الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

37 ماهگرد عشقمون تو دل طبیعت ...

1392/5/28 22:43
1,525 بازدید
اشتراک گذاری

 


هر جا بودم با تو بودم،هر جا هستم با تو هستم

تو سبک شدن تو رویا،من به دنبال تو هستم

 

٣٧ ماهگردت مبارک عسل خانم  مبارک مبارک ماهگردت مبارک

عزیز دلم دختر شیرینم اینبار ماهگردتو رفتیم تو طبیعت کنار دماوند تا از نزیک ببینیش و بهت خوش بگذره دیگه نمیشد کیک برد تو این هوا و شما هم دوست نداری کیک خونه برای تولدت درست کنم و میگی این برای تولد نیست مامانی و برای همین برای غذا گفتیم هر چی دوست داری انتخاب کن و تو هم گفتی  کباب   سیاه دارن ( کباب کوبیده) و گفتی بله میخوام دوست دارم ... عزیز دلم همین که تو شاد باشی و بهت خوش بگذره برای ما کافیه .

دختر قشنگم خیلی بزرگ شدی و خیلی از کارهات عوض شده به طوری که دیگه حس نمیکنم یه بچه دارم و همش باید درگیرش باشم و نگران نه اینکه بگم وای نه گریه میکنی نه شیطونی و مثل یه آدم ٤٠ ساله برخورد میکنی نه بازیگوشی و تجربه برای بچه هاست گریه و خنده برای سن شماست و بهونه گیری نباشه چطور باید با کلمه جدی نه آشنا بشی نه عزیزم همه چی هست اما شیرین و دوست داشتنی ... عزیزم هر روز موهای پر موجتو شونه میزنم و این بهترین لحظه برای با تو بودنمه و خیلی لذت میبرم گاهی موهاتو میگرم تو دستمو حسابی میبوسموشون و تو هم میگی مرسی که موهامو دوست داری.... هر کار خوبی که انجام میدی دستاتو میبوسم حالا میخواد تو روز صد بار هم بشه عین اون صدبار دستاتو میبوسم و آرامش میگیرم گلم و پاهای کوچولوی ظریفتو هم میبوسم عشقم و روزی ده بار بهت میگم الیسا جونم تو همونی که همیشه آرزوشو داشتم یه دختر مهربون که خیلی چیزارو به راحتی میفهمه و درک میکنه یه دختر با قد بلندو اندامی ظریف که من و بابا آرزوشو داشتیم و با موهایی که موجش از موج دریا هم قشنگتر و چشمهایی که نگاهش یه جوریه نمیدونم چطور باید حسمو بگم عاشق نگاهت هستم با اون چشمهایی وقتی بهش نگاه میکنم هزار بار خدارو شکر میکنم که تو رو بهمون داد و با اینهمه عاشقی گاهی هم صدام بلند و خشن میشه در برابر بعضی از کارهات همچنین یه موقع هایی هم تنبیهت میکنم و اونم به این صورت که اگه کار بدی کنی باید بری اتاقت و رو صندلی بشینی و به کار بدت فکر کنی و هر وقت به نتیجه ای رسیدی بیای بیرون و برام توضیح بدی که چرا اینکارو کردی و یه موقع هم از بازی کردن با اسباب بازی دلخواهت محروم میشی و اگه بیرون باشیم و خوب همکاری نکنی فرداش حق بیرون رفتن رو نداری و.... بله دخترم همه اینا هست و داشتن بچه باهوش و کنجکاو یه کمی سخته یا میشه گفت انرژی میخواد هر چند من همیشه سعی ام بر اینه که کنجکاویهات بجا بکار بره و مانعی برای بازی و آزمایشهات نمیذارم جز چیزهایی که از قبل تذکر دادم و من و بابا بیشتر از هر چیزی دوست داریم از همه چی لذت ببری و خوشحال باشی و طوری تربیت بشی که بتونی با قدرت تصمیم بگیری بدونی که چیو دوست داری دنبالش بری نه اینکه به دنبال این تبلیغاتهای الکی که هیچ چیز جز اذیت کردن بچه ها و فشار آوردن به اونا و گرفتن لذت شادی بچه گونه اوناست بشم و برای من معنی نداره که بگم بچه من میتونه تو سن ... بخونه یا بنویسه ویا.... دوست دارم درکش کنی بفهمی و همه چیو آروم جلو بری و خودت بخوای و این تصمیمم فقط تصمیم خودم نیست بلکه کلی تحقیق کردم و مشاوره رفتم تا یه وقت تصمیم اشتباهی نگیرم و اسیر این خودخواهی ها  نشم هر چند منم بهت خوندن یاد میدم اما نه اونجوری هر وقت تو بگی و بخوای و خدارو شکر با یه بار گفتن دیگه خودت میتونی بخونی عزیزم. الیسای من دختر دوست داشتنی من مهربونم    خوش زبونم عاشقانه دوست دارم .

 

 

فرشته ناز من موقع رفتن خواب بودی ...

 

بیدار که شدی لباستو عوض کردم و گفتی بابا یه آخنگ شاد بزن و شروع کردی به قر دادن...

بابایی گفت بیا دماوندو به دخترمون نشون بدیم ....

تو رستوران داری منو رو نگاه میکنی...

تا یه باغچه دیدی زودی رفتی سمتش آخه عاشق گل و گیاهی...

داری اسم گلهارو میپرسی...

عاشششششششششششق  خندهاتم....

 

وقتی اومدیم خسته خسته گرفتی خوابیدی گلم همیشه دوست داری دستات بالا باشن البته از نوزادیت ....

بازم عمه راضی و عمو ابراهیم اومدن تا دختر نازمو که عاشق دریاست ببریم دریا...

یادم رفته بود وسیله های شن بازیتو بیارم و بهت گفتم برو یکی انتخاب کن که کلی ذوق کردیو برگشتی...

اینم به انتخاب عسل خانم

 

 

عمو ابراهیمم اومد کنارت شن بازی....

داشت برات قلعه درست میکرد...

یه  چاله درست کردیم و تو هم رفتی توش...

دختر با احساسم خیلییییییییییییی قشنگ به دریا نگاه میکنی ....

کادوی این ماهگردتم تغییر اتاقت با نظر و سلیقه خودت عزیزم هر چی گفتی من انجام دادم همین خودت عروسکهارو میدادی و میگفتی اینجا بزن منم اطاعت امر میکردم چون دوست داشتم تو دوست داشته باشی و خوشت بیاد هرچند چون استخرت خیلی بزرگه کل فضا رو گرفته اما چون تو دست داشتی منو بابایی هم نه نگفتیم و تو هم خیلی خوشت اومد و کلی تشکر کردی و تا چند روز صبح که بیدار میشدی اول میرفتی سمت اتاقت میگفتی لاکی جون و توپ هام هستن ؟ جمع نکردیشون؟ ....

این از پشت درت ....

کادوهای مامان بابا....

یه روز بابا داشت میرفت سر ساختمون که گریه کردی و گفتی منم بیام بابا هم که نه نمیگه تو رو با خودش برد و کنار ساختمون یه مغازه اسباب بازی فروشی بود که رفتی تو این عروسکو گرفتی و بابا میگفت تا من برم داخل دیدم الیسا داره عروسکشو میخوابونه و میگه بابا اینو انکتاب کردم اصلا مال خودم بود از اول فقط اینجا بود و بابایی گفت حالا دوباره نگاه کن ببین همینو میخوای یا یکی دیگه رو که تو هم گفتی نه همین مال منه و اسمشو گذاشتی آرمیتا بدون اینکه ما بهت بگیم تازه دوتا شعرم میخونه که خیلی دوست داری مبارکت باشه.

اینم مامان ملی برات گرفته مرسی مامان جونم.

شادترین لحظه هارو برات آرزو میکنم فرشته کوچولوی من.

خیلی از دوستهای عزیزم ازم خواسته بودن تا  اسم کتابهایی که با الیسا کار میکنم رو بهشون بگم من از هر کدوم عکس گرفتم امیدوارم گویا باشه.

این کتاب برای بچه های پنجم ابتدایی هستش اگه بچه هاتون دوست دارن باهاشون کار کنید تا خسته نشن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

صبا خاله ی آیسا
28 مرداد 92 15:59

عکس ها همه زیبا بودن
چ اتاق قشنگی هم داری گلم
همیشه خوش باشی
ماهگردت هم مبااارک


مرسییییییییییییییییی عزیزم . ممنونم . مرسییییییییییییییییییییی.
مامان یگانه
28 مرداد 92 15:59
37 مین ماهگردت مبارک عزیزخاله.همیشه شاد باشی در دل طبیعت.کنار دریا یادی از ما هم بکن.آخه عاشق دریاییم ودور از دریا.قربونت


ممنونم عزیزم. مرسیییییییییییییی قربونت برم. ای جانم حتما گلم.
مامان مریم
28 مرداد 92 16:11
37 ماهگیت مبارک خانوم کوچولوی ناز و خوش زبون...الهام جون راجع به اون تبلیغاتم کاملا باهات موافقم...موفق باشی عزیزم
مامان آيسو وآيسا
28 مرداد 92 16:32
اليسا جووون خشگل مباركه 37امين ماهگردت...
مثل هميشه مامان خوش ذوقت برات سنگ تموم گذاشته وجاهاي خشگل بردتت
عكسهاتونم مثل هميشه عالي مخصوصا اونايي كه دامنه دماونده با كنار دريا
كادوهاتم خشگلن مباركت باشن خشگل خانم


ممنونم خاله مهربونم . مرسییییییییییییی عزیزم نظر لطفته . مرسیییییییییییییییییی.
شیما مامان شاهین کوچولو
28 مرداد 92 17:04
چه اتاق قشنگیهههههههههههه

آفرین به الیسا جون با این سلیقشمامانی میشه بگی استخر توپشو از کجا خریدی؟؟؟ خیلی خوشگله... اگه پیدا کنم یه دونه واسه شاهینم بخرم




مرسییییییی چشمهاتون قشنگ میبینه عزیزم. ممنونم. قابل پسر گلمو نداره . پارسال از جنوب گرفتم .[.


سام
28 مرداد 92 17:09
الیسا جون میبوسمت خیلی نازی .
مامان و باباتم خیلی خوبن.
دوستت دارم عزیزم بوس



ممنونم عزیزم. مرسییییییییییییییییییییییی. کاش آدرس میذاشتی تا بهتون سر بزنیم. بازم ممنونم که پیش ما اومدی
مامان بردیا
28 مرداد 92 17:14
مامانی خیلی با احساس نوشتی..منم زیاد بردیارو میبوسم و بهش اهمیت میدم...از شما هم خیلی یاد میگیرم


ممنونم گلم. کار خوبی میکنی هر چی این فرشته هارو پرستش کنیم بازم کمه. نظر لطفته عزیزم .
مامان بردیا
28 مرداد 92 17:15
خوش به حالت مامانی.دخملت خییییییییییلی نازه.خدا حفظش کنه اتاقشم خیلی ناز شده


مرسی این چشمهای مهربون شماست که همه چیو خوب میبینه بس که مهربونی و خوش قلب . مرسییییییییییییییی
مامان بردیا
28 مرداد 92 17:15
خییییییلی ممنون به خاطر معرفی کتابها


خواهش میکنم عزیزم .
مامان بردیا
28 مرداد 92 17:17
ماهگردتم مبارک.کادوهاتم مبارک..ایشالا 120000000000000سالگیت
راستی...میشه بپرسم کدوم شهرین؟؟


ممنونم عزیزم . قربونت برم . بله ما آملی هستیم .
مامان اریانا
28 مرداد 92 17:28
سلام.دختر باهوش و ناز ی داری
.بهتون تبریک می گم .به وبلاگ اریانای خوشگل هم سری بزنید



سلام عزیزم ممنونم از لطفتون. حتما عزیزم.
مامان زری
28 مرداد 92 20:48
سی و هفتمین ماهگردت مبارک عزیزم
میدونستی دخترخیلی باهوش و دوست داشتنی هستی؟
دست عمه مهربون درد نکنه


ممنونم خاله مهربونم . مرسیییییییییی خاله مهربونم. مرسیییییییییی
عمه راضی
28 مرداد 92 23:41
عزیزم 37 ماهگردت مبارک انشاالله عروس بشی.در تمام لحظه های زندگیت سالم و موفق وشادباشی و از چشم بد هم دور باشی. عکسهای شمال هم یادش بخیر


مرسی عزیزم . واقعا همینطوره مرسی از اینکه همیشه به فکر الیسا جون هستی
مهرناز(مامان آرسام)
29 مرداد 92 0:14
37 ماهگیت مبارک خوشگل خانم تولدتم با تاخیر مبارک خاله جون مامانی خیلی زحمت کشیدی و همه چیز خیلی قشنگ و تک و عالی بود


سلام دوست قدیمی خودم که دیگه خبری ازت نیست اما ما همیشه دوست داریمو بهت سر میزنیم . ممنونم عزیزم. قربونت برم مرسی. پسر گلمو ببوس.
آزاده
29 مرداد 92 1:09
الیسا جون خوشحال میشیم به جمع دوستان ارتین بپیوندی.اگر موافق بودی خبرمون کن عزیزم


ممنونم عزیزم که به ما سر زدید . حتما عزیزم ..
میترا
29 مرداد 92 8:10
ای جااااااااااااااانم مبارک باشه الیساییه خوشکل و ناز حتما از فیروزکوه گذشتین!کاش میدونستم میخواین برین دماوند واقعا از ته دلم خوشحال میشدم میومدین پیش ما!بین راهتون هم بود!


مرسییییییییییییییی عزیز دلم ممنونم. ای جانم قربونت برم که اینقدر مهربونی . حالا شما کجا هستین عزیزم؟.
محبوبه مامان الینا
29 مرداد 92 9:37
ای جونم الیسای ناز قدبلند ظریف دوست داشتنی
37 ماهگیت مبارک عزیزم
کادوها هم مبارکت عزیزم اتاقتو خیلی خوشگل تزئین کردی عزیزم
الهام جون نوشته هاتو خیلی دوست دارم


ممنونم محبوبه جونم . مرسی دوست گلم. مرسیییییییییییییی میبینی چه بلا شده ! ممنونم عزیز دلم ..
مامان ایسا
29 مرداد 92 11:46
ماهگردت مبارک الیسا جونم.
همیشه به گردش .خوش باشید.


ممنونم عزیزم . قربونت مرسییییییییییییییی.
مهسا مامی کیارش
29 مرداد 92 12:23
الیسای دوست داشتنی خودم 37مین ماه زندگیت مبارک وای الهام جون نوشته هات قشنگ و با احساس بود منم از صبح تا شب دست و پاهای کیارش رو بوس بارون میکنم و انگاری از بوسیدنشون سیر نمیشم الهام جون خدا واست نگهش داره از طرفم بوس گنده لپاشو کن که خیلی دوسش دارم این ماه کوچولوروهمیشه خوش باشین

مرسی مهسا جونم دوست مهربونم . آخه با بوسیدن این فرشته ها که آدم سیر نمیشه . ممنونم عزیزم از محبتت حتما .مرسیییییییییییییییییییی همچنین شما..

مامان آرشيدا قند عسل
29 مرداد 92 14:54
سي و هفتمين ماهگرد مبارك خانومييييي.


ممنونم عزیز دلم مرسیییییییییییییییییییییی.
سارا مامانی شیدا
29 مرداد 92 20:46
مبارک باشه الیسا جونم
همیشه به خوشی و گردش دوست خوبم معلومه که به این عروسک خانم خیلی خوش گذشته امیدوارم لباش همیشه بخنده
الیسا جونم اتاقت خیلی خوشگل شده همه هدیه هات هم خوشگله مبارک باشه


ممنونم خاله عزیزم . درسته حسابی خوشحال بودو کیف کرد. ممنون از دعای قشنگت عزیزم. مرسییییییییییییی خاله جونی همش با نظر خودم بود . مرسیییییییییییییییی.
مامان آرسام
30 مرداد 92 0:46
37 امین ماهگردت مبارک عزیزم


مرسییییییییییییی عزیزم
مرجان مامان آران
30 مرداد 92 2:20
37 ماهگردت مبارک عروسک خوشگلممممممممممم
قربونت برم خوشگل خوشتیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
چه اتاقییییییییییییییی عزیزممم خیلی نازههههه
کادوهای خوشگلتم مبارکککککک
دوستتون داریم بوس گندهههههههه برای مامانیو دخترررررررررررررری


ممنونم عزیز دلم دوست گلم. مرسیییییییییی خاله جونم. ما هم همین عزیز من
بهار مامان غزل
30 مرداد 92 2:43
37 همین ماهگردت مبارک الیسای گلم
الهام جون واقعن با این عکسای دریا و جنگل دل من اب میشه ..یاد خودم می افتم وقتی شمال بودیم هر شب هرشب تابستون یک شب جنگل شام میخوردیم یک شب دریا شام میخوردیم البته مامان از خونه درست میکرد و میبردیم اونجا میخوردیم ...میدونیکه اونجا خیلی رسمه از این کارها ..بعضا دوره های زنانه فامیلی هم دیدم که جنگل ( پارک جنگلی برگزار میشد) به همین خاطر از تولد دریاییش حسابی لذت بردم و تعجب نکردم


ممنونم بهار جونم مرسی.ای جونم حق داری واقعا هم همینطوره که میگی قربونت .
مامان الی
30 مرداد 92 5:11
الیسای نازم

خوشحالم که بازم بزرگتر شدی

امیدوارم هر جای دنیا که هستی سالم و

سلامت باشی.

عکس ها بازم و بازم عالی هستن .

آفرین به مامان خوش ذوقت که همچین

تولدی رو برات گرفته





ممنونم خاله مهربونم که این همه لطف داری به ما
.مرسییییییییییییییییییییییی عزیزم.
مامان الی
30 مرداد 92 5:12
تبریک تبریک تبریک

گل قشنگم , چه خدای مهربونی که تو رو

آفرید.


ممنونم خاله جون مهربونم مرسیییییییییییییییییییییییی .
مامان آروین (مریم)
30 مرداد 92 8:44
37 ماهگیت مبارک باشه عزیزم .
چه اتاق منظم و خوشگلی .
عاشق عکست شدم که داری به دریا نگاه میکنی


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییی.
سهیلا مامان آیسا
30 مرداد 92 9:34
وااای چه دختر نازی ،چه عکسای خوشگلی
وب زیبایی دارید تبریک میگم بهتون
خوشحال می شم بهمون سر بزنید


ممنونم چشمهاتون قشنگ میبینه دوستم. حتما عزیزم.
میترا
30 مرداد 92 13:14
مامان الیسا ما فیروزکوهیم.تو نطر گفته بودم.شمارمو تو خصوصی براتون گذاشتم واقعا خوشحال میشم در خدمتتون باشیم


ای جانم عجب جایی . قربونت برم که اینقدر لطف داریو مهربونی فدات شم.
جیران بخشنده
30 مرداد 92 13:22
عزیزم 37 ماهگردت مبارک چه کادو های خوشگلی اتاق این وروجک هم خیلی ناز شده


ممنونم عزیز دلم. مرسییییییییییییییییییی
مامی مهتا
30 مرداد 92 13:41
ماهگردت مبارک عزیزدلم .... الیسا جونی خیلی خوش سلیقه هستی .... چقدر قشنگ اتاقت رو تزیین کردی ...


ممنونم عزیزم. مرسیییییییییییییییییییی
صبا خاله ی آیسا
30 مرداد 92 14:20
عااااااااااشقتم الیسای عزیزم خیلی دختر نازو باهوشی هستی



مرسییییییییییییییییییییی خاله جون مهربون ما هم خیلییییییییییییییییی دوست داریم عزیزم.
شبنم
30 مرداد 92 18:21
الیسا جونم ماهگردت مبارک خوشگلم وای الهام جون خیلی لذت میبرم مطالبتو می خونم واقعا جای تحسین داره ! الهام جون من خیلی دوست دارم بچه دار شم ولی فعلا موقعیتشو ندارم می خواستم یه سوال ازتون بپرسم چون من و همسرم با هم دوست بودیم و تو وبلاگ که د رمورد آشنایی خودتون نوشتین خیلی شبیه آشنایی ما بود فقط شما قبل بچه دارشدن هوس نمی کردی که سریعتر بچه بیارین آخه از طرفی خیلی دوست دارم و از طرفی هم اصلا موقعیتشو ندارم نمی دونم با این مسئله چطور کنار بیام ممنون میشم کمکم کنی

قربونت برم عزیزم مرسی که همیشه به ما لطف داری دوست عزیزم. شبنم جان من خیلی زود ازدواج کردم و اونم با خواست خودم بود با اینکه تک دختر بودم اما بازم پافشاری کردم و همراه ازدواجم درس و هنر و هر کاری که دوست داشتمو ادامه دادم درسته واقعا سخت بود اما همه اونارو ادامه دادم و هنوز دانشجو بودم که عروسی کردیم و بعدش تو اداره نظام مهندسی ناظر بودم و همچنین بازم درس و بازم کار تو بیرون اداره و نظارت ساختمون و 4 سال از عروسیمون گذشته بود هم از طرف خانواده من و هم خانواده همسرم نوه نداشتن و خیلی دوست داشتن و منو علی هم احساس کردیم حالا یه نی نی بیاریم که خدارو شکر از تصمیممون یه ماه نگذشته بود که کتوجه شدیم نی نی دار شدیم و همه این کارها با بارداریم همراه بود حالا بملند تا ماه آخر چالوس و بابلسر و نور و... میرفتم و حتی شب زایمانم هم مشغول کار بودم و حتی از 2 ماهگی الیسا بازم مشغول شدم اینارو بهت گفتم تا بگم دوست من همه چی به خودمون بستگی داره و اینکه چقدر اراده داریم و میتونیم هر چی رو دوست داریم همون بشه و اگه واقعا بچه دوست داری یه تصمیم حسابی بگیر و پاش باش عزیزم . امیدوارم هر چی که به صلاحته همون بشه دوست گلم.
شبنم
30 مرداد 92 18:31
الهام جون ببخشیدا اون پروانه که زدی به دیوار اتاق الیساجون رو می تونم بپرسم از کجا گرفتی اگه ایرادی نداره ! الیساجون خیلی خوش سلیقه ای خاله چیدمان اتاقت هم خیلی قشنگه دختر دوست داشتنی خاله


قابلتو نداره عزیزم اونو از جنوب گرفتم . مرسییییییییییییییییی .
مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 22:17
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم


عمه راضی
30 مرداد 92 22:47
دلمان که میگیرد
تاوان لحظه هایی ست
که دل میبندیم


و همین دلبستناست که آدمو هوایی میکنه .... خوبی ؟
مامان عسل
31 مرداد 92 1:33
عروسک خاله میبوسمت هزارتاااااااااااااااااااا


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییی
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 2:00
خصوصی داری گلم


ممنونم عزیزم.
مامان پندار
31 مرداد 92 3:09
عزیز دلمی تو دخترک لطیف و با احساسم
مامانش از طرف منم موهای نازشو ببوس


ممنونم خاله جون مهربونم مرسیییییییییییییییی. حتما عزیزم . پندار جونمو ببوسش
شبنم
31 مرداد 92 12:27
سلام خانم مهندس
ببخشید مثل اینکه اشتباهی به جای آدرس خودم آدرس شما رو گذاشتم مرسی از راهنمایی های مضاعفتون


سلام عزیزم. متوجه نشده بودم. خواهش میکنم گلم.
دخترک
1 شهریور 92 18:25
قورباغه رو خوب اومدی خیلی جیگرهههههههههه
بوووس


مرسی عزیزم میبوسمت گلم.
یاسمن مامان الیسا
4 شهریور 92 0:01
ممنون الهام جون از عکس کتاب هایی که گذاشتی


خواهش میکنم دوست عزیزم .
مامان رادین
4 شهریور 92 7:35
سلام به مامانی
و الیسا ملوسک
خیلی خوب بود و جالب
امیدوارم همیشه خوش باشید در کنار هم ...
37 ماهگردت هم مبارک جیگری



سلام به دوست گل خودم . مرسییییییییییییییی. ممنونم خاله عزیزم از تبریکتون پسر گلتونو ببوسین
مامی92
26 شهریور 92 13:41



سجاد
27 شهریور 92 23:33
سلام .
بیاین تو و آهنگ جدید کلاه قرمزی رو دانلود کنین


سلام . مرسیییییییییییییییییییییی.