبی براش درست میکنین و اینکه خیلی از سنش بیشتر متوجه میشه و خودش ژستهای خیلی قشنگی میگیره و این برای ما خیلی خوبه و منم کلی ذوق کردم و اگه وقت کنیم تا ببریمت آخه هنوز که نبردیم عزیزم.

الیسا جونم هر چی از مهربونیت بگم کمه مادر چند روز پیش خونه مامان معصوم بودیم که داشتم با موبایلم صحبت میکردم و خیلی عصبانی بودم  در مورد مسئله کاری بود و گفتم تو اتاق نیا دارم صحبت میکنم و تو هم رفتی به عمه ثمینا میگی عمه مامانم خیییییییییییلی ناراخته (ناراحته) آخه یه مشکل کاری داره ... با همه ناراحتیم وقتی شنیدم اومدم حسابی بوسیدمت و چلوندت عزیزم که حواست به همه چی هست و همه چی رو میفهمی خوشگلم.

چند روز قبل داشتیم برای افطاری میرفتیم خونه دایی بابا و شما پشت نشستی و یادمون رفت کمربندتو ببندیم( آخه تا تو ماشین میشینی میگی آخنگ شاد و شروع به قر دان میکنی دیگه حواس نمیمونه که ) و یه ماشین یهو ترمز زدو بابا هم مجبور شد ترمز بزنه که الهیییییییییییی بمیرم برات تو هم با صورتت پرت شدی و بینیت و دهنت خون اومد و لبت پاره شدو بینیتم حسابی ورم کرد منو بابایی هم دلمون پاره شد با دیدنت من زود خون و پاک کردم چون خیلی از خون میترسی و تو اون حالت میگفتی مامان جون خون اومد؟ بابا هم بهت آینه دادو گفت نه و تو هم یه کم آروم شدی و دیدی که ما ناراحتیم زودی گفتی نه یه کم درد داره اما خیلی از درداش بهتر شده ناراخت (ناراحت ) نباشین بمیرم برات که تو همه شرایط حواست به ناراحتی ما هم هست و دلت نمیاد مارو ناراحت ببینی و هنوزم بینیت کبوده عزیزم.

تو غذا ها عاشق گوشت و پلو هستی و اگه چیز دیگه ای باشه خوب نمیخوری با اینکه روزه هستم و سختمه دوباره برات غذا درست میکنم و میگم بیا عزیزم برات درست کردم و تو هم میای دستمو میبوسی و میگی دستت درد نکنه که بخاطر من غذا درست کردی مامان جونم مرسییییییییییی و من همه خستگیم در میره و کلی لذت میبرم از دیدنت.

موقع خوابیدن هزار بار منو میبوسی و میگی شب بخیر بخوابیم باشه و باید دستت رو صورتم باشه و حتی خوابی میگردی و تا دستتو میذاری رو صورتم تو خواب میخندی و بوسم میکنی مهربونم و صبح هم کلی بوسم میدی و میگی پاشو دخترم پاشو گلم پاشو آفتاب در اومد پاشو تمبل همیشه خوابه  و تا چشمامو باز میکنم میگی آفرین عزیز دلم دیدی کاری نداشت حالا پاشو منو یه دستشویی ببر و بهم یه چیزی بده تا بخورم ...قربون او شیرین زبونیهات بشم که اونقدر هر جا شیرین زبونی میکنی همیشه داری ضربه میخوری گلم.

دختر مهربونم نمیگم مهربون نباش اما این دنیای ما قدر این همه مهربونی تورو نمیدونه و خیلی ها فقط به زبون مهربونن و جاش برسه از یه دشمن هم بدتر میشن و آدم میمونه از این همه تفاوت و اینکه چیکار کنه پس... دلم میخواد محکم و استوار و واقع بین باشی و بتونی بجا مهربون باشیو بجا ...

آرزو میکنم همیشه شادو سلامت باشی گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان رادین
17 مرداد 92 15:46
ای جووووووووووووووونم
خیلی نازی جیگرم
عاشق اون ناز و اداهاتم گلم
تولدت هم مبارک
من همیشه سر میزنم به وبتون
مامان خانم با سلیقه
خدا به دخملی سلامتی بده و همیشه در کنار هم شاد باشید
دستتون درد نکنه و خسته نباشید هم شهری


سلام دوست عزیزم ممنونم از تبریکتون و اینکه به ما سر میزنید . ممنونم از دعای قشنگتون
مامان رادین
17 مرداد 92 16:00
لباس خرگوشیتم خیلی نازه
چون خودت نازی قربونت بشم
عکسهاتم قشنگه چون خودت قشنگی
مامی من اصلاً اهل قربون صدقه الکی رفتن نیستم تا یه بچه ای به دلم نشینه نازش نمیدم به دروغ
قدر جیگری رو بدون و به خودت افتخار کن از بابت این هلوی شیرین


وای شما خیلی لطف دارین دوستم ممنونم عزیزم. مرسیییییییییییییییی
تینا
17 مرداد 92 16:06
چه بچه ی شیطونی داریدا
خیلی هم خوش عکسه


ممنونم عزیزم
lمامان امیرعلی
17 مرداد 92 16:48
خیلی عکساش خوشگلن
خدا حفطش کنه به ما هم سربزنید


ممنونم چشمهاتون قشنگ میبینن. حتما عزیزم.
سمانه
17 مرداد 92 16:57
خدا حفظش کن ماشاالله


قربونت برم مرسیییییییییییی
زینب
17 مرداد 92 17:02
وای جیگرشو بخورم مااااااااااااااههههههههههههه شدی


مرسیییییییییییییی دوست مهربونم
جیران بخشنده
17 مرداد 92 17:14
شیرین زبون ناز عکسای اتلیش خیلی خوشگله افرین به این الیسا خانوم ناز


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییی
هانی بقانام
17 مرداد 92 17:46
میشه شماره آتلیه ای رو که دخترتو بردی داشته باشم ؟ من خودم آتلیه دارم . در مورد یه دکور می خواستم باهاشون صحبت کنم . مرسی


سلام عزیزم اما شما آدرستونو بهم ندادین عزیزم.
مامان آرادخان
17 مرداد 92 18:20
واقعا دختر نازیه خدا حفظش کنه
تولدش هم با تاخیر مبارک الهی صدساله شوی وروجک خانم


ممنونم چشمهاتون قشنگ میبینه خاله. مرسی بابت تبریکتون دوستم.
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 18:21
وای خدای من "کلی اذت بردم از دیدن این فرشته کوچولوی خودممبارکه عسلم عکسهات عالیهههههههههههههههه


قربونت برم مرسییییییییییییی
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 18:21
همیشه لحظه خداحافظی"صاحبخونه دم در به مهمونش لبخند میزنه !
لبخند خدا گوارا...
عیدتون پیشاپیش مبارک


قربونت برم لیلا جون عید شما هم مبارک دوست عزیز و مهربونم.
مامان آيسو وآيسا
17 مرداد 92 19:13
واقعا عكسات خيلي نازززززن عزيزم خشگل خانم
عاليييييين مخصوصا بالباس خرگوشي
آفرين به تو دختر مهربون وخااااااااانم


مرسی خاله جونم چشمهاتون قشنگ میبینه . دو تا فرشته هاتونو ببوسید
مهسا مامان کیارش
17 مرداد 92 20:38
واااااااااااااااااااااااای که چقد عکسات خوشجل شدن عزیزم البته خودتم که خیلی از عکسات محشری گلم دوست دارم الیسای دوست داشتنی و شیرین خودمممممممممم
الهی من قوبونت بشم که دماغ و دهن قشنگت به قول کیارش آخ شده عزیزم. الهام جون حتما واسش همیشه اسپند دود کنین که این چشما ازش دور باشن دوستون داریم


ممنونم خاله جون مهربون . خدا نکنه مهسا جونم باشه حتما.
زهرا
17 مرداد 92 20:46
عزیزم همه عکسات خوشکل ونازهستن
دست مامان وبابادردنکنه که دختربه این خوبی تربیت کردن که همه ازش تعریف میکنن
الهام جون نصیحت آخرپستوزیبانوشتی موافقم بایدبه دخترامون یادبدیم که مهربونیشون به جاباشه



ممنونم دوس جونم چشمهات قشنگ میبینن . نظر لطفته عزیزم . مرسی دوستم همینطور.
زهره مامانی مرسانا
17 مرداد 92 20:57
هزاران بوس واسه الیسا جونی
که این قدر مودب و فهمیده است ماشالله هزار ماشالله عکساش خیلی نازن من عاشق اون عکسش که رو دوچرخه است شدم.


ممنونم خاله جون مهربون. مرسی عزیزم چشمهاتون قشنگ میبینه دوستم. خودمم اون عکسشو خیلی دوست دارم
مامان آرسام
18 مرداد 92 0:24
عکسها خیلی ناز شدن
منم میخوام پسرمو ببرم آتلیه ولی نمیدونم کجا ببرم.میتونم بپرسم شما کدوم آتلیه رفتین؟


مرسییییییییییییی عزیزم . باشه عزیزم .
عمه راضی
18 مرداد 92 0:54
الیسای عزیزم خیلی عکسهات ناز و خوشگل شده به مامان الهام بگو واسه قشنگترین دختر دنیا اسپند دود کنه از راه دور


مرسییییییییییی عمه جونم .باشه عزیزم حتما .ماچ]
مامان ایسا
18 مرداد 92 10:01

عااااااااااااااالی بود خیلی خیلی عکسای الیسای عزیزم خوب و ناز بود
ایسا رو بردیم اتلیه اصلا همکاری نکرد
حتی یک دونه هم ننداخت


ممنونم قربونت برم. آخیچرا شاید اون روز حالش خوب نبود و... باید قبل از رفتن براش توضیح بدین که کجا میره و چرا شاید بهتر شد دوستم.
مامان مریم
18 مرداد 92 10:17
جیگری تو عزیزم..عکس آخریت ماه شدهالبته همش عالی بود...راستی الهام جون واقعا همیشه براش آیت الکرسی بخون..آخه خیلی شیرینه ماشاله چش میخوره


مرسی خاله جونی مهربون. مرسییییییییی از اینکه به فکرشی حتما.
دخترک
18 مرداد 92 15:58
سلام به دختر دلربا و مامان جیگرش
چه عکسای نااازی
مخصوصا دومیییییی
الیشا عاشقتم
راستی
راجع به الیمستان سوال داشتم
با ماشین تا کجاش میشه رفت؟
چقدر پیاده روی داره؟


وای مرسی عزیز دلم شما لطف داری گلم. تا آخرشو میشه با ماشین رفت مشکلی نداره .
مامان ساجده
18 مرداد 92 15:59
عكسهاش فوق العاده بود ماشاالله از بس نازه
ماماني حتما براي دخمل ناز و خانم كه با عكاسها همكاري كرده و اذيت نكرده ي اسپند دود كن


ممنونم ساجده جون چشمهات قشنگ میبینه عزیزم. مرسییییییییییییییی حتما گلم.
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 16:08
وای عزیزممممممم
چه عکسایی قربون چهره معصوم و دلنشینت برم عروسک خوشگللللللللللللل
ایشالا زنده باشی زیر سایه بابا و مامان مهربون و خوبتت
بوسسسسسسسسس برای الیسای نازم و مامان مهربونشششش


خدا نکنه مرجان جونم . مرسی از دعای قشنگت دوست مهربونم . قربونت برم دوست خوبم
سمانه مامان کیمیا
19 مرداد 92 12:23
وبلاگ ناز و از اون نازتر دختر ماشالاااااا نازی دارید با اجازه لینکتون کردم


مرسییییییییییی عزیزم. مرسی .
سودابه
19 مرداد 92 14:21
وای که چقدر ناز داره این دخملی....
الهام جون کدوم آتلیه رفتی؟؟


مرسیییییییییییییی عزیزم قربونت برم
مامان پارسا
19 مرداد 92 15:09
عزیز خاله چه عکسات خوشگل شده واقعا میگم خیلی عکسا خوب شده راستی اسم منم الهام هستش خوش وقتم


ممنونم عزیزم . وااای چه اسمی .... منم همینطور عزیزم.
مامانی زهرا
19 مرداد 92 15:37
الیسا جونم عکسهات خیلی نازند عزیزم ماشالله چقدر هم شیرین زبونی خانــــــــوم کوچولو ، خدا حفظت کنه
هادی
19 مرداد 92 17:23
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.چه بچه ی شیطونی داریدا خیلی هم خوش عکسه.واقعا دختر نازیه خدا حفظش کنه.منتظر پیام های شما در وبلاگم هستم.به امید دیدار.


ممنونم . همچنین . حتما دوست عزیز.
مامان انيا
19 مرداد 92 21:18
قربونت برم چه ناز شدي
عكسات خيلي قشنگه عاشق اون عكسم كه مثل پري دريايي شدي
جيگرتو برم كه خودت بلدي ژست بگيري
الهام جون خصوصي داري


مرسیییییییییی خاله جونم . مرسییییییییی
خاله اریسا خانوم
20 مرداد 92 0:40
سلام عزیزم.چقد تو نازو ملوسی.خدا حفظت کنه.چه عکسای خوشگلی.چه لباسای خوشگلی مهمتر از همه چه دختر خوشگلی.بوووووووووووووووس.خوشحال میشم با هم دوست شیم.به ما هم سر بزنید لطفابا اجازه لینکتون کردم


مرسیییییییییییی خاله مهربونم خیلییییییییییی به ما لطف دارین. حتما عزیزم باعث افتخاره . حتما
محبوبه مامان الینا
20 مرداد 92 7:34
همه عکسها محشرن عزززززیززززززم عاشق اون عکس با کلاه و لباس سفید شدم فداش شم که خودش ژست میده و فیگور میگه خرگوش کوچولویی ناز باهوش ای جان از حالا مدلینگ شد دخملمون
آخخخ فدات شم که بینیت ورم کرده و لبت خونت اومده عزیزم آخه چقدر تو ناز و مهربونی که تو هر شرایطی مامان و بابا رو ناز میدی عزیزم
الهام جون حتما هر روز واسه گل دختر شیرین زبون و نازمون صدقه بزار و اسپند دود کن عزیزم کاملا باهات موافقم که خیلی ها حتی به بچه های معصوم هم رحم نمی کنن تو حسادت و چشم زخم

مرسیییییییییییی قربونت برم . نگو که کلی بچم درد کشید و گریه کرد اما بازم حواسش به ما بود.مرسی حتما عزیزم.
صفورا مامان آوا
20 مرداد 92 10:23
ای واااااااااای عزیییییییییییییزم چقققققققدر قشنگ شده عکسات قررررررررررتی خانوم با اون ژستایی که خودت انتخاب کردی کلللللللی دل ما رو بردی هااااا
اون عکس صدفش خییییییییلی علیه کدوم آتلیه بردید خیلی عکساش ساده و شیکه من عمسای شلوغ پلوغو دوست ندارم
راستی اون لباس قرمزه رو آماده خریددید یا براش دوختن خیییییییلی جیگره
ژستای خرگوشیشو که نگووو
مرسی که به ما سر زدید منم لینکتون کردم


مرسییییییییییییی صفورا جووووووووووووونم خیلییییی لطف داری . نه عزیزم اونم خودم براش درست کردم حالا جالب اینه که اصلا خیاطی بلد نیستم و همینجوری درست میکنم. ممنونم.
مامان پندار
20 مرداد 92 12:02
ای جانم .... دخترک خوش ژست و خوش اخلاق ..... دلم برای عکسهات ضعف رفت ....
عاشقتم عزیزم و از دور می بوسمت .....


مرسییییییی . منم خیلیییییی دوست دارم خاله جون مهربون . بوسه ها دریافت شد این بوسه هاهم برسه به خاله مهربون و پسر گلش
مامی مهتا
20 مرداد 92 12:54
هزار ماشالله به این دخمل ... عکسهات فوق العاده شدن گل نازم .... قربون اون ژست گرفتنهات ....


مرسییییییییییی خاله جونی مهربون نظر لطفتونه. خدا نکنه عزیزم. مهتا جونم و ببوسین
مریم
20 مرداد 92 16:17
عزیزم خیلی وبلاگ قشنگی دارید من هر از گاهی بهتون سر میزنم
میشه بگی تم تولدت را از کجا تهیه کردی بخصوص جنگلیت را


ممنونم چشمهاتون قشنگ میبینن. تم تولد رو از جایی نگرفتم و همش کار خودم بود .
خاله اریسا خانوم
20 مرداد 92 16:35
سلام.ببخشید چرا عکسا برا من باز نمیشن.یعنی نمیتونم ببینمشون؟


سلام عزیزم. نمیدونم چرا ولی من چند بار امتحانش کردم راحت باز شدن. بازم ببخشید .
عمه راضی
20 مرداد 92 19:49



میبوسمت عمه جونییییییی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 92 0:33
چقدرنازافتادی توی همه عکسات عزیییزم مخصوصااون دوچرخه سواریتو صدفی که مثل مرواریدشدی توش
امیدوارم همیشه بخندی عزیزم


ممنونم آنا جون چشمهای مهربونت همه چی رو قشنگ میبینه عزیزم.
مامان ریحانه جون
21 مرداد 92 1:06
با دیدن لبخند زیبای بچه ها تنها و تنها یک کلمه بر زبانمان جاری میشود... خدایا شکرت..


واقعا همینه دوستم خدایا شکرت...
مامان علی
21 مرداد 92 10:28
سلام ، الیسا جون تولدت مبارک ( با کلی تاخیر)، چقدر عکسات ناز شده عزیزم ،از بس مامانت عکسهای خوشگل ازت میگیره خودتم کلی حرفه ای شدی ،


سلام عزیزم. مرسیییییییییییییی . مرسییی عزیزم . ممنونم گلم..
مریم
21 مرداد 92 17:19
عزیزم چه همه عکس قشنگ کلی دلم وا شد به به خدا حفظش کنه عزیزمو راستی اون جای بوسا تو عکس دومی جای بوسای من بودااااااااااا


ممنونم عزیزم . مرسییییییییییییییییییی.
یاسمن ( مامان فرشته ها )
28 مرداد 92 11:44
چه عکس های نازی عاشق اون عکست با لباس قرمزت هستم حتما اون دامن توری قرمز هم کار دست مامان الهام هست



مرسی عزیزم . درسته کل لباسشو خودم درست کردم قابل دختر نازت رو نداره
مائده(ني ني بوس)
28 مرداد 92 23:03
اليسا جونم از ديدنت سير نميشم


مرسییییییییییییییی بس که مهربونی
فاطمه مامان الينا گلينا
29 مرداد 92 11:08
شيرين عسل تولدت مبارك عزيزم.
چقدر عكسهات نازه خيلي خوشگلي و با ناز و ادا
راستي كدوم آتليه است؟


مرسییییییییییییییییی عزیزم. ممنونم مرسی. شما آملی هستین دوستم؟.
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 8:04
بوس واسه الیسا خانوم ناز


ممنونم عزیزم