الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

شلپ شلوپ آب بازی کن تو باغ میری کنجکاوی کن ....

1392/6/22 0:58
3,471 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونم تا بینهایت دوست دارم دختر قشنگم

 

 

الیسای ماه من دختر نازنینم از اونجایی که عاشق آب بازی هستی چند روز پیش رفتیم خونه مامان ملی و تو هم گفتی من آب بازی کنم و  دو تا دایی هات هم  بسیج شدن و استخرتو باد کردن و به دستور خانم خانمها هر چی  ودوست داشتی همون شد تا بهت حسابی خوش بگذره و هر چی دوست داشتی با خودت آوردی و کلی شالاپ شلوپ کردی و رقصیدی و شعر خونونی و حسابی بهت خوش گذشت و با کلی خواهش حاضر شدی از استخرت دل بکنی هلوی مامانی .

رفتی تو خونتو داری بازی میکنی...

شیرجه زدی تو آب ...

فدای ذوق کردنات و خنده های از ته دلت...

بازم رفتی تو خونت و داشتی میرقصیدی و تا دیدمت  خندت گرفت...

بلهههههههههههههه وروجک ناز نازی و باهوش من دداره از پنجره خونش میاد بیرون و اصرار داره که میتونه بیاد...

خیلی قشنگ تونستی بیای بیرون...

عروسک منی الیسا جونم میمیرم واسه اون ناز نگاهت دخترم...

هر جا باشی گل و گیاه فراموش نمیشه...

یه برگ گرفتی دستت و داری تجزیه تحلیلش میکنی...

حالا یه کم قر میدی ....

اینم مدل جدید خیس کرددن موهات ...

فدای نگاه پر از سوالت بشم من...

عاشق این زرنگیها و زیر چشمی نگاه کرناتم ...

یه کم آفتاب بگیری....

چند روز پیش رفته بودیم مهمونی که تا اسم باغ اومد گفتی مامان جونم مگه قرار نبود بریم باغ تعجبمنم اینجوری شدم از تعجب و گفتم من گفتم ؟ و تو هم گفتی حالا منو نمیبری؟ منم که نه نمیتونم بگم تو محمد (پسر دختر خاله مامان الهام) و بردم اما تو خود باغش نرفتیم و یه قسمت کوچیکی از هر چی که داشتن تو قسمت یگش بود و رفتیم و خیلی خوشت اومد و چیزای جدیی رو یاد گرفتی  حالا بریم تا ببینیم...

گل آفتاب گردون و دیدی و منم شروع کردم تا ریز ریز برات توضیح دادن و بعد از تموم شدن حرفهام خیلی جدی گفتی عجب چیز جالبیه این گل که به ما تسمه (تخمه) میده ....

اینم بوته های بادمجون که ول کنشون نبودی ...

و بعد از توصیح دان من یهو گفتی مامان یه شکوپه پیدا کلردم حتما میخواد بادمجون بشه اینا...

محمد و الیسا

اینم یه عکس از گذشته حدودا 2 سال پیش

الیسای مهربونم تا دیدی این گل شکسته زودی اومدی و گفتی ای وای این مرد...

تا گلا رو دیدم ازتون رنگهاشو میپرسیدم و تو هم یکیو فارسی و یکیو به انگلیسی میگفتی قربونت برم بعد از بو کردن میگفتم چشمهاتونو ببنید و از بوی گل نوع گلو بگید کدومه و تو هم خیلی زود و براحتی این کارو انجام میدادی  قربون دختر باهوشم برم من...

نگاه به من انرژی ادامه دادن میده ...

درم توضیح میدم و تو هم کاملا حواست به حرفهامه ...

بعد از تموم شدن حرفم داری بهش فکر میکنی ای جوووووووووووووووووووووونم با اون قیافه نازی که گرفتی...

دختر مودب ما تو پ رو هم تو سینی میذاره ....

محمد با اینکه پسر بودو یک سال ازت بزرگتر اما تو مشتاق بودی فوتبال بازی کنی و منتظرش بودی تا بیاد و حسابی با انرژی تمام باهاش بازی میکردی و تا میخواست توپ و شوت کنه براش شکلک در میاوردی تا خنش بگیره و میرفتی توپ و خودت شوت میکری و کلی هم ذوق میکردی ...

تازه اومدی بهش میگی ما دوستیم دیگه ناراحت نشو بازی بود همش اشکال نداله ....

اینم نه گفتن جیدت که کلی برای خودش فیگور داره و یه نه حسابیه ...

میگم حالا بریم من خسته شدم داره شب میشه و تو هم میگی نههههههههههههههههههه

خوشمزه ترین هلوی دنیایی تو فقط یه دونه ای دردونه ای شمع و چراغ خونه ای

وروجکی بازیگوشی آخه تو خیلی باهوشیییییییییییییییییییی

 

الیسای نازم هفته بعد با هم نوبت مشاوره داریم هم برای سنجش هوشت و هم برای اینکه دیگه سه سالته و یه سال پر از دغدغه رو با هم داریم و دلم میخواد بهترین راه هارو برای تربییتت انتخاب کنم هر چند بیش از 10 تا کتاب خوندم و همیشه در حال سرچ کردن هستم اما بازم دلم آروم نمیشه و دلم نمیخواد تو تجربه ای برای مادر شدن و مادر بودن من باشی بلکه دلم میخواد  به بهترین شکل ر کنار هم احساس آرامش کنیم و دلم نمیخواد راهو اشتباه برم عزیز دلم همیشه گفتم بازم میگم تو فقط برای من یه بچه نیستی بلکه دوستم و همدمم و خواهرم و همراهم هستی و نمیخوام اشتباهی کنم و خیلی منتظر روز مشاوره هستم تا ببینم نظرشون چیه و نکنه  جایی راه اشتباهی رفته باشم و همه موضوع فکری این روزای من این شده الیسا جونم امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم  دوست دارم دختر قشنگم خیلییییییییییییییییییییییی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

سهیلا مامان آیسا
21 شهریور 92 14:33
ای جونم.......قربونت برم خاله که اینقدر ماهی
این روزا خیلی داره خوشبحالت میشه.امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی.
قربون اون ژست گرفتنات...


خدا نکنه دوست گلم. درسته حسابی مامانیم از همه چیش گذشته تا من شاد شاد باشم . ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییی
عمه راضی
21 شهریور 92 14:49
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده
فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده…
اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم
باور نمیکنم اینک بی توام
کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری
کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی
تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ، تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم…
کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم
در حسرت چشمهایت هستم ،چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده
در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ، هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت…
کاش بودی و به بهانه هایت نیز راضی بودم ، کاش بودی و من دیگر از سردی نگاهت شاکی نبودم
هر چه خواستم از تو بگذرم از همه چیز گذشتم جز تو ، هر چه خواستم فراموشت کنم همه را فراموش کردم جز تو راعاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممممممممممم


منم خیلیییییییییییییییییییی دوست دارم آره واقعااااااااااااااااااااا
عمه راضی
21 شهریور 92 14:54
مامانی از طرف من چندتا ماچ باحال بچسبون رو گونه های قشنگترین دختر دنیا.اسپند یادت نره. عاشق اون نگاههای معصومانتم عزیزکم


حتما عزیزم . باشه حتما . مرسیییییییییییییییییییییییییی
زهره مامانی مرسانا
21 شهریور 92 16:07
احسنت به شما خیلی خوشم میاد که این قدر فرشته کوچولوتون کنجکاوه خدا حفظش کنه و در تربیتش موفق باشید


ممنونم دوست عزیز که اینهمه لطف دارین . مرسییییییییییییییییییییی
محبوبه مامان محیا
21 شهریور 92 20:04
salam elisa jon hamshahri ladd che nazi khoda toro negah dari moafegh linki?


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییحتما عزیزم .
مهسا مامی کیارش
21 شهریور 92 20:53
الیسای نازم همیشه و در همه حال بخند که خنده هات خیلی قشنگه و قشنگترت میکنه عزیزدلم در چند قدمیت بودم ولی افسوس که ندیدمت الهام جون خیلی دوست داشتم که از نزدیک میدیدمتون و باهاتون آشنا میشدم ببوسین این پری دریایی ناز خودم رو که عاشق خودش و اون موهای فرفریشم بخدااااااااااااا


ممنونم مهسا جونم . منم خیلی دلم میخواست ببینمتون . ان شااله دفعه بعدی با برنامه ریزی قبلی همو ببینیم
یاسمن مامان الیسا
21 شهریور 92 21:24
الیسای عزیزم فدات بشوم با اون موهای خوشکل و خوش حالتی که داری



خدا نکنه خاله جونییییییییییییییی . مرسییییییییییییییییییییییی
یاسمن مامان الیسا
21 شهریور 92 21:25
الیسای من هم از این استخر ها ی بادی داره ولی حیف ما حیاط نداریم تا الیسا اب تنی کنه


ای جونم اما میتونی بذاری تو حموم اگه جا بشه اونجا هم خوبه . ببوس فرشته های نازتو
مامان رونیکا
21 شهریور 92 23:23
آخه الیسا جونم تو چقد ناز داری،چقد قشنگ دلبری میکنی


ممنونم خاله جونی چشمهای مهربون شما قشنگ میبینه دوستم.
سمیرا مامان پرنیان
21 شهریور 92 23:54
قلبونت برممممممممم عسیسم که مثل پرنیان من موهات فرفریه


خدا نکنه خاله جونییییییییییییییی
مهرناز(مامان آرسام)
22 شهریور 92 0:13
وایییییییی کاشکی من 1 دخمل خوشگل باهوش مثل تو گیرم بیاد!
آخه چقدر تو خوردنی هستی نفس خاله
مامانی من هرچی میام وبلاگ الیساجون و عکسا و حرفای قشنگشو میبینم کلی کیف میکنم و واسش وان یکاد میخونم
آخه اون موهات منو کشته بلا خانووووووووووووووووووووم
مامانی تورو خدا به خود الیسایی که قلبش پاکه و آرزوش براورده میشه بگو دعا کنه من بعد از آرسام صاحب 1 دختر ناز بشم مثل خودش
آخه من خواهر ندارم و خیلی دوس دارم دختردار بشم!!
یادت نره ها....از طرف من 1 ماچ آبدار ازون لپای سفید و خوردنیش بگیر


سلام مهرناز عزیزم دوست خوب و مهربونم ممنونم بابت لطفت گلم. مهرناز جون از اینکه همچین دوستهایی دارم خدارو شکر میکنم و خیلی خوشحالم دوست گلم بس که قلب مهربون داری عزیزم. پس یه نی نیه دیگه هم میخوای ؟ حق داری عزیزم مخصوصا ماهایی که خواهر نداریم دختر داشتن عالیععععععععععععععه عزیزم و از خدا میخوام یه دخملی ناز و سالم و باهوش بهت بدده و حسابییییییییییییییی از دختر داشتن لذت ببری آخه خیلی این ددخترها ناز دارن هر چی هم بزرگتر میشن بیشتر دل میبرن دوست خوبم.و همیشه برات آرزو میکنم دختر داربشی عزیزم .
حتما عزیزم.پسر گلمو ببوسش
سارا مامانی شیدا
22 شهریور 92 0:25
ای جونم دختر خوشگل چقدر خوبه که اینقدر شرایط بازی و و تعامل با طبیعت برای الیسا جونم فراهمه آفرین مامان بابای مهربون


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 شهریور 92 4:46
خیلی نازی خاله همیشه بخندی گلم


مرسیییییییییییییییییییی خاله جونی مهربونم
مامانی زهرا
22 شهریور 92 12:25
به به آب بازی چه کِیفی میده ، الیسا جــــــــــونم موهات خیلی خوشگله خاله




مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جونی خوبم
شبنم
22 شهریور 92 15:38
الیساجونم مثل همیشه ناز و جذابی !ایشالله از چشم بد همیشه دور باشی مامان الهام هم که هزارماشالله همیشه پر انرژی هست الحق که مامان نمونه ای هستی الهام جون خیلی اکتیوی


مممنونم شبنم جونم مرسیییییییییییییییییییی. مرسی قربونت برم الهییییییییییییی. مرسی دوست گلم لطف داری عزیزم
مامان آیسو آیسا
22 شهریور 92 18:30
دختر خشگل وملوس عاشق عکسهاش شدم الهام جووون
میبوسمش فرشته کوچولو رو هزار تا
عاشق موهای فرفری خیس خورده اشم....


ممنونم دوست گلم مرسیییییییییییییییییییییی.
مامان الهام
23 شهریور 92 1:15
الیسا خاله این عکساتم مثل همیشه خیلی ناز وخوشگل بودن البته اینم بگم که مامان الهام جون خیلی عکس های نازی از این گل دختر میگیرن .
خاله ای ببخش که روز دخترو بهت تبریک نگفتم ولی در عوضش الان واست این هدیه ناقابلو میفرستم امیدوارم قبولش کنی عزیزم








ممنونم دوست عزیزم مرسیییییییییییییییییییی از لطفت دوست خوبم. چه هدیه قشنگی مرسییییییییییییییییی خاله جونی مهربونم

محبوبه مامان الینا
23 شهریور 92 9:06
سلام الهام عزیزمخیلی خوشحالم که دوست خوب و مهربون و خوش سلیقه ای مث شما دارم و کلی چیز ازش یاد میگیرمخیلی عالیه که اینقدر واسه دخمل نازمون وقت میزاری و واسش دغدغه مثبت داری الهام جون حتما از نتیجه مشاوره واسه ما هم بنویس
فدای این دختر گلی ناز با اون موهای فرفری خوشگل
راستی الهام جون استعداد داستان نویسی و شعر کودکانت عالیه ها


سلام به محبوبه جون دوست خیلیییییییییییی گلم که اینهمه لطف داره ممنونم حتما عزیزم ممنونم که پیگیری دوستم. جدا ؟ یهنی شغلمو عوض کنم ؟ نظرت چیه ؟ آخه وقتی با بچه ها باشی همه چیت همونجوری میشی گلم حتی نوشته هات
مامان بهراد
23 شهریور 92 9:13
سلام قشنگ من...

واااای چه عکس ها خوشگل شده
چه کیفی می کنه این خوشگل خانوم..
مرررررررررررررسی مامان که عکس های به این خوشگلی انداخته...


سلام خاله جونی عزیزم . مرسییییییییییییییی . ممنونم دوست گلم . پسر گلمو ببوسش
مامان زری ترانه
23 شهریور 92 9:51
جانم الهی فدای این دختر شیطون و پر نشاط و آفرین به این مادر که این همه برای تربیت بچش حساسه .


خدا نکنه خاله جونی مهربونم . ممنونم دوست عزیبز
مامان آترینا
23 شهریور 92 10:07
الهام جون امروز ج کامنتم را دیدم خیلی خوشحال شدم


عاشق دختر نازتم ببوسش هزارتااااااااااااااااااااااااااااااااا






خانومی فکر میکنم پیام های خ من نمیرسه میتونم آدرس ایمیلتون را داشته باشم مستقیم به ایمیلتون ایمیل ارسال کنم



سلام دوست عزیز چرا آدرستون نیست ؟؟؟؟
مامی مهتا
23 شهریور 92 11:16
ماشالله به این دخمل ناز و باهوش ... عکسهات خیلی ناز شده عزییییییییییییزم


ممنونم عزیزم . مرسییییییییییییییییییییی
مامان مریم
23 شهریور 92 12:49
دلم رفت وروجک..چقدر عکسای خوشگلی بودن..هلوی خوشگل آبدار مو فرفری ..عاشقتتتتتم


ممنونم خاله جونی چشمهاتون قشنگ میبینه . منم دوستون دارم عزیییییییزم
مامان مانلی
23 شهریور 92 18:06
همیشه به تفریح خانومی
الیسا چقدر ناناس شده
خدابراتون حفظش کنه



ممنونم عزیزم. مرسیییییییییییی خاله جونی مهربون. ممنونم دوستم دختر گلتونو ببوسین
جیران بخشنده
23 شهریور 92 18:10
سلام الهام جون من این پستتون رو خوندم ولی مثل این که یادم رفته بود نظر بذارم شاید هم نظر گذاشتم و یادم رفت


سلام عزیزم ممنونم که دوباره اومدی مرسییییییییییییییییییییی
بهار
24 شهریور 92 1:11
وای الیسا قشنگم رو به روز ماهتر میشی دخترمممممم
امیدوارم غزل هم بزرگ بشه موهاش مثل الان شما فرفری و خواستنی باشه
روی ماهتو می بوسمممممم


ممنونم عزیزم چشمهای مهربونت قشنگ میبینه . قشنگتر هم میشه . مرسییییییییییییییییییی
مامان ایسا
24 شهریور 92 1:23
عزیزه دلم کلییییییییییییییییی از دیدن عکسات لذت بردم
کلی بهت کیف داده قربونت برم الیسای عزیزم


مرسیییییییییییییییییی خاله جونی خوبم. ممنونم عزیزم
مامان پندار
24 شهریور 92 1:40
سلام به الیسا نازدونه نازبانوی خودم ..... آخخخخخ یه دلی از عزا درآوردم با مطالبش ....بعد از چند روزی که نیومدم وب باور کن اول از همه صفحه الیسا جونمو باز کردم ... اصلا دلم براش پر می کشه و در حسرت اینکه چرا توی یه شهر نیستیم که من این فرشته رو بغل بگیرم
خیلی لذت بردم الهام جون ... عاشق عکسهای آب بازیش شدم دخترک خوش ژست من
لطفا بوس و بغل محکم از طرف من


سلام به دوست گل و خیییییلی مهربونم که از ته دلم دوسش دارم و همین حسو من بهتون دارم خداییش ل به دل راه داره آخه چی میشد دوست به این خوبی و مهربونی کنارم بود و پسر گلشم پیشم آخه کمتر دوستی با قلب مهربون پیا میشه عزیزززززززززززززززم قربونت برم حتما شما هم پندار ناز و ملوس منو حسابی ببوسیدش
فرشته مامان محمدرضا
24 شهریور 92 3:09
سلام الهام جون خوبین؟ وای عکسهای الیسا جون تو باغ دلمو برد موهای فرفریش با مدلی که بستین عالی عالی شده. برا خانوم خانومای مو فرفری ناناز اسپند دود کنین.


سلام عزیزم مرسی . ممنونم دوست گلم. قربونت برم دوست خوبم.
مامان ساجده
24 شهریور 92 11:44
اي قربون اون چهره نازت بشم من جيگر خاله
ماماني حتما براش اسپند دود كن
قربون اون نه گفتنت كه انقدر بامزست


خا نکنه خاله جونی خوبم . مرسیییییییییییییی ساجده جونم.
مامان حلما
24 شهریور 92 17:16
سلام ماشالله الیسای ناز و خوشگل خاله به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم.


سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدید .مرسییییییییییییییی حتما عزیزم .
مامان بردیا
25 شهریور 92 0:15
عزیزم خییییییییییییییییییییییییلی خوشگلی.خدا تورو واسه مامان بابای مهربونت نگه داره


مرسییییییییییییییی . ممنونم دوست گلم از دعای قشنگت همچنین برای شما
زهرا مامی ویونا
25 شهریور 92 2:21
ای جونم الیسای ناز...زنده باشی دختر....همیشه لبت خندون


ممنونم خاله جونییییییییییییییی . مرسی از دعای قشنگت
الی مامی آراد
25 شهریور 92 12:13
الهی من قربون این دختر خوشگل موفرفری بشم مثل همیشه عکسهات خیلی خوشگل شدند عزیزم ماشاله به این هوشت مطمئنم تو جلسه مشاوره هوشت بیشتر از حد نرماله


خدا نکنه خاله جونی عزیزم. مرسییییییییییییییییییی . ممنوننم خاله جون. لطف داری قربونت برم
محمد حسینی
25 شهریور 92 13:30
سلام . وبلاگی ساختیم به منظور رفع مشکلات ناشی از اضافه وزن ، تنبلی و چاقی . این وبلاگ به شما کمک میکند تا با مشاوره رژیم تغذیه سالم و ورزش کوتاه مدت ، بدون استفاده از قرص های زیان آور لاغری و دستگاه های ورزشی گرانقیمت ، بتوانید در کمترین زمان به صورت کاملا سالم و اصولی و بدون بازگشت ، به وزن مطلوب خود برسید . همچنین اگر با تبادل لینک موافق هستید میتوانید ما را با نام ( تغذیه سالم ، ورزش اصولی و کنترل وزن ) لینک کنید و به ما خبر دهید . هدف از ساخت این وبلاگ تنها شنیدن مشکلات تغذیه ای و ورزشی شما عزیزان و همچنین کمک و مشاوره ی صادقانه به همنوعان عزیز در زمینه کنترل وزن میباشد . منتظر حضورتان هستیم .


ممنونم .
مامان آویسا
25 شهریور 92 15:42
چقدر تو زیبایی آخه وروجک
مرجان مامان آران
25 شهریور 92 17:05
عزیزمممممممممم ناز بشی تو خوشگلم
قربون اب بازی کردنو ژستای خوشگلتتت عروسکککککککککککککککککک


ممنونم مرجان جون دوست گلم . مرسییییییییییییییییییییییی
مامان آروین-مریم
25 شهریور 92 17:05
الهی قربون این دختر ناز و قشنگ . عزیزم تا میتونی این چند وقتا هم از هوای خوب تابستون استفاده کن و آب بازی کن گلم . دوست دارم قد یه دنیا


خا نکنه خاله جون مهربونم. همینطوره خاله جون. ممنونم مریم جونمنم دوستون دارم عزیزم