الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

نفسم عمرم عشقم دخترم...

1392/5/31 13:07
9,992 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگو باهوش و مهربونم منو بابایی عاشقتیم و از اینکه خدای مهربون  یه فرشته نازی بهمون داده هزاران بار شاکرشیم . الیسا جونم دختر شیرین زبونم اونقدر شیرین زبونی که هر کسی تو رو دیده باشه عاشق اون شیرین زبونیت میشه و به هر بهونه ای باهات حرف میزنه وکیف میکنه قربونت برم . الیسا جون عاشق بیرون رفتنی و مهمونی و پارک و خرید و چون همیشه در حال بیرون رفتن هستی یه روز تو خونه بمونی هی میگی مامانی من تو عمرم بیرون نرفتم میبینی مامان جون من چقدر گناه دارم ... منم اینجوری میشمتعجبتعجبتعجبدیگه خودت بلدی تلفن بزنی و زنگ میزنی خونه مامان ملی و میگی سلام مامان ملی جونم اصلا به فکر من نیستی و نمیگی من تهنام؟چرا نمییای دنبالم ؟ این مامانم امروز کار داره بره پول در بیاره برام یه اسباب بازی جدید بخره تو چرا نمییای؟تعجب وای از دست زبونت مامان جون . تازه یه وقتهایی هم زنگ میزنی خونه مامان معصوم و میگی: سلام مامان معصوم خونه هستی ؟ مهمون نمیخوای ؟ پس بیا منو ببر دیگه بیا یه کم دلمون باز بشه تعجب مامان معصوم من افتادم پام درد میکنه ... مامان معصوم هم گفت چرا عزیزم ؟ تو هم گفتی آخه من وروجکم دیگه نمیتونم یه جا آروم بشینم که هر کاری کنم بازم بازیگوشمتعجب واییییییییییییییی  دلم میخواست اونقدر محکم فشارت بدم که نگو اما حسابی بوسه بارونت کردم عمرم. تازه یه کار جالبت اینه که بیشتر وقتها که میریم برات اسباب بازی بخریم اسم اونو تو مغازه انگلیسی میگی و من بهت میگم چرا فقط اسم چیزی رو میخوای انگلیسی میگی ؟ آخه مامان انگلسی میگم تا بچه ها نفهمن و گریه نکنن که ما هم میخوایم دیگه درست نیست تعجب مامان جونم با اینکه تابستون من سرم شلوغتر و کارم بیشتره اما دلم نمیاد بازی کردن با تو رو از دست بدم واسه همین هر جا باشیم بازیکردن با تو سر جاشه کلی هم خوش میگذره وقتی معما رو حل میکنی ذوق من بیشتر از تو هست وقتی با خمیر چیزی درست میکنی صدای هورای من همه جا رو میگیره .... بله دخترم من عاشقتم  عاشق تو که مهربونی تو که شیرین زبونی تو که دوست داشتنی هستی قربونت برم من.

 

 

 توپ بازی و خاله بازی با عروسکهات...

 

یه وقتهایی هم اینجوری خودت میخوابی عمرم....

عادت همیشگیت اینه که لباسهای منو بپوشی و دیدم شلوارم رو پوشیدی و رفتی تو کمدت و با موبایلت داری صحبت میکنی عزیزم...

الیسا جونم دخترم هر وقت کاری انجام بدی که خوب نباشه و اشتباه باشه بهت میگم چرا اینکارو کردی؟؟؟ و تو هم میدونی باید بری تو اتاقت به کاری که انجام دادی فکر کنی و میری و هر وقت به نتیجه رسیدی مییای و محکم منو بغل میکنی و میگی ببخشید مامان جونم من وقتی فکر کردم فهمیدم عجب کاری کردم دیگه تکرار نمیشه منم حسابی میبوسمت گلم.

واینجا هم داری فکر میکنی قربون اون فکر کردنت بشم من...

بعد از بخشیده شدن قربون خندت بشم من...

گیر دادی یه کم عکس بگیر از من .... نه که مامانی اصلا عکس نمیگیره...

بای بای....

خونه مامان ملی و کلاس ریاضی...

شکلهای شبیه به هم رو وصل کن؟...

قورباغه من عاشقتم....

این روزها هر جا میری این جوجه طلایی رو هم با خودت میبری...

آموزش زبان من میگم تو شکلهارو پیدا میکنی و تو میگی من شکلهارو بهت نشون میدم...

آموزش اندازه ها بود و گفتم عروسکهارو به ترتیب اندازه بذار...

نمایش عروسکی....

قربون دختر باهوشم که پروانه رو گذاشتی کنار گلها...

بعدش برای خودت جنگل درست کردی ....

جانم فدای خندیدنت...

مامان ملی هم تو زنگ تفریح بهت میوه میده تا انرژی بگیری...

زنگ باغبونی...

عاشق گل و گیاه هستی و خیلی دوسشو داری مخصوصا آب دادن به اونا...

زنگ شناخت نوغ برگ...

تا برگ درخت انجیر رو دیدی گفتی مثل دست میمونه و دستتو گذاشتی روش...

تا اسم برگ رو میگفتم پیداش میکردیو با ذوق نشونم میدادی...

 تازه آخرش روشون نقاشی هم کشیدی....

ای جونم وقتی اومدم اینجوری دیدمت اشک تو چشمام جمع شد آخه تو تختت بودی منم تو اتاق خودم و صدام زدی وگفتی من خانم دکتر شدم دیگه میای منو ببینی و خودت لباس تنت کردی و گفتم چرا زیپش رو جلو گذاشتی تو که بلدی لباستو بپوشی گفتی نه مامان مگه ندیدی دکترا جلوی لباسشون دکمه داره ؟منم اینجوری پوشیدم . حالا چرا تاج گذاشتی؟ مگه نمیگین دکترا مثل فرشته نجاتن پس تاج دارن دیگه ... فربون قلب مهربونت بشم من...

پاذل حروف و اعداد...

زنگ شادی...

عزیزم زنگ شادی هر کاری میکنم تا حسابی بخندی و اونقدر میخندی که دلت درد میاد نمیدونی صدای خنده هات وقتی تو گوشم میپیچه چه انرژی بهم میده الهی همیشه از ته دلت بخنددی....

توپهارو گذاشتم پشتت گفتم لاک پشت شدی...

دیگه خسته شدی...

اینجا اسم حروف هارو میگفتم میرفتی روش می ایستادی ...

اینم یه مدی جدید...

بهت گفتم رنگهارو جدا کن...

بعد اینکه تموم شد گفتی میشه رنگین کمونی رست کنم ؟ گفتم بله عزیزم و تو هم به این قشنگی درستش کردی...

یه روز رفتیم تو حیاط و شروع به بازی کردیم....

زنگ لگو سازی...

خودت داری خودتو تشویق میکنی...

از روی شابلون نقاشی میگشی ....

خمیر بازی که منم اینجا حسابی بازی کردم و بهت کمکم کردم....

داری واسه مار چشم میذاری....

این از نتیجه کار ما دوتا ...

زنگ نمایش ....

خیلی قشنگ بازی میکنی ....

وسط بازی گفتی یه زنگ بزنم ....

زنگ نخ کردن....

 

مگه  میشه الیسا جون قر نده....

زنگ حل کردن معما....

خیلی معما حل کردنو دوست داری و اصلا خسته نمیشی اما این منم که آخرش خسته میشم....

با کدوم توپ فوتبال بازی میکنن؟

این سایه مال کیه؟

 

 عزیز دلم دختر نازم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی قربونت برم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

محبوبه مامان الینا
31 مرداد 92 8:46
عروسک ناز و ملوس و خوش لباس و باهوش و مهربون میدونستی تو عشق منی خاله جون؟!


خاله جون تو هم میدونی من و مامانم خیییییییییییییییییییلی شمارو دوست داریم
مرجان مامان آران
31 مرداد 92 10:58
ای جانممممم عکساشوووووو لباسای خوشگلشوووووووووووووو
فدات شم لا این بازی کردنتتتتتت قربونت برم که با هوشیییی اینارو له هم وصل کردییییی فرشتهههههههه خوشگلللللل


مرسییییییییییییییییی مرجان عزیزم . خدا نکنه خاله مهربونم.مرسیییییییییییییییی آران جونو ببوس و باران جونو نازش کن
محبوبه مامان الینا
31 مرداد 92 11:45
راستی الهام جون وبت واسه من خیلی دیر باز میشه و حین تماشای عکسها هم مدام قفل میکنه فکر کنم اشکال از حجم عکسها باشه !


محبوبه جون من چند بار چک کردم همشون باز شد بازم چک میکنم ببحشید دوست جونی خودم .
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 12:15
خصوصی داری گلم
وووووووووویی عزیزم عکسات بی نظیر بودن خودت و لباسات حرف ندارن عااااااااااااالی
قربونت برم الیسا جونم
اتاقتو که نگو خیلی شیک و خوشگله


ممنون عزیزم. مرسییییییییییییییییییییی. ممنونم چشمهای شما همه چیو خوب و قشنگ میبینه عزیزم.
مامان آيسو وآيسا
31 مرداد 92 14:11
عزيزم اليسا جووونم خيلي ناااززززوباهوش وشيرين زبوني
آفرين به اين دخمل نازنين وخشگل ميبوسمت هزار تا
عكسهات خيلي خشگل بودن ناززززنينم


ممنونمخاله جونی مهربونم. مرسییییییییییییییییییییی
جیران بخشنده
31 مرداد 92 15:42
با این کار های شیرینش ادم دلش میخواد بخورتش


مامان مهسا
31 مرداد 92 15:43
سلام به الیسا جون عزیزم ومامان گلش
واقعاًباید به این مامان احسنت گفت که اینقدر باسلیقه و پر حوصله هستند
همه چیز عالی و زیبا است
الیسا جون رو ببوسید[گل


سلام دوست عزیزم ممنونم که به ما سر زدید و اینهمه لطف دارین به ما. مرسییییییییییییییییییی
شمیم
31 مرداد 92 16:50
خیلی از برنامه هایی که برای دختر گلتون چیدید خوشم اومد. مثل یه مهد غیر انتفاعی که سرشار از محمبت مادرونه است . بهتون تبریک می گم .


ممنونم عزیزم نظر لطفته دوستم. مرسییییییییییییییییییییییی
مامی مهتا
31 مرداد 92 16:53
چه بازی های خوب و قشنگی... چه خوب و عالی .... فدای الیسا جونی با اون قر دادنش ....
الهامجون امکان داره اسم کتابهایی روکه با الیسا جان کار میکنی بهم بگی یا انتشاراتش رو ...خیلی خوشم اومد ... برای مهتا تهیه کنم ... ممنون میشم ... میبوسمتون


ممنونم عزیزم. خدا نکنه خاله جونی مهربون. من تو پست قبلی سه تاشو نشون دادم اما یه پست جدید میذارم تا همه چیو بهتر نشون بدم چشم حتما دوستم.
ساجده
31 مرداد 92 16:53
عکسهات مثل همیشه قشنگه وای الهام جون اونجا که گفتی قورباغه من مردم از خنده آخه درست مثل قورباغه نشسته و سبز پوشیده . یه سوال چرا موهای الیسا جون اینقدر وز وز شده قبلا صاف تر بود شما اینطور فکر نمی کنید


ممنونم ساجده جونم . واسه همین گفتم . پوست الیسا خیلی خشک شده و این باعث شد موهاشم خشک شده که این ماه میریم پیش دکترش . ممنونم که اینهمه توجه میکنید خاله جونم.
الی مامی آراد
31 مرداد 92 16:54
وااای دلم میخواد درسته قورتت بدم فرشته کوچولوی مهربون


مرسیییییییییییییییییی خاله جونم
شبنم
31 مرداد 92 16:56
مرحبا الهام جون من مطمئنم الیسا جون یک نخبه میشه آفرین به تو خاله که خودت هم علاقه نشون می دی


ممنونم شبنم جونم دوست گلم لطف داری عزیزم. ممنونم گلم.
mona
31 مرداد 92 18:06
مامانی الیسا اول اینکه از بس از الیسا جون خوشم میاد بی اجازتون لینکتون کردم من نی نی تو راهی دارم که 3 مهر میاد تو بغلم از بچه هایی با مشخصات الیسای عزیزم خیلی خوشم میاد دوست دارم همچنین بچه ای تربیت کنم از تجرته هات برام بذار عزیزم ممنون میشم


سلام دوست عزیز ممنونم که به ما سر میزنید و اینهمه لطف دارید عزیزم. الهی به سلامتی بدنیا بیاد عزیزم. مرسی که منو قابل دونستی حتما یه پست از کل کارهام با الیسا میذارم دوست عزیزم .
مریم
31 مرداد 92 20:44
عزیزم چقدر زیاد تو یک روز باهاش کار کردی!عزیزم ممکنه زده بشه




دوست عزیزی که به فکر خستگی دخترم هستی ممنونم!!!!!!!! اینا برای دختر من مثل بازی میمونه نه درس و کتاب و اگه دقت میکردین متوجه میشدین که تو یه روز نیست و اگه ده برابر اینهارو تو یک روز انجام بده خسته نمیشه و دوست داره و با گریه ازم میخواد تا دوباره انجام بدیم و حالا چه اشکالی داره که کنجکاویهای دختر باهوشم رو تو بازیهای خلاقانه بکار بگیرم تا اینکه همش بهش بگم نکن بشین یا یه سی دی بزنم بگم نگاه کن و خودمو راحت کنم ؟


عمه راضی
31 مرداد 92 22:55
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


تمام بوسه ها دریافت شد عمه جونی حالا اینارو بگیر
پریسا
1 شهریور 92 3:44
سلام به مامان الهام مهربان و الیسای دوست داشتنی
من یکی از خواننده های خاموش وبلاگتون هستم.
هر وقت که توی به روز شده ها میبینم حتما میام .
از نوشته هات و کارای الیسا جون و مخصوصا عکساش لذت میبرم. خیلی زحمت میکشی.و وبلاگ پر باری براش داری.
به امید موفقیت فرشته های دوست داشتنیمون
برای ایسا جونی و مامان جون مهربان


سلام دوست عزیزم ممنونم که همیشه به ما سز میزنی . نظر لطفته عزیزم. مرسیییییییییییییییییییییییی.
مامان مریم
1 شهریور 92 9:38
الهام جون با تعریفایی که می کنی و عکسای خوشگلی که از الیسای عزیزم میذاری دوست دارم بیامو محکم بچلونمش...مهربونی و باهوشی از چشاش میباره...عالی بود عکساتون و کارایی که باهم میکنین...


ممنونم عزیزم . مرسییییییییییییییییی دوست عزیزم.
مامان ساجده
1 شهریور 92 18:23
سلام عزيزم ببخشيد من كامنتي كه گذاشته بوديد رو خوندم من در مورد موهاي اليسا جون چيزي نگفتم وقتي خوندم خيلي تعجب كردم وقتي هم كه اومدم براتون كامنت بزارم ديدم ي كامنت به اسم من براي شما اومده من واقعا اينطوري شدم
عزيزم من هيچ وقت به خودم احازه نميدم كه به ديگران توهين كنم ولي متاسفانه ي آدم بيشعور پيدا شده كه به اليسا جون اينطوري توهين كرده اونم از اسم من سو استفاده كنه
انقدر وجود نداشته كه حداقل آدرسشو بزاره و از اسم ديگران سو استفاده نكنه

سلام ساجده جون من چون از دوستای گلم مطمئن هستم برای همین اومدم از خودت پرسیدم تازه چند تا کامنت دیگه هم گذاشته بود که جز کسایی که خودم میدونم کسی خبر نداشت و با این کار فقط خودشو خرابتر از همیشه کرد و منو مطمئن کرد که چقدر یه آدم میتونه اینقدر بد باشه که به یه بچه هم رحم نکنه وی بازم خدارو شکر که اینجوری خودشو بیشتر نشون میده هر چند من خیلی وقته از درونش با خبرم و دیگه حتی تو ذهنمم نیست چه برسه.... ساجده جون من این دنیای مجازی رو خیلیییییییییییی دوست دارم چون دوستهایی که اینجا دارم برام خیلی باارزشن و همشون یه قلب مهربون دارن و من عاشقشونم.

هیراد و عمه لیلاش
1 شهریور 92 22:47
فدات بشم خاله جون همه کارهات ناز و شیرینه ولی فکر کردن راجع به کارت حسابی دل منو برده
ماشالله به تو که اینقده خانمی و باهوش گلم
مامانی شما هم خسته نباشید


ممنونم خاله جون مهربونم. وای اگه حرف زدنشو موقع فکر کردن بشنوی چی میگی خاله . مرسیییییییییییییی. ممنونم دوست عزیزم.
مامان زری
1 شهریور 92 22:58
عزیزم بازم مثل همیشه عکسات بی نظیر بودن خودت و لباسات حرف ندارن عااااااااااااالی
قربونت برم الیسا جونم
الهام جون همیشه دوست دارم یه مادر نمونه مثل تو باشم، یعنی میشه؟
راستی آپم


مرسی خاله جونی مهربونم. خدا نکنه عزیزم. وای عزیزم خیلی لطف داری و شرمندم میکنی گلم. الآن میم عزیزم
سهیلا مامان آیسا
2 شهریور 92 8:52
ای جونممممممممم که اینقدر باهوش وشیرین زبونی عزیزممممم
چه ژستایی هم میگیره خانومییی با اون لباسای خوشگلش


مرسییییییییییییییی خاله جونی مهربونم. مرسیییییییییییییییییییییی
سمیه
2 شهریور 92 13:53
سلام الهام خانم واقعا یه مادر نمونه هستین بهتون تبریک میگم انشاالله همیشه موفق باشید،دختر گلتون که هزار ماشاالله هم خوشکله هم باهوش،خدا حفظش کنه


سلام دوست عزیزم . ممونونم عزیزم لطف دارین شما . مرسییییییییییییییی خاله جونی مهربون
مامان آرسام
2 شهریور 92 19:42
آفرین به این دختر باهوش



مرسییییییییییییییییی خاله جونم
مائده(ني ني بوس)
2 شهریور 92 22:32
يعني ساريناي منم به اندازه تو باهوش ميشه؟ ماماني من خيلي اليسا جونو دوست دارما


مرسیییییییییییییی دوست مهربونم منم خیلییییییییییییییییییی شمارو دوست دارم عزیزم
مامان آروین (مریم)
3 شهریور 92 7:32
سلام ، هر موقع وبلاگتون میام و میبینم برای الیساجونی این همه وقت میگذاری و باهاش کار میکنی در قالب بازی و آموزش و کارگاه ، از یک طرف خیلی خیلی خوشحال میشم و از طرفی دلم میگیره و برای پسرم دلم میسوزه . آخه از 5.5 صبح تا 18.5 از خونه بیرون هستم . وقتی هم میرسم هم خسته ام و هم باید به امر آشپزی ونظافت بپردازم . اصلا نمیتونم باهاش کار کنم . روزهای جمعه هم بیشتر به کارهای خونه و سرزدن به فامیل میگذره . همیشه نکات آموزشی ازتون یاد میگیرم اما متاسفانه نمیتونم برای آرئین اجرا کنم .و من بدترین مادر دنیا هستم .


سلام به دوست گلم مریم جان . مریم جان این چه حرفیه شما هم داری زحمت میکشی منم شاغلم و خوبیش اینه که ساعتش دست خودمه و میتونم برنامه ریزیش کنم اما واقعا ساعت کاریت زیاده و حق داری که خسته باشی و وقت نکنی ولی محبتت بهترین کار برای آروین جونه و اگه آروین مهد میره که اونجا با بچه ها و مربی ها کلی چیز یاد میگیره اگه پیش کسی میمونه خلاصه بازی میکنه و بازم بهش حوش میگذره و تو هم که اینقدر زحمت میکشی به نظرم بهترین مامان دنیایییییییییییییی .

مامان آرشيدا قند عسل
3 شهریور 92 9:13
تو خيلييييييييييييييييييييييي گلييييييييي عزيززززززززززززززززززززممممممممممممم


مرسییییییییییییییییی خاله عزیزم ممنونم
سهیلا مامان آیسا
3 شهریور 92 9:29
راستی الهام جون ما خیلی نزدیکیم به هم،ماایزدشهریم
ببخشید میشه بپرسم دکتر الیسا جون کیه؟دکتر آیسا زهستانیه به نظرتون دکتر خوبیه؟


وایییییییییییییی عزیزم واقعا؟؟؟ چقدر خوشحالم که یه دوست نزدیکمونه خیلییییییییییییی خوشحالممنم چند باری پیش دکتر زهستانی بردم مخصوصا برای چکاپ تغذیه چون تخصص زهستانی تغذیه هست بد نبود اما من الیسا رو از بچگی یعنی 10 روزگی بردم بابل پیش دکتر سوادکوهی که خیلی خیلی ازش راضی هستم .
صبا خاله ی آیسا
3 شهریور 92 18:58

عاشقتم
الهام جون کاش صداشو تو وبلاگش میزاشتی بیشتر لذت میبردم


مرسییییییییییییییییی منم دوستون دارم. ممنونم از لطفتون حتما عزیزم
reza
4 شهریور 92 7:27
از باغ می برند تا چراغانی ات کنند تا کاج جشن های زمستانی ات کنند پر کرده اند صبح تو را ابرهای تار تنها به این بهانه که بارانی ات کنند یوسف! به این رها شدن از چاه دل مبند این بار می برند که زندانی ات کنند یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست از نقطه ای بترس که شیطانی ات کنند! ای گل گمان نکن به شب جشن می روی شاید به خاک مرده ای ارزانی ات کنند آب طلب نکرده همیشه مراد نیست گاهی نشانه ایست که قربانی ات کنند ...
مامان رادین
4 شهریور 92 7:36
خیلی بازیهای جالبی بودن مامانی
آفرین به الیسا ملوسک که اینقدر خوب اجرا میکنه


ممنونم عزیزم . مرسیییییییییییییییی
Mamani ye Zahra
4 شهریور 92 10:08
Elisa joonam khosh migzare???
Pooshidan e shalvar e maman kheili jaleb bood
Mavaffag bashi golam


مرسییییییییییییییی خاله عزیزم . وای خاله جونی هر چی مامانم بخره یا بخواد بپوشه من اول تستش میکنم . مرسییییییییییییییییییییییی دوست عزیزم زهرا جونو ببوسش
شیما
4 شهریور 92 16:57
سلام


لیلا مامان پرنیا
4 شهریور 92 17:34
قربون تو دختر مودب وناز
واقعا آفرین الهام جون تو یه مادر کاملی خوش به حال الیسا که تو دامن همچین مادری پرورش پیدا میکنه


ممنونم خاله جون مهربون. نظر لطفته لیلا جونم قربونت برم
سهیلا مامان آیسا
5 شهریور 92 8:14
منم اتفاقی با وبتون آشنا شدم وکلی ذوق کردم.منم تعریف دکتر سوادکوهی شنیدم ولی هنوز امتحانش نکردم.ایشالا که این فرشته ها هیچ وقت پاهاشون به دکتر نره.مرسی عزیزم ببوس الیسا جونو


مرسییییییییییییییی. واقعا همینطوره عزیزم .ببوس دخملی نازمو
مریم
5 شهریور 92 12:02
سلام. خدا دخمل گلتو براتون حفظ کنه.
میشه اسم اون کتابی که "سایه مال کیه" رو بگین؟
ممنون.


سلام عزیزم. ممنونم مرسی. کتب معمای انگشتی که این کتابی که دست الیسا بود رابطه ها بود عزیزم.
فاطمه مامان الينا گلينا
5 شهریور 92 13:18
خيلي همه عكس هاش ناز بود .آفرين به اين ماماني كه اينقدر به فرشته كوچولوش وقت مي گذاره و سرگرمي براش درست مي كنه.
راستي من از از ماسك فيلش خيلي خوشم اومد .جسارتاً يه سوال برام پيش اومده ازكجا خريديد


مرسی عزیزم. ممنونم دوست گلم لطف داری. خواهش میکنم دوست عزیزم اینو از عروسک فروشی گرفتم قابل دختر گلتونو نداره

هستی وهیربد
5 شهریور 92 15:12
سلام من اولین باره به وبتون میام وخیلی از وبتون خوشم اومد ماشاله الیسا جونم چه قد نازه چه قدهم باهوشه ماشاله آفرین به این دختر گل از طرف من هزارتاااااااااااااااااااااااااااااااابوسش کنین


سلام دوست عزیزم ممنون که به ما سرزدید و ممنونم از لطفتون. مرسیییییییییییییییییییییییییی.
مهسا مامی کیارش
6 شهریور 92 2:59
عزیزدلم دخترقشنگم عکسا و کارات رو دیدم آفرین به دختر خوشگل و باهوشم عاشقتمممممممممممم


ممنونم خاله جونی مهربونم . مرسییییییییییییییییییییمنم خیلیییییییییییییی دوست دارم
شیدا مامان الینا
6 شهریور 92 15:01
عزیز دلم با اون ژست فکر کردنت
آخه دل من که ضعف میره هر بار میام عکسهای خوشگلت رو میبینم عروسک قشنگم هزار هزار تا برای الیسا جون خودم


ممنونم عزیزم. لطف داری دوستم بس که مهربونی .
مامان الی
7 شهریور 92 2:22
سلام الیسای نازم

وای که چه نازنین دخملی هستی تو

من که از دیدن عکسات سیر

نمیشم




دست مامان خوش سلیقت درد

نکنه برای دوست جونم و

دخملی نازش




سلام عزیز دلم دوست گلم . مرسییییییییییییییی از اینهمه لطف و مهربونی .
وسوسه
12 شهریور 92 14:56
گاه فقط از کل دنیا...

دلت یکی را میخواهد...

و میدانی...تا ابد هم خدا خدا کنی به دستش نمی آری...

میدانی باید بگذاری و بگذری...

و چه تلخ است دانستنش


سلام وبلاکت 20 خیلی خوبه به منم سر بزن اگه موافق بودی منو با عنوان وسوسه لینک کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم




چه متن قشنگیییییییییییییییی. مرسی که به ما سرزدید عزیزم ممنون از لطفتون . حتما عزیزم.
مامان آترینا
21 شهریور 92 20:24
سلام الهام جون
دختر گلت خوبه ...........ببوسش از طرف من عروسک خوشگلته


خیلی ازت ناراحتم آخه جواب کامنت های خصوصی ام را هیچ وقت ندادی حتی منفی



سلام دوست عزیزم مرسیییییییییییییییی . ای وای عزیزم هیچ کانتی از شما نیومد که من جواب ناده باشم دوستم شاید اشتباهی شده اما من همه رو دوباره چک کردم چیزی نبود دوستم . بازم اگه دوست داشتید من در خدمتتون هستم