الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

دخترم تاج سرم روزت مبارک ...

1392/6/17 1:08
12,392 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دردانه ی زیبایم

عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

...

صدای دلنوازت را

نگاههای معصومانه ات را

شیطنت های کودکانه ات را

اشک های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را

همه را دوست دارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و

با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و

در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست می دارم

دخترم

همیشه

خوب باش و خوب بمان و   شاد باش

روزت مبارک همه وجودم  الیسا جونم.

الیسا جونم دختر گلم امروز روز دختر بودو من بیشتر از همیشه از وجوت خدارو شکر میکنم و امروز کل روزو در اختار تو بودیم تا شادترین روز برات باشه و خاطره خوشی داشته باشی و اول از همه کاردستی درست کردیم و بعد رفتیم پارک و فروشگاه و بعد هم خونه و کادو .... قربونت برم من...

وقتی برگشتیم خواب بودی و منم اتاقتو تزیین کردم استخرو گرفتم و توپ هاشو ریختم کف اتاقو لباستو آماده کردم و کادوهاتم گذاشتم تو اتاقت و وقتی بیدار شدی اول لباستو عوض کردم و تو هم گفتی کجا میخوایم بریم مامان جون؟ منم گفتم حالا یه کوچولو صبر کن دخترم و بابایی آهنگ گذاشتو منم در اتاقتو باز کردم کلی ذوق کردی و خندیدی و خوشحال بودی و کلی هم واسمون قر دادی عزیزم و از دیدن کادوهاتم خیای خوشحال شدی و دوسشون داشتی عزیزم.

اتاق الیسا وقتی هنوز خواب بود..

اینم کاردستیهامون که برای روز دختر درستش کردیم...

عشق ما اومد و با خنده هاش دلمونو شاد میکنه ....

قر دادنا شروع شد...

قربون ژست گرفتنات خوشگل من...

حالا نوبت کادوهاته...

از کیفت خیلی خوشت اومده بودو از خودت جداش نمیکردی...

گلارو هم خیلی دوست داشتی...

مگه میشه دفتر ببینی و شروع به نقاشی کشیدن نکنی ماه من...

اینم از کادوهات عزیزم....

اینجا هم رفتیم بابلسر و شما هم مشغول بازی...

اینجا با ذوق بهم میگی مامان اینجا هم ریاضی داره ....

خیلی از این خونه خوشت اومده بود و به این پسره بازیگوش هم گیر دادی نباید از اینجا بالا بری بیا پایین .. و هر چی میگم ولش کن تو هم ول کن نبودی تا این پسره اومد پایین....

الیسا کجاست؟

ای جونم اینجا رفتی ماشین سواری و به این پسره هم گفتی من میخوام فرمونشو بگیرم اون گفت نه و تو هم کوتاه نیومدیو خلاصه از دستش در آوردی و این موضوع باعث شد چند نفری دورمون جمع شدن و گفتن ماشااله به دخترتون هم قوی و هم زرنگ و بزرگ بشه چی میشه....

ببین این پسره چطوری داره نگات میکنه....

دمه فروشگاه کیتی داری میبینی چیز جدید آوردن که تو ازش عقب مونده باشی یا نه ...

همون قدری که من از پله برقی میترسم تو عاشقشی و هر جا ببینی باید چند باری رو بالا و پایین بری تا بیخیالش بشی.

اینم زنگ کاردستی ما دوتا....

با دقت تمام کامواهارو برش میزنی...

حالا نوبت چسب زدنه که خیلی خوشت میاد...

برای چشماش هم از دکمه استفاده کردیم و اونم تو چسبوندی...

اینم از پایان کار

بابایی هم اومد و با هم مسابقه نقاشی گذاشتین و تو هم زیر چشمی داری نگاه میکنی و حواست جمعه نازدونه من.

 

 

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم

 

برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم

 

یک دل پر امید و مهر ، ترانه ساز غصه ها

 

هدیه من به دخترم ، همون غریب بی ریا

 

دخترم روزت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

عمه راضی
17 شهریور 92 1:13
روزت مبارک الیسای عزیزم میبینم که خیلی خوش به حالت شده دست مامان و بابایی درد نکنه ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید


ممنونم مرسییییییییییییی . بلههههههههههههه دوروزی بود که هر چی میخواستم نه نمیشینیدم و علتشم روز دختر بود و هر چند من یک روزم پیشباز رفته بودم و کلییییییییییییی خوش خوشونم بود
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 7:52
هزار ماشااله الیسا جون خیلی خوشگل و نازه


مرسییییییییییییییییییییییییییی عزیزم
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 7:58
با اجازه من لینکتون کردم


ممنونم دوست گلم منم لینکتون میکنم
مامانی فری
17 شهریور 92 9:55
الیسا جون روزت مبارک دختر قشنگ

ماشالله به مامان با ذوف و هنرمندت چه جشن قشنگی برات گرفته قدر این مامانو خیلی باید بدونی

مامانی واقعا لذت بردم همیشه کارات قشنگه اینشالله سایه پرمهرت سالیان سال بالای سر الیسا جون باشه




ممنونم خاله جونی مهربونم. مرسیییییییییییی شما لطف داری . و همچنین شما
مرجان مامان آران
17 شهریور 92 10:46
قربونت برمممم بازم مبارکه روزت عروسک نازززززززززز
کادوهای خوشگلتم مبارکککککککککک
کاردستیتم خیلی خوشگل
افرین الهام جون با حوصله باهم اینارو انجام میدین
همیشه به شادی و تفریح عزیز دلممممممممممممممممممم
شاد باشید


مرجان عزیزم ممنون بابت تبریک دوبارت مرسیییییییییییییییییییی. ممنونم .مرسیییییییی. همچنین شما عزیزم
فاطمه
17 شهریور 92 11:11
سلام اگه دوست دارید یه کلیپ از عکسای فرشته کوچولوتون و همچنین یه کتاب از عکساش داشته باشید
یه سر به من بزنید
منتظرم


مامی مهتا
17 شهریور 92 12:10
دختر یعنی نبض زندگی ...دختر یعنی همه چیز .... الیسا جونی روزت مبارک


مرسییییییییییییییییی خاله جونی . مهتا جونم دوست خوبمو از طرفم ببوس
مامان زری
17 شهریور 92 14:31
الیسا جون روزت مبارک
منو ببخش خاله جون دیر وبت رو نگاه کردم
آفرین عزیزم سعی کن همیشه حقت رو از این پسرهای وروجک بگیری


مرسیییییییییییییییییییی. نه عزیزم . دیدی خاله جونم چه جوری فرمون و از دستش گرفتم....
مامان بردیا
17 شهریور 92 14:41
\¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
**(¯`Two´•.¸ ¸.•´´Hearts¯ `,+.*
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#____ الیساجوون________# `,+.*`.°
_#_____ روزت مبارک ______# `,+.*`,+.
__#دوستت دارم____________# `,+.*`,°*`’
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.


منم خیلییییییییییییی دوستون دارم
مامان بردیا
17 شهریور 92 14:41
عکسات خیلی قشنگن...مخصوصا آخری


مرسی خاله مهربونم .
helma
17 شهریور 92 15:36
الیسا‌ خانوم‌ لینک‌ شدی
منتظرما!!!


مرسیییییییییییییییییییی . حتما عزیزم.
خاله اریسا خانوم
17 شهریور 92 16:05
سلام عزیزم.روزتتتتتتتتت مبارک.ایشالا همیشه خنده رو لبات باشهمن عاشق زست گرفتنتم خاله جون
fatemeh
17 شهریور 92 16:45
salam elisa jon kojaiii??? biya dge


حتما عزیزم
lمامان انیسا
17 شهریور 92 17:28
به به چه عکسای خوشگلی انداختی مامانی شدیدا عاشق عکس آخری شدم روزت مبارک پرنسس ناز


مرسی چشمهاتون قشنگ میبینه گلم. مرسیییییییییییییییییییییییییی
مامان آیسوآیسا
17 شهریور 92 20:05
روزت مبارک فرشته نازززززز


مرسیییییییییییییییییییی خاله جونی خوبم
مامان بهراد
18 شهریور 92 0:50
روزت مباااارک دختر ناز ....
ما مال بابلسریم خوشحال میشم اگه با هم بیشتر اشنا شیم


ممنونم دوست گلم. مرسی از اینکه به ما سر زدید پس نزدیکمون هستین چه خوب . حتما عزیزم .پسر گلتونو از طرفم ببوسید
مامان رونیکا
18 شهریور 92 4:25
روزت مبارک باشه الیسای ناز
بازم بیا پیشم،من از وقتی که شناختمت مرتب بهت سر میزنم


ممنونم خاله جونم. حتما عزیزم . مرسیییییییییییییییییییییییییی
هادی
18 شهریور 92 11:33
الیسا جونم روزت مبارک.با اجازه من لینکتون کردم


ممنونم . مرسیییییییییییییییی
مامان زری ترانه
18 شهریور 92 11:56
روزت مبارک الیسا جونم .

الهام جان باز هنرنمایی کردی چقدر اتاقشو مرتب و قشنگ چیدی. ماشاا... دیگه جا نداره از اسباب بازی.
فدای این کفشدوزک کوچولو


ممنونم خاله جونیییییییییییییی مهربونم. وای خجالتم نده دوستم چشمهای مهربون شماست که همه چیو قشنگ میبینه . خدا نکنه مهربونم.
مامان مانلی
18 شهریور 92 12:12
روزت مبارک عزیزه خاله



مرسیییییییییییییییی عزیزم
صفورا مامان آوا
18 شهریور 92 12:46
وای خدااااااااااایه من عجب دختر خوشگل و شیرینی عجب اتاقی عجب لباسایی کییییییییییییف کردم
اون لباس قرمزش خیلی خوشگله مثل پرنسسا شده
عااااااشق عکس آخریش شدم


ممنونم خاله جون مهربونم لطف داری.مرسیییییییییییییییییییییی. آوا جونمو از طرفم ببوسید
زهره مامانی مرسانا
18 شهریور 92 12:57
روزت مبارک فرشته کوچولو


ممنونم خاله جونیییییییییییییییییی
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
18 شهریور 92 13:07
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدید


سلام دوست عزیزم قربونت برم
مامان آرسام
18 شهریور 92 14:09
روز دختران دیروز و مادر امروز مبارک دوستم
روزت مبارک دختر نانازی


ممنونم دوست عزیزم مرسییییییییییییییییییی
عمه ثمینا
18 شهریور 92 15:42
روزت مبارک دختر خوشگل ما.انشاالله که همیشه خندون ببینمت.عکسات مثل همیشه خیلی خیلی قشنگ بود مخصوصا 2 تاش. یکی زور آزماییت با اون پسره یکی هم زیر چشمی به نقاشی بابایی نگاه کردن
خیلی دلم واست تنگ شده.دوست دارم عشقم


مرسی عمه جونم. ممنونم . دیدی چه قوی هستم و میتونم از خودم دفاع کنم موفقم شدم ما اینیم دیگه . منم همین همیشه میگم عمه ثمینا اومد ؟ چق اونجا هست بیا یگه ای بابا .... من 10 تا دوست ارم
مهرناز(مامان آرسام)
18 شهریور 92 16:31
روزت مبارک خوشگل شیرین زبون


سلام به وست گلم و پسر دوست داشتنیش . مرسییییییییییییییییییییی خاله جونییییییییییییییی مهربونم. آرسام جونمو از طرف من حسابی ببوسش


مامان رونیکا
18 شهریور 92 16:53
روزت مبارک گلم
من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین منو لینک کنین


ممنونم عزیزم. مرسیییییییییی حتما عزیزم
نرگس مامان باران
18 شهریور 92 18:50
دختر گلم روزت مبارک


مرسیییییییییییییی خاله جونم
خانومی مامان آدرینا
18 شهریور 92 18:59
سلام عزیزم چند روزیه که شدیدا درگیر خوندن وبلاگتم و عاشق دخترت و هوش بالاشم اینطور که مشخصه تو تربیتش سنگ تموم گذاشتی.آفرین به چنین مادری.عزیزم ی سوال مهم ازت داشتم راستش و بخوای از کیفیت بالای عکساتون خیلی خوشم اومده میخواستم اگه میشه بهم بگین اسم و مدل دوربینتون چیه و چقدر خریدینش..چون خودمم ی دختر دو ساله دارم به چنین دوربینی احتیاج دارم..ممنون میشم زود جوابمو به وبلاگم بدینن..راستی من شمارو تو پیوندام گذاشتم امیدوارم دوستای خوبی باشیم


سلام دوست عزیز و مهربون که وقت گذاشتینو وب دخترمو خوندین مرسییییییییییییییییییی و بابت این همه لطفتون ممنونم عزیزم .دوربین من soy و مدل dsc_ h20 .ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییی حتما همینطور
مامان ابسا
18 شهریور 92 23:54
الیسا جونم روزت مبارک.
افرین به این مامان خوش سلیقه و خوش ذوق....
دوستون دارم بووووووووس



ممنونم خاله جون مهربونم. مرسییییییییییی دوست گلم. ما هم خیلییییییییییییییی دوستون داریم
عمه راضی
19 شهریور 92 0:19
به سلامتیه مادر! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده(تقدیم به مامانی)

به سلامتی پدری که همیشه سخت ترین ها را داشت که من بهترین ها را داشته باشم(تقدیم به بابایی)


مرسیییییییییییییییییی راضی جون هیییییییییییییییی یکی هم به فکر ما دو تا بود

عمه راضی
19 شهریور 92 0:20
چقدر بچه ها دوست داشتنی اند
بچه ها وقتی می خندن از ته دل می خندن گریه هم که می کنند از ته دل گریه می کنند چون هیچ دغدغه ای ندارند آنها پاک و بی آلایشند
دوست دارند با خاک بازی کنند چون در وجودشان چیزی به اسم تکبر نیست
چیزی که می سازند زود خراب می کنند چون به چیزی تو این دنیا دل نمی بندند و چیزی اسیرشون نمی کنه
قهرهم که می کنن خیلی زود آشتی می کنن چون هیچ کینه ای ندارند
هر خوراکی که دارند زود می خورند و تموم می کنند چون آرزوهای دور و درازی ندارند و غصه آینده رو نمی خورند
آدم های بزرگ با همین فطرت و خصلت بچگی بزرگ می شن و بزرگ و بزرگ می شن



متنت خیلی قشنگ بود واسه همینه هیچ بچه ای نیست که عزیزو دوست داشتنی نباشه

شیدا مامان الینا
19 شهریور 92 3:05
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسیدمیشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید
الیسای عزیزم روز مبارک


مرسیییییییییییی خاله جون مهربونم
فرشته مامان محمدرضا
19 شهریور 92 4:55
سلام الهام خانوم بازم مثل همیشه همه چی عالی و خوب. خیلی خیلی با ذوقین خانومی.
روز دختر الیسا جون هم مبارکش باشه.انشالله همیشه شاد شاد شاد باشین.
در ضمن از اونجایی که من زیاد میام وبتون و مطالبتون رو میخونم با اجازتون لینکتون کردم.


سلام عزیزم ممنونم . مرسییییییییی نظر لطفتونه دوستم. مرسی همچنین شما .مرسی از اینکه به ما سر میزنید و وقت میذارین و مطالبو میخونین و لینکمون کردین مرسییییییییییی

جیران بخشنده
19 شهریور 92 11:03
عزیز دلم الیسا جونم روزت مبارک


مرسییییییییییییییییییی عزیز دلم
خانومی مامان آدرینا
19 شهریور 92 22:44
چرا کامنت من نیست خانومی


سلام دوست عزیزم ببخشید یه کم دیر جواب دادم
مامان الی
20 شهریور 92 1:41
الیسای نازنینم روزت خیلی مبارک

دختر نازم همیشه شاد باش


مرسیییییییییییییییییییی عزیزم ممنونم
مامان آروین (مریم)
20 شهریور 92 7:36
روز دختر بر ناز دختر عزیز و خوشگل مبارک


ممنونم خاله جون مهربونم
مامان آروین (مریم)
20 شهریور 92 7:40
الهی قربون خنده های الیساجونی برم که هر موقع مبینم کلی دلم ضعف میره . مامانی من با اجازتون خیلی وقتا الیساجونی رو از رو مانیتور بوس میکنم


خدا نکنه خاله جونی خوبم بس که قلبت مهربونه دوستموایییییییییییییییییییی عزیزم خیلی لطف داری و مهربونیییییییییییییییییییییی
سمیرا مامان پرنیان
20 شهریور 92 9:21
جیگرم روزت مبارک


مرسییییییییییییییییییییی خاله جونی
مامان اریانا
20 شهریور 92 17:20
روزت مبارک الیسای خوشگل..عکسات واقعا زیبا بودن ..همیشه شاد باشید


ممنونم عزیزم .مرسییییییییییییییییییییی. قربونت برم
مهسا مامان آرتا و آرتین
20 شهریور 92 17:26
عزیز دلم چه دختر ملوس و نازی،روزش مبارک باشه


ممنونم دوست عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییییی
مهسا(مامان آرتاو آرتین)
20 شهریور 92 17:27
دست مامان الهام دوست داشتنی و باسلیقه درد نکنه


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییی
مامان کیاراد(آرزو)
21 شهریور 92 0:36
روزت مبارک عزیزدلمهمیشه شادباشی.لباست خیلی بهت میادخوشملم


ممنونم عزیزم. مرسییییییییییییییییی بابت دعای قشنگت . ممنونم
مامان رهام جونی
21 شهریور 92 0:37
دخترنازم روزت مبارک.به ماهم سربزنید.


مرسیییییییییییییییییییییی عزیزم و ممنونم که به ما سر زدی . ختما عزیزم
مهسا مامی کیارش
21 شهریور 92 20:59
عزیزدلم دختر نازم روزت با تاخیر مبارکت باشه دوست دارم الهام جون این پاساژی که هستین پرشیا نیست من از اونجا کلی خرید کردم عاشق پاساژشم جنساشون رو خیلی قبول دارم هرسال کلی چیز میخرم


ممنونم دوست گلم مهسا جونم .درسته پرشیا هست ما بیشتر وقتها میریم اونجا درسته خیلی خوبه .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 شهریور 92 4:43
روزت مبارک خوشگلم
ببخش گلم باتاخیر


مرسی عزیزم ممنون بابت تبریکت آنا جان هر چی که این وروجکامون بزرگتر میشن انگاری کارمون بیشتر میشه دوستم همیشه دوست دارم
عکس فرش
22 شهریور 92 12:04
نفیس ترین هدیه ماندگارترین یادگاری سوغات ایرانی چند لحظه بیندیشید چه کسی را بیشتر دوست دارید واو چقدر از این هدیه خوشحال خواهد شد…!! تابلوفرش تصویری عکس فرش با قیمت های بسیار مناسب و خدمات بسیار عالی در خدمت شما است. تبدیل عکس ( چهره - آرم – لوگو (… به تابلو فرش تابلوفرشی از چهره زیبای شما و عزیزان شما تابلوفرشی ازعکس شخصی خود شما تابلو فرش عکس شخصیتهای فرهنگی و علمی و ورزشی تابلو فرش عکس کودکان و نوجوانان خردسالان تابلو فرش عکس شهدا تابلو فرش عکس درگذشتگان و زنده یادها تابلو فرش عکسهای خانوادگی تابلوفرش عکسهای مراسم : عقد و عروسی تابلوفرش عکس مدیران موفق تابلو فرش عکس بازیگران و هنرمندان تابلوفرش هدایای تبلیغاتی تابلو فرش عکس مهمانان خارجی به عنوان بهترین سوغات ایرانی 03614456265 09137290912
الی مامی آراد
25 شهریور 92 12:10
با تاخیر زیاد روزت مبارک عزیزم


مرسیییییییییییییییییییییییی عزیزم