الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

عکس آتلیه سه سالگی و مسافرت....

1392/7/9 2:03
2,362 بازدید
اشتراک گذاری

يه دختر دارم شا ه نداره صورتي داره ما نداره
از خوشگلي تا نداره
به کس کسونش نميدم به همه کسونش نميدم
به راه دورش نميدم به حرف زورش نميدم
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه
شاه بياد با لشکرش شاهزاده ها دور و برش
واسه پسر کوچيکترش
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
دختر من رفيق من همنفس شفيق من
نگين انگشتر من عقيق من عقيق من
دختر من يار بابا شمع شب تار بابا
تو اين گلستون جهان تو گل بيخار بابا
يه دختر دارم شا نداره صورتي داره ما نداره
از خوشگلي تا نداره
به اين و اونش نميدم به همه نشونش نميدم
به خواستگارش نميدم به هر ديارش نميدم
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
شاه شهر ما بياد با 100 برو بيا بياد
با گنج و هديه ها بياد
ايا بدم ايا ندم ايابدم ايا ندم
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه

عروسکی دختر نازم قربونت برم عشششششششششششششقم

فدای اون خنده های قشنگت ...

زیباترین سنجاب کوچولوی دنیا تویی عزیزم.

پرنسس زیبای من عاششششششششششششششقتم ...

قربون قدو بالات برم دختر خوشتیپم ...

 

 

 

دختر نازنیم الیسا جون خوشگلم تو زیباترین فصل خدا که من عاشقشم و خیلیییییییییییی فصل پاییزو دوست دارم  فردا داریم میریم مسافرت اونم از شمال به جنوب و با اینکه همه چی خیلی یهویی اتفاق افتاد اما انگاری خیلییییییییییییییی بجا بود و هر سه تامون بهش نیاز داشتیم و کل تابستونو بخاطر کار مامانی و بابایی نتوستیم جایی بریم و کلی برات ناراحت بودم و حالا اونم تو این فصل با تو خیلیییییییییییییی خوشحالم . دختر مهربونم از وقتی متوجه شدی میریم پیش عمه راضی دل تو دلت نیست و لحظه شماری میکنی و صبح تا بیدار میشی میگی مامان الهام جونم هبا پیما اومد دنبالمون؟ وسیله هامونو جمع کنیم؟ و منم برات میگم گل اندام من دیگه چیزی نمونده تازه از اونطرف هم عمه راضی روزها رو میشمره و خیلی منتظر نازدونشه و تو مهربون ترین من تو اوج خوشحالی میگی کاش عمه ثمینا هم بود دلم برای اونم تنگ شد آخه چگد پیش عمو داوود هستش بیاد دیگه ای بابا .... بس که مهربونی خوشگل من. موقع جمع کردن وسیله زودی رفتی چند تا کتاب آوردیو گفتی من اینارو میخوام  و منم گفتم همشو ؟ تو هم با صدای بلند گفتی آخه عشقم کتابببببببببببببببه باور کن ... کلی بوسیدمت خوشگلم .  آهوی زیبای من امیدوارم سفر خوبی رو کنار هم داشته باشیم و بهت خوش بگذره .

واما دوست جونی های گلم دلمون برای تک تکتون تنگ میشه و از همینجا همتونو میبوسم خیلیییییییییییییییییی دوستون دارم خاله های نازنین و فرشته های مهربون میبوسمتون  .ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

لی لی مامی آرشیدا
9 مهر 92 1:07
چه عکسهای خوشگلی چه دخملی چه جالب ماهم میریم سفرخوش بگذره وبه سلامتی


میترا
9 مهر 92 7:09
ای جوووووووووووووووووووووووووووووونم مامانی الیسا واقعا راس گفتین زیباترین سنجاب کوچولوی دنیا الهیییییییییییییییییییادم دلش میخواد بخورتش
خوش بگذره به تک تکتون عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی داشته باشین ما منتظریم زودی برگردیا الیسا


محبوبه مامان الینا
9 مهر 92 8:36
همه عکسها محشرررررررررررررررررررن
خیلی خوشگلی سنجاب کوچولو-پرنسس
اتفاقا الهام جون من سفر تو این فصل رو خیلی دوست دارم خوش بگذره عزیزم منتظر بازگشتتون و پست سفر خواهیم بود


ناردین
9 مهر 92 9:04
عزیزم ماشالاه هزار ماشالاه الیسا جون خیلی ناز وخوشگله...اسپند دود کن براش...دلم ضعف رفت واسه عکساش ...به وبلاگما هم سر بزن خوشحال میشیم


نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:25
سنجاب کوچولو عکسات خیلی قشنگه
ژستت منو کشته
ایشالا سفر خوبی داشته باشین


مامان بهراد
9 مهر 92 11:06
خدا به همراهت عزیییزم
خوش بگذره بهت گلم
مواظب خودت باش خوشگل خااااله


مامان آویسا
9 مهر 92 11:13
سلام الهام جون من از خوانندگان وبلاگ دختر نازت هستم میشه لطف کنی چندتا عکس از تولد زنبوری و تولد کفشدوزکی الیسا حان را بذاری برای تم تولد سه سالگی دخترم آویسا میخوام توی آرشیو پیدا نکردم مرس مرسی از لطفت


مهرناز(مامان آرسام)
9 مهر 92 11:40
مثل همیشه مثل مااااااااااااه میدرخشی از زیبایی نفس خالههههههههههههههه
آخه چقدر تو نازی خالهههه
عکسا عالیییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مخصوصا اون پرنسسی ها با اون پیرهن خوشگلت و ژست خوشگلترت
وااااااااااای عزیز دلم چقدر خوب که دارین میرین مسافرت و آب و هوایی عوض میکنین توهم مثل خودم تابستونی نتونستی سفر بری و باور کن الان که این پستو خوندم انقدر واستون ذوق کردم انگار خودم دارم میرم سفر!!
ایشالا ایشالا سفر خوب و پر از شادی و خوشی داشته باشین و به سلامتی برین و برگردین با 1پست پر و پیمون و پراز عکس


جیران بخشنده
9 مهر 92 14:11
واااااای عکسای اتلیت چه قدر خوشگل شده عزیزم مسافرت هم بهتون خوش بگذره همیشه به سفر


مامان آيسو وآيسا
9 مهر 92 16:29
سنجاب كوچولوي ناز...تو خشگل ترين سنجابي هستي كه تو عمرم ديدم...عكسهاي آتليه ات عالي شدن...
سفر بي خطر دوست جووون...انشالله خوش بگذره..منتظر عكسهاي اليسا خوشگله هستيم...


الی مامی آراد
9 مهر 92 17:40
خیلی عکسهاش خوشگل شده مبارکت باشه عزیزم بهتون خوش بگذره


mahsa
9 مهر 92 23:39
واییییییییییییییییی فدای قدت عسل خانم
چه عکس های نانازی
انشاا... بهتون خوش بگذره و به سلامت برگردین
یه عالمهههههههههههههههههه بوووووووووووووووووووس



صبا خاله ی آیسا
10 مهر 92 0:48
عکسا فوق العاده زیبا بودن
خیلی لرت بردم چ. لباسای شیکی قربونت برم الیسای عزیزم و الهام جون مسافرت خوش بگذره


مامان بردیا
10 مهر 92 9:55
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم.خیلی خوشگلی
خوش بگذره


زهرا مامی ویونا
11 مهر 92 0:37
عزیزمم..خیلی ماهی ..دوست دارمم
چقدر کارهاش شبیه ویوناست ...دخمل نازز
بهتون خوش بگذره و مواظب خودتون باشید الهام جون


آرزو
11 مهر 92 1:27
سلام الهام جون..
سفر بیخطر..الهی با دلخوشی برید و برگردید..برای ما هم کلی عکسهای قشنگ از الیسا خانم جیگر بزارید..
عکسهای آتلیه فوق العاده بودند..
لباس سنجابی را خودتون دوختید؟؟؟؟؟ عالی عالی بود..


مامان آروین (مریم)
11 مهر 92 8:52
دختری گه ناز و خوشگل باشه ، عکساش هم قشنگ میشن
عکسا عالی و محشر بودن
ایشالاه مسافرت بهتون خوش بگذره و به سلامتی برگردین .
منتظرتونیم


عمه ثمینا
11 مهر 92 13:05
سلااااااااااااام عشق عمه

بعد 1 ماه تازه الان فرصت کردم بیام پای کامپیوتر .دلم خیلی واست تنگ شده.از 6 که بیدار میشم تا 2 بیرونم تا بیام و ناهار بخورم سه و نیم میشه بعدش هم که با کلی خستگی باید درس مدرسه و امتحان هر روزرو بگیرم بنویسم واسه بچه ها و بعدم درس خودم رو بخونم.10 نشده تو رختخوابم

خییییییییییییییییلیییییییییییی دلم واست تنگ شده .خوش به حال عمه راضی که یه دل سیر تو رو میبینه.
به همتون انشاالله خوش بگذره


عاطفه مامان الای
11 مهر 92 18:11
خیلی قشنگ شده عکسات الی جونم الهی خوش بگذره مسافرت الهام جون کدوم شهر رفتی؟ تو که کم پیدایی یه بار فکر نکنم اومده باشی وبلاگ من ولی من میام ومیبینمتون خوش بگذره


مریم
12 مهر 92 0:15
سلام به مامانی خوب خیلی دختر
خدا برات خفظش کنه


مامان الی
12 مهر 92 8:01
سلام عزیزم , سنجاب کوچولوی ناز

خاله ,

امیدوارم عکسهای 300 سالگیتو ببینم

سفر بهتون خوش بگذره , کلی عکس

بگیری عزیزم دلم خیلی براتون تنگ میشه


زهرا
12 مهر 92 19:54
عزیزم عکسات خیلی خوشکل شدن
الهام جون نمیدونم کدوم شهرمیری امااگه اهوازاومدی خبرم کن فرشته نازومامان مهربونشوببینم
خوش بگذره


صبا خاله ی آیسا
13 مهر 92 17:09
دلم براتون تنگ شده
انشاالله خوووووووووووووووووووش بگذره


مامان زری
13 مهر 92 19:44
انشاالله به خوشی برید و برگردید با کلی عکس های قشنگ قشنگ


مامان الی
14 مهر 92 0:19
عالی بود عزیزم مثل همیشه

گل منو ببوسش


الی مامی آراد
14 مهر 92 17:12
ماشالله الیسا جونم از دیدن عکسسات سیر نمیشم


مامان نیروانا
14 مهر 92 18:08
عروسک عکسات خیلی نازه امیدوارم همیشه همینجوری سرحال باشی.


مامانیِ زهرا
15 مهر 92 10:58
الیسا جونم عکسهات خیلی ناز و شیک هستند عزیزم
امیدوارم مسافرت خوش بگذره و با یه عالمه عکس و خاطره ی خوب برگردید


لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 22:22
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند . روز کودک مبارک . . . سفر به سلامت گلم
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:04
الیسا جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



عمه ی آتنا
16 مهر 92 11:01
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . . الیسا کوچولو روزت مبارک


مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 11:18
اليسا جوووونم روزت مبارك


محبوبه مامان الینا
16 مهر 92 11:36
الهام جون خیلی دلم واسه خودت و الیساجونی تنگ شدههر روز بهت سر میزنم ببینم برگشتی یا نه؟
روز جهانی کودک بر الیسای نازنینم مبارک


الی مامی آراد
16 مهر 92 13:35
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



فاطمه مامان الينا گلينا
16 مهر 92 14:18
خيلي ناز بود سنجاب كوچولو


مامان بردیا
16 مهر 92 14:20
فرشته خوشکل روزت مبارک روزهای کودکانت همیشه شاد.
سفر خوش بگذره عزیزم


مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 14:56
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک


مامان الی
17 مهر 92 0:29
کی بر میگردین دلم براتون خیلی تنگ شده




مامان آروین (مریم)
17 مهر 92 7:25
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
____________________________
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...روزت مبارک نفس خاله


✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 مهر 92 8:23
کاش ،دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شبهای بی خوابمان کند.

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی میشد!

کاش کودکان صمیمیتشان را همچون دوستیهای بی ریایشان فراگیر میکردند.

کاش دنیا سراسر کودکانه میشد و ما کودک.

اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت و نه هیچ مادری بهشتی می شد.

شکوفه بهاری مامان و باباها روز جهانیتون مبارک


مامان آرشيدا قند عسل
17 مهر 92 8:35
اي جان ددختر خوش تيپ و خوشگل ، چه عكسهاي زيبايي
روزت مبارك عزيززززززززممممممممم.


مامان مریم
17 مهر 92 16:33
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
الیسای قشنگم روزت مبارک



مهرناز(مامان آرسام)
17 مهر 92 16:37
روزت مبارک عششششششششششقم


مهسا مامان کیارش
18 مهر 92 17:30
الیسا جونم دختر نازم بازم مثل همیشه بینظیری خوشگلم اینم یه عالمه بوس برای الیسای نازم و الهام دوست داشتنی بهتون خوش بگذره دوستم


فرناز خاله اریساخانوم
19 مهر 92 20:03
سلام گلم.روزت مبارککککککککککک


مرجان مامان آران و باران
19 مهر 92 22:26
کجاییدددددددد الهام جون نگران شدممممممممممممممممممممم
ایشالا که همیشه به سفر و شادی عزیز دلمممم


maman atrina
20 مهر 92 11:22
سلام الهام جونم ............
خوبین ؟؟؟؟
امیدوارم سفر بهتون خوش بگذره
دلمون واسه دختر گلت تنگ شده هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
می بوسمش از راه دور




مامان محمدرضا
20 مهر 92 11:35
ویییییییییییییییییی فدای تو بشم من
چقده تو نازی سنجاب کوچولو
ایشالابسلامت از سفر برگردی عزیزمممممممممم
روز کودک هم مبارک الیسا خوشکله


مامان ابسا
20 مهر 92 15:19
سلام خوبید انشالاه که مسلفرت خوب بوده وخوش گذشته باشه .الیسا جون دلمون برات خیلی تنگ شده خاله جون


جوجوبانو
21 مهر 92 9:14
سلام مامی الهام.
کجائید. باور کن روزی 2 بار میام اینجا بهتون سر می زنم. می بینم نیستین
انشالله که کلی بهتون خوش گذشته باشه.
شما هم جزو مامانایی هستی که من به عنوان الگو برای خودم انتخاب کردم.
دوستان خوبی در این دنیای مجازی پیدا کردم. امیدوارم به موقعش بتونید منو در امر بچه داری راهنمایی کنید.
هر چند هیشکی مثل شما نمی شه


مامان آرسام
22 مهر 92 18:42
عکسها قشنگ شدن.با این شعر یاد بچگیهای خودم افتادم.وقتی کوچیک بودم بابام برام میخوندش


عمه ِ آتنا
22 مهر 92 22:41
سلام چرا نیستین؟؟؟ دلتنگتونیمممم


مامی مهتا
23 مهر 92 13:50
چه عکسهای قشنگی...به به خیلی عالیه .. بوووس برای الیسا جون ومامن مهربونش


مامان آرتین
24 مهر 92 1:10
سلام عزیزم وب خوبی دارید می تونم باهاتون تبادل لینک داشته باشم .الیسا جون رو ببوسید.


مهرناز(مامان آرسام)
24 مهر 92 2:18
کجایی الیسایی؟؟؟؟!!!!


مامان ابسا
24 مهر 92 14:28
عید قربان بر شما مبارک
بوس برا الیسا جونم


maman atrina
24 مهر 92 15:37
عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک




مامان آنیسا
25 مهر 92 16:42
قربونت برم من عکسات خیلی ماه شدن عزیزم امیدوارم روزهای خوشی رو سپری کنید سفر خوش بگذره عزیزم


جوجوبانو
25 مهر 92 17:53
سلام
شما کجائید؟
انشالله که سالم و سلامت باشید هر جا که هستید.
دلم واسه الیسا جون خیلی تنگ شده. ماشالله به این دختر باهوش و مایه افتخار و مباهات مامان و باباش


تارا
26 مهر 92 6:27
سلام از دیدن وبلاگت لذت بردم
دخترنازی دارین
بااجازه لینکتون کردم
پیش منم بیایم
مررررررررسی


مینا مامی رونیکا
26 مهر 92 23:42
من واسه این پست نظر گذاشته بودم ولی نیستش....!!




عزیزم ببخشید دیر جواب دادم


مامان پندار
27 مهر 92 2:15
عکسهاش بی نظیر شده جیگر خاله ماشالله به جونش الهام جون واقعاً هم یه دختر داری شاه نداره و صورتی داره که ماه نداره الهی خدا بهت ببخشه و نگهدارش باشه
fatemeh
6 آبان 92 21:02
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم
الیسا جون به من سر بزن


مرسییییییییییییییییییی عزیزم حتما